Trena Brannon

از مثبت بودن شمول مهربانی حمایت می کند

سلام، من ترنا هستم. من دوست دارم در مورد احتمالات صحبت کنم!

من اشتیاق به رنگ و اشتیاق به مردم دارم - آموزش هنر همان تقاطع است. من یک تصویرگر، هنرمند ترکیبی و طراح سطح هستم که برای ساختن هنر هیجان زده هستم! من دوست دارم قطعات جالبی خلق کنم که منجر به رنگ، کنتراست، بافت و حرکت غنی شود. من از همه جا الهام می‌گیرم و از وسایل مختلف برای ساختن قطعه‌ای استفاده می‌کنم که قلبم را به لبخند می‌اندازد.

تجربه من شامل داشتن کارت پستال The Brannon Factory، LLC، تصویرگر کتاب کودکان، خدمت در نقش‌های مختلف در صنعت هنرهای دستی، از جمله مؤسس انجمن هنری جوهر الکل، و یک عضو تیم طراحی است. برای Art Impressions، Crafters Companion و Sunday International. من گواهینامه های محصول را برای نشانگرهای کوپیک، نشانگرهای طیف نوآر و قلم های دوتایی Tombow تکمیل کردم. من عاشق اشتراک‌گذاری هستم و کلاس‌های حضوری را در Dick Blick Art Supplies و در مراکز هنری تدریس کرده‌ام.

دوره های این مدرس:

آموزش جوهر الکلی بعد از مهمانی - کدو تنبل را رنگ کنید

Alcohol Ink After Party - Paint a Pumpkin

"سلام! در این کلاس، شما یک روش کنترل شده برای رنگ آمیزی کدو حلوایی رنگارنگ با استفاده از جوهرهای الکلی را یاد خواهید گرفت. من نکاتی را به اشتراک می گذارم که به شما کمک می کند تا به نتایجی دست پیدا کنید. . .."


آموزش پارتی جوهر الکلی: مقدمه ای بر جوهرهای الکلی

Alcohol Ink Party: An Introduction to Alcohol Inks

" جوهرهای الکلی یک رسانه هیجان انگیز است که به سرعت در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. جوهرهای الکلی چیست و چه چیزهایی در مورد آنها وجود دارد؟ این. .."


آموزش جوهر الکلی بعد از مهمانی - یک صحنه ساحلی را نقاشی کنید

Alcohol Ink After Party - Paint a Beach Scene

"سلام! این کلاس به شما می آموزد که چگونه یک صحنه ساحلی را با جوهرهای الکلی نقاشی کنید. من درس ها، دموها و نکاتی را برای کمک به شما برای رسیدن به نتایج دلخواه به اشتراک خواهم گذاشت.   با احترام. .."


آموزش حتما از فایل های Procreate خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

Be Sure to Back Up Your Procreate Files

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش جوهر الکلی بعد از مهمانی - صحنه آدم برفی را نقاشی کنید

Alcohol Ink After Party - Paint a Snowman Scene

" سلام! با بارش برف در بسیاری از مناطق جهان، الهام بخش خلق صحنه های کوچک سرگرم کننده است. در این کلاس با نحوه نقاشی صحنه آدم برفی آشنا می شوید. .."


آموزش جوهر الکلی بعد از مهمانی - تکنیک استنسیل با جوهرهای الکلی

Alcohol Ink After Party - A Stencil Technique with Alcohol Inks

سلام! در این کلاس، یک راه آسان برای گنجاندن بافت و عمق در اثر هنری جوهر الکلی خود خواهید آموخت. نکاتی را به اشتراک می‌گذارم که به شما در دریافت مجدد کمک می‌کند. ..


آموزش جوهر الکلی بعد از مهمانی - کاشی های رنگی

Alcohol Ink After Party - Tiles In Color

"آیا عاشق رنگ‌های زنده و ترکیب کردن آن‌ها برای ایجاد چیزی زیبا هستید؟ در این کلاس، من یک تکنیک سرگرم‌کننده و آسان را برای نحوه ترکیب کردن و دمیدن الکل به اشتراک می‌گذارم..."