Kelly Diemond

مدرس جواهرات در Metal Morphosis

سلام، من کلی هستم و یک طراح و معلم جواهرات در مرکز نیویورک هستم.

من عاشق تدریس هستم زیرا به محض اینکه یاد گرفتم چگونه کاری را انجام دهم، می خواهم آن را با دیگران به اشتراک بگذارم. به نظر نمی رسد از آن دوری کنم.

در کلاس‌هایم، من شما را تشویق می‌کنم که مفاهیم را از طریق یک پروژه یاد بگیرید و سپس از آنها به روش خود استفاده کنید. شما مجبور نیستید مانند ما در مدرسه از معلم پیروی کنید. شما آزاد هستید که ایده‌ها، ابزارها و دانش را در نظر بگیرید و آن را در چیزی که خودتان هستید بچرخانید. دانش‌آموزان در کلاس‌های زنده‌ام چیزهای زیبایی خلق کرده‌اند که هرگز فکر نمی‌کردم آن‌ها را به یک شکل کنار هم بگذارم یا ترکیب کنم. من همیشه از آنها یاد می گیرم - این یک چرخه خوشحال کننده از آموزش و یادگیری است.

اگر در منطقه سیراکیوز، نیویورک هستید، امیدوارم برای یک کلاس زنده و درون استودیویی به آنجا بروید!

من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم چه چیزی ایجاد می کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش حلقه شورون سریع و فیوزد

Fast and Fused Chevron Ring

"تنها با چند ابزار و طول سیم نقره ای آرژانتیوم گیج 16، تعداد زیادی حلقه های روی هم به سبک شورون بسازید!


آموزش حلقه های اسپینر بسازید!

Make Spinner Rings!

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش حلقه های نقره ای ظریف درست کنید!

Make Fine Silver Hoops!

بیاموزید که ساخت گوشواره های حرفه ای بدون استفاده از لحیم کاری، فلاکس یا ترشی چقدر آسان است. با استفاده از a یک پیوند قوی در سیم نقره ای ظریف خود ایجاد کنید. ..


آموزش گوشواره ماه درست کنید!

Make Moon Earrings!

هنگامی که بدانید چگونه گوشواره های پست درست کنید، معتاد خواهید شد! می‌توانید به شکل‌های فلزی که بریده‌اید، یا حتی به سیم‌هایی که درست کرده‌اید، پست‌ها اضافه کنید! در این درس ما با. ..