Danny Liu

ایجاد محصولات دیجیتال به روش چابک

سلام، من دنی هستم.

من به‌عنوان پدر پرمشغله 5 فرزند کوچک و یک رهبر تمام وقت چابک، اهمیت کارآمد بودن را در عین حفظ یک زندگی خانوادگی سالم و متعادل می‌دانم.

هر دوره بر این تمرکز دارد که به شما کمک کند زمان کمتری را صرف محتوا و زمان بیشتری برای اقدام برای دستیابی به اهداف شخصی و حرفه ای خود کنید.

من به‌عنوان یک تکنسین حرفه‌ای با تجربه بیش از 15 سال، تیم‌هایی با عملکرد بالا را رهبری کرده‌ام، از پشتیبانی طراحی مهندسی زیرساخت‌های فناوری تا رایانش ابری مدرن و توسعه وب.

به‌عنوان یک مالک محصول دارای گواهی چابک، اسکرام مستر، همکار توسعه‌دهنده AWS و متخصص Lean Six Sigma، علاقه‌مند به تمام فناوری‌ها با تمرکز بر بهره‌وری، اتوماسیون و برون‌سپاری هستم و وقت آزاد خود را صرف آموزش به مردم می‌کنم که چگونه از آن استفاده کنند. قدرت وردپرس، انتشار Kindle و ایجاد دوره آنلاین در وب باز برای ایجاد برندهای شخصی معتبر.

من در طول 5 سال گذشته با موفقیت چندین برند و دوره‌های آموزشی سودآور را ایجاد کرده‌ام، در حالی که در یک شغل تمام وقت کار می‌کردم و اول خانواده را حفظ می‌کردم.

من به رویکردهای بیهوده نسبت به برنامه ریزی و ارائه درس اعتقاد دارم.

در طول سال‌ها، سبک تدریس خود را بهبود بخشیده‌ام تا به شما کمک کنم برای انجام سریع‌تر کارها وقت خود را هدر ندهید، بنابراین می‌توانید از آزادی بیشتری در زندگی خود برای انجام کارهایی که می‌خواهید در حین ایجاد کسب‌وکار محصولات دیجیتال آنلاین لذت ببرید.

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات نرم افزار Jira: ساخت داشبورد و گزارش Jira با استفاده از زبان Jira Query (JQL)

Jira Software Essentials: Build Jira dashboards and Reports using Jira Query Language (JQL)

آیا شما یک کاربر Jira هستید که به دنبال یادگیری نحوه استفاده از Jira Query Language (JQL) برای ایجاد فیلترهای مشکل برای مشاهده سریع تقریباً هر ترکیبی از مجموعه‌های مشکل در داخل هستید. ..