Kathy Klitz

زندگی روشن و اشباع

من در اوایل دهه 70 در زمینه هنرهای گرافیکی کار در مغازه تایپوگرافی پدرم را شروع کردم. فناوری من را از خمیر برش دستی، نوع چوب/سرب، و تاریکخانه مرطوب، به نوع کاملا دیجیتال، آنی و، خوب می دانید، لایت روم برده است. روده بر شدن از خنده. پس از بازنشستگی از یک حرفه جایگزین، از طریق عکاسی دیجیتال به گرافیک بازگشتم. سپس یک روز ایمیلی از یک معلم هنر آنلاین دریافت کردم که می‌گفت: «حالا در SkillShare تدریس می‌کنم». به طور خلاصه، من نگاهی انداختم، عاشق همه کلاس ها شدم و برای عضویت Premium ثبت نام کردم. این و بلافاصله پس از آن، خرید یک برنامه iPad Pro Procreate من را به دلیل کاملا جدیدی برای لذت بردن از سال های بازنشستگی راه اندازی کرد. من Procreate را به عنوان یکی دیگر از ابزارهای هنری یاد گرفتم که در ابتدا نرم افزار Adobe من را تکمیل می کرد، اما اکنون در هنگام ساختن نقشه های آبرنگ و پرتره های زیبای حیوانات خانگی به عنوان ابزاری که می خواهم به آن کمک کنم.

اکنون خوشحالم که از شما دعوت می کنم در کلاس هایی که اینجا در SkillShare تدریس می کنم به من بپیوندید. فکر کردم باید آن را به صورت ویدیویی قرار دهم زیرا بسیاری از مردم می‌پرسیدند که چگونه می‌توانند کاری را که من در استارباکس انجام می‌دهم یا... خوب، در هر کجا انجام دهند. جای گرفتن همه ابزارهای ol Type Shop درست در کیف من بسیار شگفت انگیز است!

با زدن دکمه بالا مرا دنبال کنید تا از کلاس های جدید من مطلع شوید.

- KK

دوره های این مدرس:

آموزش Pt 2 نقشه آبرنگ مصور با استفاده از Procreate

Pt 2 Illustrated Watercolor Map Using Procreate

قسمت 2 شما را با اضافه کردن جاده‌ها و تمام متن‌های مورد نیاز برای ایجاد نقشه‌ای که نه تنها زیباست، بلکه نقشه‌ای که به منبع ارزشمندی اطلاعات تبدیل می‌شود، راهنمایی می‌کند. ..


آموزش پرتره حیوان خانگی قسمت 2 - شخصی شدن

Pet Portrait Part 2 - Getting Personal

"در این کلاس کوتاه 12 دقیقه ای، پرتره حیوان خانگی قسمت 2 - شخصی شدن، یاد می گیرید که چگونه پرتره حیوان خانگی خود را متمایز کنید. من شما را در روند سبک خود راهنمایی می کنم.


آموزش Pt 1 نقشه آبرنگ مصور با استفاده از Procreate

Pt 1 Illustrated Watercolor Map Using Procreate

"در حال برنامه ریزی برای یک رویداد؟ عروسی،  گردهمایی خانوادگی یا دور هم جمع شدن یا می خواهید به یادگاری از یک سفر؟


آموزش Phoodle با استفاده از Procreate و iPad Pro

Learn to Phoodle using Procreate & iPad Pro

" آمپر Candy Crush را کنار بگذارید. سودوکو - شما دیروز به عنوان یک سرگرمی هستید. در عوض یاد بگیرید که با استفاده از تقویت کننده iPad Pro خود روی عکس‌ها doodle کنید. برای ایجاد جدید b. .."


آموزش پرتره حیوان خانگی با استفاده از iPad & Procreate (قسمت 1)

Pet Portrait Using iPad & Procreate (Part 1)

فقط با استفاده از iPad، برنامه Procreate و یک عکس حیوان خانگی، یک پرتره حیوان خانگی شایان ستایش برای خود، به عنوان هدیه یا برای فروش بسازید. در این اولین از یک I دیجیتال دو قسمتی. ..