Marvin Te

Cel Animator & Motion Designer


سلام، من ماروین هستم. من مدیر خلاق و مالک Plainly Simple، یک استودیوی طراحی حرکت مستقر در فیلیپین هستم. من کارم در انیمیشن را از سال 2011 شروع کردم.

وقتی شروع کردم، باور کنید که در این کار واقعا بد بودم و خیلی طول کشید تا اصول انیمیشن را درک کنم. من باید همه اینها را به تنهایی یاد می گرفتم و به مرور زمان توانستم آن را به دست بیاورم. حتی تا الان هم در حال یادگیری هستم. و هدف من از کلاس های اشتراک مهارتی این است که آنچه را که آموخته ام با شما به اشتراک بگذارم. من آن را به گونه ای آموزش خواهم داد که خود مبتدی گذشته ام بتواند آن را درک کند. امیدوارم این به عنوان نقطه شروع شما در سفر انیمیشن شما باشد.

دوره های این مدرس:

آموزش متحرک سازی مسیرهای مایع در Adobe Animate

Animating Liquid Trails in Adobe Animate

"در این کلاس به شما یاد خواهم داد که چگونه یک افکت حباب مایع را فریم به فریم متحرک کنید. شما اینها را بیشتر در پروژه های طراحی حرکت می بینید و در حالی که این یک پیشرفته است.


آموزش چگونه مشتریان طراحی حرکت را بدست آوریم

How To Get Motion Design Clients

"بنابراین شما مهارت های انیمیشن و تصویرسازی خود را توسعه داده اید، پس چه اتفاقی می افتد؟ مهارت های فنی مهم هستند و مهارت جذب مشتری به همان اندازه مهم است.


آموزش یاد بگیرید چگونه سر را از هر زاویه ای بکشید

Learn How To Draw The Head From Any Angle

"آیا طرح های شخصیت شما کمی صاف به نظر می رسد؟ یا در کشیدن سر به بالا یا پایین مشکل دارید؟ خب، پس شاید این کلاس برای شما مناسب باشد. یک لی .."


آموزش اصول انیمیشن: یاد بگیرید که چگونه یک چرخه پیاده روی را فریم به فریم متحرک کنید

Animation Basics: Learn How to Animate a Walk Cycle Frame by Frame

این کلاس راهنمای جامعی در مورد چگونگی متحرک سازی چرخه های پیاده روی است. امیدوارم زمانی که من انیمیشن فریم به فریم را شروع کردم این موضوع وجود داشته باشد. در این کلاس شما ل. ..


آموزش انیمیشن فریم به فریم برای مبتدیان

Frame by Frame Animation for Beginners

"وقتی مردم به انیمیشن فریم به فریم فکر می کنند، اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود این است که انیماتورهای دیزنی هزاران نقاشی ایجاد می کنند تا شخصیت ها را زنده کنند..."