Mauro Toselli

مدیر فناوری اطلاعات/Sketchnoter


متولد آنالوگ در سال 1963، به صورت دیجیتالی در سال 1994. یادگیرنده مادام العمر. من در زندگی حرفه ای خود یک دستیار فروشگاه، یک مدیر فروشگاه، یک معلم فناوری اطلاعات، یک مدیر فنی یک مدرسه خصوصی فناوری اطلاعات، مدیر برند ایتالیایی Berghaus و امروز یک مدیر فناوری اطلاعات بوده ام.

من عاشق چیزهای زیادی هستم. عشق به کوه در DNA من وجود دارد، من برای عشق و کار طراحی می کنم، من عاشق آشپزی و همچنین قهوه و پیتزا هستم. اگر از من بخواهید خودم را در 3 کلمه به تصویر بکشم، می گویم اشتیاق، اشتیاق، همدلی.

در سال 2016 من درباره #the100DayProject در وب سایت The Great Discontent یاد گرفتم و آن را انجام دادم. پس از اتمام، من یک سری آموزش داشتم و متوجه شدم که به آنها برمی گردم تا الهام بگیرم و ایده بگیرم. طبیعی بود که فکر کنیم همه چیز را در یک کتاب تجمیع کنیم. بنابراین من این کار را کردم.

پایه و با هزینه کم است. از مردم می خواهم که روی کتاب من یادداشت برداری کنند، رنگ ها را اضافه کنند، ویژگی ها و جزئیات را اضافه کنند، روی صفحات بنویسند و بدون پشیمانی، بدون ترس از خراب کردن یک کتاب گران قیمت. من می خواهم بچه ها با آن بازی کنند، صفحات را پاره کنند، بدون اینکه والدینشان عصبانی شوند، آن را نابود کنند.

در سال 2019 دومین کتابم را منتشر کردم: .

در این کتاب، من به شما نشان خواهم داد که چگونه این پروژه در سال 2015 شروع شد و در سال 2019 به پایان رسید، روشی که برای شناسایی عناصر اصلی یک اسکچنوت و کیفیت هایی که در آن عناصر اعمال می شود استفاده کردم.

دوره های این مدرس:

آموزش Skechnote4Everybody - #Skechnote4E

Sketchnote4Everybody - #Sketchnote4E

این یک دوره از صفر به قهرمان،  کورس تصادف در Sketchnoting است! مائورو توسلی (با نام مستعار @xLontrax ) از سال 2012 یک اسکچنتر است، او در ایتالیا زندگی و کار می کند و از sk استفاده می کند. ..


آموزش آن را قابل مشاهده کنید - طرح ها و تصاویر را در محل کار معرفی کنید

Make it Visible - Introduce Sketchnotes and Visuals in the Workplace

"#MakeItVisible کلاسی در مورد نحوه استفاده از Skechnotes و Visuals در محل کار. من Mauro Toselli (با نام مستعار @xLontrax ) هستم و یک کارگردان فناوری اطلاعات و  Sketchnoter زندگی می‌کنم.