Sandrine Curtiss

هنرمند، کاشف.


سلام، من ساندرین هستم.

من هنرمندی خودآموخته هستم، همیشه مشتاق کشف رسانه های جدید و تکنیک های جدید هستم. همانطور که بیشتر و بیشتر یاد می‌گیرم، دوست دارم یافته‌هایم را با هنرمندان دیگر به اشتراک بگذارم تا بتوانم به آنها کمک کنم.
تاکنون هنرم را در , اینستاگرام و , و من به اشتراک گذاشته‌ام خوشحالم که می‌توانم این کار را با جزئیات بیشتری در اینجا، در Skillshare انجام دهم.
من شما را به یک سفر هنری دعوت می‌کنم که در آن همه انواع رسانه‌ها، چه خوب و چه نه چندان شناخته شده را بررسی خواهیم کرد. پس یک بطری آبمیوه خلاقانه ببندید و با من بیایید.

دوره های این مدرس:

آموزش منظره آسان در گواش 2

Easy Landscape in GOUACHE 2

«این دومین کلاس از یک سری آموزش‌های ساده گواش است که در طول تابستان با شما به اشتراک می‌گذارم. در این درس دوم، می‌سازید. .."


آموزش منظره آسان در GOUACHE3 - غروب صحرا

Easy Landscape in GOUACHE3 - Desert Sunset

«این سومین کلاس از یک سری آموزش‌های آسان گواش منظره است. در این درس سوم، مهارت‌هایی را که در کلاس‌های قبلی آموخته‌اید، تقویت خواهید کرد. ی..."


آموزش منظره آسان در گواش

Easy Landscape in GOUACHE

«Este é o primeiro curso de uma série de tutoriais de paisagem guache fáceis que vou compartilhar com você durante o verão. Nesta primeira aula, você aprenderá a. .."


آموزش مداد رنگی روی کاغذ سیاه: کار با رنگ ها

Colored Pencils on Black Paper: WORKING WITH COLORS

این دومین کلاس از مجموعه‌ای است که در آن به شما نشان می‌دهم چگونه پرتره‌های حیوانات را با مدادهای رنگی روی کاغذ سیاه می‌سازم. این ترکیب می تواند برای b مشکل ساز باشد. ..


آموزش مقدمه ای بر کازئین، رنگ شیر

Introduction to Casein, a Milk Paint

"اگر تا به حال در مورد رنگ کازئین نشنیده اید، نگران نباشید، شما تنها نیستید. اگرچه این رسانه قدیمی تر از روغن ها است، اما در معرض دید اکثر هنرمندان قرار گرفته است."


آموزش مداد رنگی روی کاغذ سیاه 4: پرتره گربه سیاه

Colored Pencils on Black Paper 4: BLACK CAT PORTRAIT

«این چهارمین کلاس در این مجموعه است که در آن کلاس #1 و کلاس #3 را با هم ترکیب می‌کنیم تا پرتره یک گربه سیاه را با مدادهای رنگی روی کاغذ سیاه بکشیم. در کلاس. .."


آموزش مداد رنگی روی کاغذ سیاه: اصول

Colored Pencils on Black Paper: THE BASICS

این اولین کلاس از یک سری است که در آن به شما نشان خواهم داد که چگونه پرتره حیوانات را با مدادهای رنگی روی کاغذ سیاه ایجاد می کنم. این ترکیب می تواند برای b مشکل ساز باشد. ..


آموزش صحافی بدون دوخت: یک دفترچه آکاردئونی مسافرتی کوچک بسازید

No-Sew Bookbinding: Make a Tiny Travel Accordion Sketchbook

" با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه کتاب طراحی کوچک خود را بسازید. اگر خود را ناامید می‌بینید زیرا نمی‌توانید کتاب طراحی مناسب خود را پیدا کنید، آیا. .."


آموزش مداد رنگی روی کاغذ سیاه: چشمان گربه

Colored Pencils on Black Paper: CATS' EYES

این سومین کلاس در این مجموعه است که در آن به شما نشان می‌دهم چگونه چشم‌های گربه‌ها را با مدادهای رنگی روی کاغذ سیاه می‌کشم. من تقریباً روی کاغذ سیاه نقاشی می کشیدم. ..


آموزش طراحی با مداد رنگی: BLACK PANTHER روی کاغذ سیاه 1

Colored pencils drawing: BLACK PANTHER on BLACK PAPER 1

"این کلاس پنجم از یک سری است که در آن به شما نشان می‌دهم چگونه با مدادهای رنگی روی کاغذ سیاه پرتره‌های حیوانات می‌سازم. این ترکیب می‌تواند برای شما دشوار باشد.


آموزش طراحی با مداد رنگی: BLACK PANTHER روی کاغذ سیاه 2 -COLORS

Colored pencils drawing: BLACK PANTHER on BLACK PAPER 2 -COLORS

"این کلاس ششم از یک سری است که در آن به شما نشان خواهم داد که چگونه پرتره های حیوانات را با مدادهای رنگی روی کاغذ سیاه ایجاد می کنم. این ترکیب می تواند برای شما دشوار باشد.