Neesha @PaperWand

آبرنگ | استودیو تصویرسازی

مانند صید کرم شب تاب در غروب تابستان، خلاقیت های PaperWand راهی برای متوقف کردن زمان - اگر به طور خلاصه - برای جشن گرفتن هوس و تعجب است. آنها شما را دعوت می کنند تا دوباره با تخیل خود ارتباط برقرار کنید و در لحظات کوچک از جادوی بزرگ لذت ببرید.

کارگاه‌ها و کلاس‌های ما الهام‌گرفته از بی‌زمان‌ترین احساسات است: کمی دلتنگی، چاه بی‌پایان لذت. ما امیدواریم که آنها شما را تشویق کنند که هر روز بازی کنید، بخندید، و کمی بیشتر باور کنید.

من نیشا هستم. من یک تصویرگر + طراح با یک خانه آنلاین در .

هستم

پس از 15 سال فعالیت در صنعت طراحی گرافیک، مسیرهای خلاقانه بسیاری را کاوش کرده ام. از معلم هنر، تصویرگر کتاب کودکان و نقاشی دیواری مهد کودک. من عاشق تدریس و یافتن راه هایی برای ارتباط از طریق آثار هنری ام هستم. من همچنین خالق . می‌توانید ماجراجویی‌های خلاقانه من را در YouTube ، و من، جایی که من مرتباً به‌روزرسانی‌های سرگرم‌کننده و رایگان ارسال می‌کنم دنبال کنید.

از آشنایی با شما بسیار خوشحالم!


P.S. به دوستان خلاق بپیوندید -- من به‌روزرسانی‌ها، آموزش‌های رایگان پیشنهادهای ویژه را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌کنم.



کلاس های من برای مبتدیان عالی هستند زیرا:

  • من روی مراحل کوچکی تمرکز می کنم که به راحتی به پایان می رسند
  • کلاس های من با پروژه پایانی برای ایجاد طراحی شده اند
  • من با بازخورد فعال هستم. من دوست دارم از دانش آموزان بشنوم

دوره های این مدرس:

آموزش 9 گیاه آبرنگ: مراحل سریع + ساده (مناسب برای مبتدیان!)

9 Watercolor Herbs: Quick + Simple Steps (perfect for beginners!)

" اگر عاشق نقاشی نقاشی های گیاه شناسی هستید، این کلاس برای شما مناسب است! من یک تصویرگر و طراح با اشتیاق به خلق عناصر طبیعت هستم. در این کلاس. .."


آموزش نحوه ترسیم گل‌های وحشی - تصویر گل جوهر (پاداش: راهنمای قابل چاپ)

How to Draw Wildflowers - Ink Floral Illustration (Bonus: Printable Guide)

" یکی از چیزهای مورد علاقه من برای کشیدن گل ها هستند. مخصوصاً گل‌های وحشی من به شما نشان خواهم داد که چگونه برخی از این موارد را گام به گام نشان دهید و سپس روی یک fi کار می کنیم. .."


آموزش گل و شاخ و برگ پاییزی در آبرنگ

Autumn Florals & Foliage in Watercolor

پاییز مبارک!! این ویدیوها به سبک رنگ آمیزی هستند و برای سطوح از مبتدی تا متوسط ​​عالی هستند. نیازی نیست که تجربه ای در مورد waterc داشته باشید. ..


آموزش بال های شیشه ای - چه، چرا و چگونه لعاب در آبرنگ

Glazing Wings - The What, Why & How of Glazing in Watercolor

"از بین بسیاری از تکنیک های مختلف آبرنگ - لعاب یکی از پرکاربردترین روش های من است. این یک راه عالی برای ارتقای کار شما به سطح بعدی است. در این کلاس، من ..."


آموزش تک نگاری کهکشان - 2 راه با آبرنگ

Galaxy Monograms - 2 Ways with Watercolor

" در این کلاس شما دو روش برای رنگ آمیزی مونوگرام های کهکشان را یاد خواهید گرفت. ایجاد اینها بسیار سرگرم کننده است و می توان از آنها در پروژه های مختلف یا به عنوان هدیه استفاده کرد. من. .."


آموزش تصویرسازی گل آزاد - تکنیک‌های آبرنگ و جوهر (پاداش: فایل تند کشیدن)

Loose Floral Illustration - Watercolor & Ink Techniques (Bonus:Swipe File)

" در این کلاس، من شما را از ابتدا تا انتها با فرآیند تصویرسازی گل آشنا می‌کنم. من درس ها را در دو بخش مجزا ایجاد کرده ام تا بتوانید تمرکز کنید. .."


آموزش گل های بهاری در آبرنگ (درس های گام به گام)

Spring Flowers in Watercolor (step-by-step lessons)

بهار شاد!! این کلاس دو مورد از چیزهای مورد علاقه من را ترکیب می کند: آبرنگ های گل. من 8 گل از بهترین گل های بهاری خود را برای نقاشی گام به گام انتخاب کرده ام. ..


آموزش شاخ و برگ پرکننده در آبرنگ (مستر قلم مو و خط کار)

Filler Foliage & Leaves in Watercolor (Master Brush Strokes & Line Work)

در این کلاس، ما یک شیرجه عمیق به نقاشی سبزی آبرنگ خواهیم داشت. همچنین، که به عنوان "شاخه های پرکننده" شناخته می شود، این برگ ها و سبزی ها می توانند یک عنصر شگفت انگیز به آن اضافه کنند. ..


آموزش گل و شاخ و برگ زمستانی در آبرنگ (درس گام به گام)

Winter Florals & Foliage in Watercolor (step-by-step lessons)

" سلام زمستان!! این کلاس فصل را با تقویت‌کننده گل‌های زمستانی جشن می‌گیرد. آموزش شاخ و برگ ۵ عنصر پرطرفدار برای نقاشی کردن در درس‌های گام به گام وجود دارد. جی..."


آموزش کاوش 8 گل تابستانی با آبرنگ | نکات و تکنیک های ساده برای مبتدیان

Explore 8 Summer Flowers in Watercolor | Simple Tips & Techniques for Beginners

" تابستان شاد!! این کلاس ترکیبی از آمپر گل های تابستانی است. آبرنگ در قالبی که به راحتی قابل پیگیری است. من 8 گل تابستانی را برای نقاشی در آموزش گام به گام انتخاب کرده ام. .."