Jill Condon

هنرمند آبرنگ

سلام! نام من جیل کاندون است و یک هنرمند آبرنگ خودآموخته ساکن مینه سوتا هستم.

من همیشه در جوانی خود را فردی «هنرمند» می‌دانستم، اما بعد از آن زندگی و تمام جزئیات روزمره همه چیز را فرا گرفت و هنر به حاشیه رفت. سال‌ها بود که براش را بر نگرفته بودم.

همه چیز برای من حدود یک سال پیش تغییر کرد که تصمیم گرفتم پس از رسیدن به سطحی از فرسودگی شغلی یک سال از کار خود را مرخصی بگیرم که باعث شد احساس کنم پوسته‌ای از خود سابقم هستم. این زمانی بود که دوباره نقاشی آبرنگ را انتخاب کردم.

من احساس خوشحالی بیشتری نسبت به سالهای گذشته داشتم.

هرگز فکر نمی‌کردم که آموزش هنر چیزی باشد که دوست دارم، اما وقتی Skillshare با من تماس گرفت و از من دعوت کرد تا در چالش Summer Teach Challenge شرکت کنم، فکر کردم، چرا آن را امتحان نکنم؟ من نقاشی را دوست دارم، دوست دارم در کلاس‌های Skillshare شرکت کنم، چرا سعی نکنم مهارت‌های جدیدی را در این فرآیند یاد بگیرم، مانند نحوه ویرایش ویدیو و ضبط صدا.

نمی‌دانستم که چقدر از برنامه‌ریزی، فیلمبرداری ویدیو، ضبط فیلمنامه، ویرایش همه آن‌ها با هم لذت می‌برم.

امیدوارم از کلاس های من به همان اندازه که من از آنها برای شما جمع کردم لذت ببرید. من را در Skillshare دنبال کنید تا در مورد نسخه‌های جدید به‌روز باشید و به من سر بزنید تا ببینید روی چه چیزی کار کرده‌ام.

دوره های این مدرس:

آموزش منظره آبرنگ مبتدی - جنگل غروب

Beginner Watercolor Landscape - Sunset Forest

درباره این کلاس چه یک هنرمند مبتدی آبرنگ باشید و چه سال‌هاست که نقاشی می‌کشید، سرگرمی یا حرفه‌ای هستید، همه ما می‌توانیم از کار کردن سود ببریم. ..