Kwesi Sakyi-Gyinae

من تاکتیک های اثبات شده تولید سرنخ را آموزش می دهم

علاقه من این است که به شما کمک کنم با مشتریان بالقوه و ارزشمند خود ارتباط برقرار کنید. برای بیش از نیم دهه، من با مکالمات معنی‌داری که با یک ایمیل سرد شجاعانه و ارتباط سخاوتمندانه شروع می‌شود، وسواس داشتم.


اما وسواس من همیشه اینطور نبود. به عنوان یک ناامیدی شروع شد. چندین سال پیش، زمانی که به شرکت‌های در حال رشد B2B در فروش کمک می‌کردم، الگوی جادویی «ایمیل سرد» را جستجو می‌کردم.

تکنیک‌هایی را پیدا کردم که خوب بودند. دیگران برای مدتی کار کردند - و سپس آنها کار نکردند. من در یک شوک بودم: هیچ یک از ایمیل های سرد 100 درصد مواقع کار نمی کند. من ناامید شده بودم.

ناامیدی من به کنجکاوی تبدیل شد. کنجکاوی تبدیل به یک وسواس شد. وسواس به آزمایش و تکرار دقیق تبدیل شد. در این فرآیند، من بیش از یک میلیون ایمیل سرد را آزمایش کردم. این تست‌ها به ما کمک کرد تا تکنیک‌های موثر را پیدا کنیم. من از این تکنیک ها برای رشد کسب و کار خود استفاده کرده ام و همچنان به مشتریانم کمک می کنم تا با هزاران مشتری رویایی خود ارتباط برقرار کنند.

استراتژی‌ها و ایده‌های من در کارآفرین، بررسی مدیریت نوآوری فناوری، آکادمی بازاریابی استرالیا نیوزیلند، کنفرانس بین‌المللی بازاریابی رابطه‌ای (فرانسه)، وبلاگ HubSpot، انجمن فروش سازمانی، ایوان کارمایکل، و فایرفلای میلوارد براون ارائه شده است.

در دوره‌های آموزشی‌ام، هیچ چیزی را عقب نمی‌اندازم. من تک تک تکنیک هایی را که برای دریافت بیش از 1000 قرار ملاقات در سطح C و ایجاد هفت رقم در فرصت های فروش استفاده کرده ام به اشتراک می گذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش موفقیت لینکدین: اعتماد کسب کنید، شبکه خود را رشد دهید و مشتریان با ارزش را جذب کنید

LinkedIn Success: Earn Trust, Grow Your Network and Attract High Value Clients

" تنها کاری که می توانید برای ایجاد سرنخ در لینکدین در حال حاضر انجام دهید ما به تازگی با اریک که صاحب یک آژانس ویدیویی است تماس گرفتیم. سه ماه پیش، ما 4 دلار داشتیم. .."


آموزش نسل پیشرو: ایمیل های سردی بنویسید که می فروشند

Lead Generation: Write Cold Emails That Sell

تصور کنید که هرگز مجبور نیستید در مورد اینکه مشتری بعدی خود را کجا خواهید آورد استرس داشته باشید. تصور کنید هرگز نباید برده یک مشتری بزرگ باشید که شما را به هم می ریزد. ..