Hitmarker

پلت فرم شغلی برنده چند جایزه

Hitmarker پیشرو پلتفرم شغلی بازی های ویدیویی است و به افراد بی شماری کمک کرده تا مشاغل مورد علاقه خود را پیدا کنند. طی چهار سال گذشته، تیم کارکنان Hitmarker صدها بررسی برنامه را برای کاربران خود انجام داده است و اکنون این دانش را به Skillshare می‌آورد. از این شرکت برنده چند جایزه منتظر دوره‌هایی در مورد درخواست‌های شغلی، شیوه‌های استخدام، و بسیاری از بینش‌های دیگر در مورد روش‌های مدرن کار باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن نامه ای که شما را استخدام می کند: موارد ضروری

Writing a cover letter that will get you hired: the essentials

در این دوره، پلتفرم شغلی برنده چند جایزه Hitmarker شما را با نحوه ایجاد یک نامه پوششی برنده یک مرحله در یک زمان آشنا می کند. شروع از بالا و wo. ..


آموزش نوشتن رزومه ای که شما را استخدام کند: موارد ضروری

Writing a resume that will get you hired: the essentials

"در این دوره، پلتفرم شغلی برنده چند جایزه Hitmarker شما را با نحوه ایجاد یک رزومه برنده یک مرحله در یک زمان آشنا می کند. شروع از بالا و کار کردن در روز..."


آموزش شروع کار در رسانه های اجتماعی: پلتفرم ها، استراتژی، و نحوه گردآوری همه آن ها

Getting started on social media: platforms, strategy, and how to bring it all together

"یک استراتژی خوب رسانه های اجتماعی برای هر برندی که می خواهد به صورت آنلاین تأثیر بگذارد ضروری است. اگر خوب انجام شود، پیوند قوی با جامعه خود ایجاد خواهید کرد، ایجاد کنید..."


آموزش تکنیک های مصاحبه شغلی که شما را استخدام می کند: موارد ضروری

Job interview techniques that will get you hired: the essentials

"در این دوره، پلتفرم شغلی Hitmarker برنده چندین جایزه، شما را در کل فرآیند مصاحبه شغلی، از آماده سازی و تحقیق گرفته تا پاسخ دادن به موارد دیگر، راهنمایی می کند."