Denise Palmer

هنرمند، تصویرگر، طراح الگو

من دنیز هستم، یک هنرمند آبرنگ، تصویرگر، و طراح الگوی سطحی خودآموخته در فلوریدا آفتابی. به نظر می رسد من در تمام زندگی ام حتی زمانی که کوچک بودم به دنبال هنر بوده ام. اما تا زمانی که کوچک‌ترین فرزندم آمد، متوجه شدم که می‌توانم از طریق تصویرگری امرار معاش کنم. من یاد گرفتم که در هنگام خواب و با او در کنارم نقاشی بکشم.

مهارت های من رشد کرد و اکنون افتخار کار برای برندهای زیادی را داشته ام. من می‌خواهم با شما آنچه را که می‌دانم برای کمک به رشد و رسیدن به آن رویاها با شما به اشتراک بگذارم، وقتی که وقت بگذارید و به طور مداوم بر رشد خلاقیت و تجارت هنری خود تمرکز کنید.

من برای برندهایی مانند Alpine Baby Co (در زیر مشخص شده) و حتی یک .

طراحی کرده ام.

از آشنایی با شما و تماشای رشد و یادگیری شما بسیار خوشحالم. همه چیز با قدم های کوچک شروع می شود و از رویاهایتان دست نکشید.

آفرینش مبارک،

دنیس

سلام بگویید، و برای خبرنامه من ثبت نام کنید تا در صورت انتشار کلاس‌ها و محتوای جدید، به‌روزرسانی‌ها را از من دریافت کنید! می بینمت :-)

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی الگوها با استفاده از Procreate و Adobe Photoshop

Designing Patterns Using Procreate and Adobe Photoshop

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه تصاویر دقیق توسعه یافته در Procreate را در Adobe Photoshop به الگوها تبدیل کنید. من شما را از طریق illustratio آشنا خواهم کرد.


آموزش ایجاد و فروش تصاویر آبرنگ در سراسر بازار

Create and Sell Watercolor Illustrations Across Marketplaces

اگر یک تصویرگر یا هنرمند هستید اما مطمئن نیستید که چگونه اولین محصول دیجیتال خود را در یک بازار آنلاین راه اندازی کنید، پس این کلاس برای شما مناسب است! من لاو دارم ..