Lisa Glanz

تصویرگر و طراح الگوی سطح

سلام! من لیزا هستم، یک تصویرگر پرشور که در ساحل آفتابی آفریقای جنوبی زندگی می کنم.

اگر در Skillshare هستید، حدس می‌زنم که خیلی شبیه من هستید! ما به طور خلاقانه کنجکاو هستیم، تشنه امتحان چیزهای جدید هستیم و می خواهیم مهارت های خود را بهتر کنیم.

این اشتیاق به یادگیری، مسیر خلاقانه من را هدایت کرده است. عمدتاً خودآموخته، با همان مبارزاتی روبرو شدم که همه ما انجام می دهیم. از پیدا کردن سبک خودم، فهمیدن اینکه چگونه می توانم به عنوان یک تصویرگر زندگی کنم، و همه چیز در این بین!

من احساس افتخار می کنم که می توانم با فروش آنلاین هنرم امرار معاش کنم زیرا می دانم که این سفر چقدر دشوار است. به همین دلیل است که من دوست دارم آنچه را که در این مسیر یاد گرفتم با شما به اشتراک بگذارم. و امیدوارم با دانشی که به شما در ادامه مسیر خلاقانه‌تان کمک می‌کند، کنار بروید.

من دوست دارم ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید، بنابراین لطفاً کار خود را در کلاس پست کنید. و اگر در اینستاگرام پست می کنید، استفاده از #skillsharelisaglanz را فراموش نکنید!

در کلاس می بینمت!

PS. اگر در مورد هنری که من به صورت آنلاین می فروشم کنجکاو هستید، می توانید به من مراجعه کنید. یا برای دسترسی به گنجینه، یک کتابخانه رو به رشد از منابع طراحی رایگان، در خبرنامه من ثبت نام کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ترسیم شخصیت های زیبا با اشکال ساده: بیایید خرس ها را بکشیم

How to Draw Cute Characters With Simple Shapes: Let's Draw Bears

"آیا از کشیدن حیوانات اجتناب کرده اید زیرا ترسیم آنها بسیار دشوار به نظر می رسد؟ چه می شود اگر بتوانید چند تکنیک سرگرم کننده را یاد بگیرید تا به شما در غلبه بر این اضطراب کمک کند..."


آموزش 3 تکنیک موثر برای افزودن شخصیت به نقاشی های شخصیت خود

3 Effective Techniques to Add Personality To Your Character Drawings

"3 اصل طراحی موثر را بیاموزید تا به شخصیت خود جان بخشد! کشیدن شخصیت های بامزه فوق العاده سرگرم کننده است! اما افزودن شخصیت به شخصیت‌تان می‌تواند انجام شود. .."


آموزش چگونه کیفیت طراحی شده با دست را در نقاشی های وکتور خود حفظ کنید

How to Retain a Hand Drawn Quality to Your Vector Drawings

اگر عاشق کار در Adobe Illustrator هستید، اما به نظر نمی‌رسد که کیفیت طراحی شده با دست را در گرافیک‌های برداری خود حفظ کنید، این کلاس برای شما مناسب است! لیزا شما را خرج کرده است. ..


آموزش استفاده از Procreate با Adobe Illustrator برای بهبود نقاشی های برداری

Using Procreate with Adobe Illustrator to Enhance Your Vector Drawings

Procreate یک ابزار طراحی دیجیتال شگفت انگیز است! اما اگر از طرفداران سرسخت وکتور هستید (مثل من) که عاشق Adobe Illustrator هستید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید. ..


طراحی گیاه شناسی: آموزش طراحی گل ها و ترتیب در Adobe Illustrator

Botanical Drawing: Learn to Sketch Flowers, and Arrange in Adobe Illustrator

چیزی جادویی در زیبایی ظریف گل ها وجود دارد، اما اغلب جزئیات پیچیده آنها ترسناک است. در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه. ..