Hail Nowak

تصویرگر/مدیر هنری/طراح

سلام، من سلام هستم!

من یک تصویرگر، کارگردان هنری و طراح ساکن لس آنجلس هستم. در اوقات فراغتم می توانید مرا در حال ابله زدن و تماشای هری پاتر، پرسه زدن در دیزنی لند یا برنامه ریزی جشن تم بعدی خود بیابید. من تقریباً به طور انحصاری بر روی iPad خود ایجاد می کنم و بیشتر به خاطر عشقم به پری دریایی شناخته شده ام. می‌توانید کارهای من را به‌صورت آنلاین پیدا کنید و روی دیوارها، لیوان‌ها، بسته‌بندی‌های آب نبات و در کتاب‌های هنری نشان داده شده است. من در نمایش هایی مانند DesignerCon، Renegade Craft Fair، Unique Markets، Mermade Market و Jackalope Art Fair حضور داشته ام.

من دوست دارم آخرین قطعات و مراحل خود را در آن به اشتراک بگذارم، پس آن را بررسی کنید :)

دوره های این مدرس:

آموزش Procreate Pals: ایجاد کاراکترها در برنامه Procreate

Procreate Pals: Creating Characters in the Procreate App

در این کلاس، اصول اولیه برنامه Procreate را یاد می گیرید و در عین حال تصویر شخصیت خود را ایجاد می کنید. این کلاس برای ترسیم دیجیتال مبتدی است. ..


آموزش فروش هنر خود را شروع کنید: حضوری و آنلاین

Start Selling Your Art: In Person & Online

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش چگونه تابلوی خلق و خوی عالی بسازیم

How to Make the Perfect Mood Board

"در این کلاس، من شما را با نحوه ساخت تابلوی خلق و خوی عالی آشنا می‌کنم. "چرا" یا هدف ساخت این تابلوی خلقی را بررسی می‌کنیم. سپس با هم صحبت می‌کنیم.