Katie Krell

هنرمند، طراح، دوستدار حیوانات

هی، من هستم، کتی! من یک طراح و هنرمند آزاد در روچستر، مینه سوتا هستم.

به‌عنوان یک معلم در Skillshare، هدف من این است که تمام اسرار هنرمندانی را که در کار با رسانه‌های مختلف آموخته‌ام با دیگران به اشتراک بگذارم و به کسانی که علاقه زیادی به خلق کردن دارند کمک کنم تا خلق کنند! زمانی که نمی دانید از کجا شروع کنید، یا اگر در حال گذر از یک رکود هنری هستید و نیاز به الهام دارید، می تواند ناامید کننده باشد! امیدوارم کلاس‌هایی که من تدریس می‌کنم فقط کمکی را ارائه دهند که برای برگشتن به آن یا امتحان کردن چیز جدیدی نیاز دارید!

طراح گرافیک
طراحی پل تصویری
جولای 2011 - اکنون

BA طراحی گرافیک
دانشگاه ایالتی وینونا

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد و فروش تصاویر شما: Society6

Creating and Selling Your Illustrations: Society6

"D E S C R I P T I O NHi! من کتی سانویک هستم، هنرمند و طراح ساکن مینه سوتا. در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با رسانه های ترکیبی مختلف آزمایش کنید. ..."


آموزش ایجاد یک نقاشی با رزین

Create A Painting With Resin

"سلام! به دومین کلاس اشتراک مهارت من خوش آمدید! در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه با رزین مقابله کنید و یک اثر هنری خلق کنید. رزین یک وسیله عالی برای کار با وی است. .."


آموزش پرتره آبرنگ

Watercolor Portrait

"سلام به همه! من با کلاس دیگری برگشتم! این کلاس برای هنرمندان مبتدی، متوسط ​​یا ماهر جاه طلبی است که فقط به دنبال الهام گرفتن هستند یا به ج. .."


آموزش یک ژئود رزینی ایجاد کنید

Create a Resin Geode

آیا تا به حال خواسته اید با رزین کار کنید تا آثار هنری خیره کننده ای خلق کنید؟ رزین در حال حاضر یک رسانه محبوب است و در این کلاس قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه c. ..


آموزش نقاشی دیجیتال - نقاشی یک خرس در فتوشاپ

Digital Painting – Paint a Bear in Photoshop

درباره این کلاس آیا به نقاشی دیجیتالی علاقه دارید اما می خواهید مهارت های خود را اصلاح کنید؟ آیا شما یک نقاش دیجیتال ماهر هستید که فقط از تماشای یک عکس دیگر لذت می برد؟ ..