Tortor Smith

انیماتور، هنرمند و نویسنده

سلام! من Tortor هستم، یک خلاق 30 ساله مستقر در لندن، انگلستان.

من در حدود 17 سالگی در کالج شروع به انیمیشن کردم. من خودم را عمدتاً از روی کتاب یاد می‌دادم (یوتیوب در آن زمان در مراحل ابتدایی خود بود). بعداً در دانشگاه با مدرک لیسانس (Hons) در انیمیشن به طور حرفه‌ای در رشته انیمیشن تحصیل کردم و در سال 2012 فارغ التحصیل شدم.

از آن زمان تاکنون کارهای مختلفی انجام داده ام. من در واقع حدود پنج سال از استاپ موشن فاصله گرفتم تا علایق دیگر را دنبال کنم و مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع‌تر را جمع‌آوری کنم. من همه کارها را از طراحی گرافیک گرفته تا توسعه برنامه های تلویزیونی و حتی عکاسی در کلوپ شبانه انجام دادم.

اکنون بیشتر وقتم را صرف کار با مارک‌ها برای محتوا در کانال‌های اجتماعی می‌کنم، همچنین به آموزش استاپ موشن آنلاین در اینجا و با من می‌پردازم.

فراموش نکنید که خلاقیت های فوق العاده خود را در یک پروژه کلاسی به اشتراک بگذارید - من دوست دارم آنها را ببینم.

دوره های این مدرس:

آموزش لوازم مینیاتوری: ساختن کتاب های کوچک برای مجموعه استاپ موشن شما

MINIATURE Props: Making Tiny Books for your Stop Motion set

«ساخت چیزهای کوچک بسیار سرگرم کننده است! این کلاس برای مبتدیان و بالاتر مناسب است. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه چند کتاب مینیاتوری برای فیلم خود بسازید. .."


آموزش Stop Motion Cooking: چگونه هر چیزی (حتی باتری ها) را قطع کنیم

Stop Motion Cooking: How To Cut Anything (Even Batteries)

پخت و پز استاپ موشن یکی از زیرژانرهای فوق العاده محبوب انیمیشن های استاپ موشن است. یکی از نماهای کلاسیکی که در این فیلم ها می بینید، اشیایی هستند که برای تبدیل شدن بریده می شوند. ..


آموزش لوازم مینیاتوری: یک کاسه میوه برای فیلم استاپ موشن خود بسازید

MINIATURE Props: Make A Bowl of Fruit for your Stop Motion Film

«ساخت چیزهای کوچک بسیار سرگرم کننده است! این کلاس برای افراد مبتدی و بالاتر مناسب است. در این کلاس یاد می گیرید که چگونه میوه مینیاتوری از خاک رس پلیمری بسازید. .."


آموزش Claymation: Stop Motion Fundamentals

CLAYMATION: Stop Motion FUNdamentals

"Claymation یک شکل فوق‌العاده محبوب از انیمیشن استاپ موشن است و برای اینکه در آن خوب باشید، واقعاً باید اصول حرکت چیزها را بدانید - شما خواهید رفت..."


آموزش Moving Mouths for Stop Motion Dialogue (با استفاده از Dragonframe)

Moving Mouths for Stop Motion Animation Dialogue (Using Dragonframe)

"همگام سازی لب برای استاپ موشن آنقدرها هم که تصور می کنید پیچیده نیست. یک راه عالی برای یادگیری و تمرین اشکال دهان این است که به سادگی به دهان خود در مایل نگاه کنید. .."


آموزش لوگو/متن کامل STOP MOTION را متحرک کنید (با استفاده از Dragonframe)

Animate Perfect STOP MOTION Logo/Text (Using Dragonframe)

«آیا تا به حال یک انیمیشن استاپ موشن را دیده‌اید و تعجب کرده‌اید که چگونه آن‌ها همه چیز را اینقدر عالی نشان داده‌اند؟ در این کلاس شما یک روش انسوری را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش ساخت میکرو روباه با اوریگامی

Making a Micro-Fox with Origami

"در این کلاس، من شما را گام به گام راهنمایی می‌کنم که چگونه روباه اریگامی کوچک خود را بسازید و سپس چند نکته برتر انیمیشن را قبل از اینکه وارد شوید تا ببینید چگونه می‌توانید بسازید، به شما می‌دهم."


آموزش STOP MOTION: هنگامی که دو [اشیاء] یکی می شوند

STOP MOTION: When Two [Objects] Become One

به یاد دارید که ماتیلدا چگونه می توانست اجسام را با ذهن خود حرکت دهد؟ در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید با استفاده از انیمیشن استاپ موشن این قدرت را نیز داشته باشید. شما'. ..


آموزش مقاله مسترکلاس STOP MOTION (با استفاده از کریکات)

Paper STOP MOTION Masterclass (Using a Cricut)

این دوره برای چه کسانی است؟ این دوره برای افراد با همه توانایی‌ها است، اگرچه من معتقدم که داشتن تجربه قبلی استاپ موشن یک مزیت ویژه است. ..


آموزش یوتیوب: اعتماد به دوربین در 7 روز

YOUTUBE: Confidence On Camera In 7 Days

"در این کلاس نکات و ترفندهایی را یاد خواهید گرفت که چگونه دوربین بهتری داشته باشید و واقعاً در عملکرد روی صفحه خود احساس اعتماد به نفس و واقعی کنید. فو. .."


آموزش یک تابلوی چشم انداز طراحی کنید که در واقع آشکار شود!

Design A Vision Board That Actually Manifests!

"در این کلاس شما نکات و ترفندهای برتر من را برای نشان دادن آینده رویایی خود با کمک Vision Board یاد خواهید گرفت. کل فرآیند بسیار فعال تر از آن است..."


آموزش تصویرسازی پرتره، با خاک رس: فرآیند گام به گام

Illustrate a Portrait, with Clay: Step-by-Step Process

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک پرتره از پلاستیک یا مواد مشابه (در صورت تمایل) مجسمه سازی کنید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک چهره را به سیم کارت تبدیل می کنم. .."


آموزش متحرک سازی STOP MOTION Paper Assets

Animating STOP MOTION Paper Assets

«در این کلاس می‌خواهید روش‌های متعددی را ببینید تا به راحتی کاغذ را متحرک کنید تا دارایی‌های روی کاغذ سفارشی خود را برای ویدیوهایتان ایجاد کنید. قادر بودن به custo. .."