Taylor Bruno

طرفدار سازمان

من یک طراح نرم افزار هستم و سازمان زندگی من است. من از ابزارهای بهره وری برای پیگیری پروژه های تجاری و زندگی شخصی خود استفاده می کنم. من واقعاً فکر می کنم اگر همه سازماندهی بهتری داشتند، دنیا جای بهتری می شد!

من با همسرم در لس آنجلس زندگی می کنم و با استفاده از ابزارها و روش هایی که در مورد آنها آموزش می دهم، بازسازی خانه 4 ماهه خود را با تیمی از پیمانکاران مدیریت کردیم و مهمانی های شام مفصل، مهمانی های تلویزیونی موضوعی و شب های بازی را میزبانی کردیم. .

من همیشه برای یک چالش سازمانی یا یک فنجان چای خوب آماده هستم، بنابراین در صورت هرگونه سوال با ما در میان بگذارید!

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره من و مشترک شدن در لیست پستی من، وب سایت من را بررسی کنید تا هنگام انتشار کلاس های جدید و به اشتراک گذاشتن سایر نکات سازمانی مطلع شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش سازماندهی زندگی خود: لیست کارهای (کارآمدتر بودن)

Organizing Your Life: To Do Lists (Being More Productive)

همه ما در مورد لیست های To Do شنیده ایم و احتمالاً از آنها استفاده می کنیم، اما یادگیری در مورد انواع مختلف لیست های To Do و اینکه چگونه باید یا نباید آنها را با هم استفاده کنید کمک خواهد کرد. ..


آموزش سازماندهی زندگی خود: اسلایدهای گوگل (ایجاد ارائه های زیبا)

Organizing Your Life: Google Slides (Create Beautiful Presentations)

"به احتمال زیاد اگر این کلاس را پیدا کرده باشید که تماشا کرده اید یا ارائه داده اید. در حالی که ابزارهای زیادی برای ایجاد ارائه وجود دارد، از جمله Keynote و Powerpo. . .."


آموزش سازماندهی زندگی خود: آسانا (مدیریت وظایف)

Organizing Your Life: Asana (Task Management)

"یاد بگیرید که چگونه از Asana برای سازماندهی زندگی خود استفاده کنید. پیگیری وظایف، لیست های مواد غذایی، برنامه ریزی سفر، برنامه ریزی های کودکان، پروژه های بازسازی/بازسازی، و ...."


آموزش سازماندهی زندگی: همه چیز را از بین ببرید (روی چیزهای مهم تمرکز کنید)

Organizing Your Life: Declutter Everything (Focus on the Important Things)

«انباشتن چیزهایی که فضای فیزیکی و ذهنی را اشغال می‌کند، گاهی اوقات باعث می‌شود ما احساس غرق شدن کنیم یا ناتوانی در تمرکز بر چیزهایی که برایمان مهم هستند، آسان است.


آموزش سازماندهی زندگی: مدیریت زمان (انجام کارهای بیشتر)

Organizing Your Life: Time Management (Getting More Done)

"مدیریت زمان هسته اصلی بهره وری است. تنها منبع محدودی که همه مشترکند، زمان است. یادگیری مدیریت موثر زمان به شما کمک خواهد کرد..."