Olga Sh

تصویرگر غذا | طراح گرافیک


نام من اولگا است. من یک تصویرگر غذا، طراح گرافیک، مربی، سازنده محتوا و مادرم پرمشغله هستم. در حال حاضر، نشانگرهای مبتنی بر الکل ابزار مورد علاقه من هستند. من معتقدم که همه می توانند رسم کنید. ماموریت من این است که نشان دهم همه می توانند هر چیزی را بیاموزند. نکته اصلی شجاعت و میل است. من افتخار می کنم که معلم برتر هستم. معلمان برتر معلمان باکیفیتی در Skillshare هستند. من عاشق آموزش های گام به گام هستم. در آنها می توانید همه چیز را از ابتدا تا انتها ببینید و می توانید کل روند را تکرار کنید. دقیقاً اینگونه است که کلاس هایم را در ساختم تا شما نیز موفق شوید. و امیدوارم کلاس های من در Skillshare به دانش آموزانم کمک کند چیز جدیدی را امتحان کنند، بر شک و تردید خود غلبه کنند، چیز جدیدی یاد بگیرند. ، باور کنید که همه چیز ممکن است. و البته، برای اینکه بفهمید تقریباً همه چیز را می توانید خودتان یاد بگیرید.

فقط به یاد داشته باشید، تمرین باعث عالی می شود!

دوره های این مدرس:

آموزش کامل اینستاگرام Flatlay 101

Perfect Instagram Flatlay 101

امروزه میلیاردها نفر به صورت روزانه برای شبکه های اجتماعی خود عکس می گیرند. و در مورد اینستاگرام، البته، ما می‌خواهیم عکس‌هایمان به‌عنوان یک عکس باشد. ..


آموزش اصول طراحی: ترسیم بافت با نشانگر

Sketching Basics: Drawing Textures with Markers

"درباره این کلاس در کلاس جدید من "مبانی طراحی: طراحی بافت با نشانگرها: چوب، شیشه و فلز" شما یاد خواهید گرفت که چگونه بافت ها را با استفاده از نشانگر بکشید. Th.


آموزش خودکارهای طراحی: آن را ساده کنید

Drawing Pens: Make It Simple

"در این کلاس 23 دقیقه ای، اولگا شویاکووا، طراح گرافیک و تصویرگر، به شما نشان می دهد که طراحی با حداقل مجموعه ای از ابزارهای ساده، مانند خودکار و صفحه معمولی..."


آموزش ویرایش موبایل برای عکس های اینستاگرام

Mobile Editing For Instagram Photos

«امروزه، یک تصویر در اینستاگرام اغلب فقط یک تصویر نیست، بلکه راهی برای بیان خود، درک پتانسیل خلاقانه‌تان، به اشتراک گذاشتن کارتان و ... است.»


آموزش بهره وری برای خلاقان: زندگی خود را آنگونه که می خواهید برنامه ریزی کنید

Productivity for Creatives: Planning Your Life The Way You Want

"درباره کلاس در کلاس Skillshare جدید خود "بهره وری برای خلاقان: برنامه ریزی زندگی خود به روشی که می خواهید"، می خواهم یک سیستم 10 مرحله ای را با شما به اشتراک بگذارم. .."


آموزش طراحی با آبرنگ: مجموعه کارت پستال خود از طرح تا فایل آماده برای چاپ

Design With Watercolors: Your Own Postcard Set From Sketch to Ready For Print File

در این کلاس فرآیند گام به گام ایجاد طرح های کارت پستال منحصر به فرد خود را با استفاده از عناصر آبرنگ خواهید آموخت: از پیدا کردن الهام و طراحی. ..


آموزش طراحی با نشانگر: یک کروسان بکشید

Sketching With Markers: Draw a Croissant

"نحوه ترسیم تصاویر غذا با نشانگرها را بیاموزید.  در این کلاس، ما روند گام به گام ایجاد یک طرح غذایی دقیق را یاد می گیریم: از مداد. .."


آموزش طراحی با نشانگر: یک شاخه پنبه ای بکشید

Sketching With Markers: Draw a Cotton Branch

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک شاخه پنبه را از ابتدا بکشید و با استفاده از حداقل مواد به نتایج عالی برسید. *اگر مبتدی هستید یا اگر. ..


آموزش هنر خود را آنلاین بفروشید: بیش از 20 پلتفرم فروش

Sell Your Art Online: 20+ Sales Platforms

"این روزها دنیای ما دائماً در حال پیشرفت است و ما نمی‌توانیم زندگی خود را بدون اینترنت تصور کنیم. ما در اینجا ارتباط برقرار می‌کنیم، یاد می‌گیریم، کار می‌کنیم و حتی عشق پیدا می‌کنیم! و شما می‌دانید...."


آموزش آثار هنری خود را در اینستاگرام ارائه دهید: آن را بهتر نشان دهید

Present Your Artwork On Instagram: Show It Better

"امروزه تصور کردن زندگی ما بدون اینستاگرام کاملا غیرممکن است. و اگر هنرمند، طراح، خوشنویس هستید یا شاید فقط برای سرگرمی نقاشی می کشید، من هستم."


آموزش طراحی با نشانگرها: یک ترکیب زمستانی

Sketching with Markers: a Winter Composition

"درباره این کلاس یاد بگیرید که چگونه یک ترکیب زمستانی ساده با نشانگر بکشید. کلاس Skillshare جدید من شما را گام به گام در کل فرآیند c راهنمایی می کند. .."


آموزش دیجیتالی کردن آبرنگ راهنمای گام به گام

Digitising Watercolors. Step-by-step Guide

راه های مختلفی برای دیجیتالی کردن آبرنگ شما وجود دارد. در این کلاس، اولگا شویاکووا، طراح گرافیک و تصویرگر، روند شخصی خود را به شما نشان می دهد. ..


آموزش طراحی با نشانگر: یک کیک کوچک شیرین بکشید

Sketching With Markers: Draw a Sweet Cupcake

" در کلاس جدیدم، روند گام به گام ساختن یک تصویر نشانگر زیبا از یک کیک کوچک را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. ابتدا، ما در مورد مواد صحبت خواهیم کرد. .."


آموزش طراحی با نشانگر: یک تکه کیک بکشید

Sketching With Markers: Draw a Piece of Cake

"یاد بگیرید که چگونه یک طرح غذای واقعی را با نشانگر بکشید. این کلاس شما را گام به گام از طریق فرآیند ایجاد یک طرح غذا راهنمایی می کند: از pencil sketc. .."


آموزش تصویر غذا: آنچه برای شروع باید بدانید

Food Illustration: What You Need to Know to Get Started

قبل از ایجاد تصاویر غذایی چه چیزهایی باید بدانید؟ ما در مورد چیزهایی صحبت خواهیم کرد که برای ایجاد یک تصویر غذایی هماهنگ باید بدانید و درک کنید. این. ..


آموزش اصول طراحی: ترسیم اشکال با نور و سایه

Sketching Basics: Drawing Shapes with Light & Shadow

"در کلاس جدیدم مبانی طرح‌ریزی: ترسیم شکل‌ها با تقویت‌کننده نور؛ سایه، اصول کار با نور و سایه را بررسی می‌کنیم و می‌فهمیم که چگونه..."