Rebecca Wilson

نویسنده و طراح

سلام! نام من ربکا است و من یک خلاق تمام وقت هستم. من کتاب می نویسم و ​​طراحی می کنم، تعداد انگشت شماری از فروشگاه های Etsy را راه اندازی می کنم، تصویرسازی و موسیقی انجام می دهم و مهمتر از همه، به افراد خلاقی مانند شما آموزش می دهم!

در زندگی گذشته من یک مدرس دانشگاه و محقق بودم. من هر دقیقه (استرس) آن را دوست داشتم، اما از پیچ و خم هایی که من را به زندگی کارآفرینانه ام سوق داد، بسیار هیجان زده هستم. من از سال 2017 تمام وقت خوداشتغال هستم و پروژه های خلاقانه انجام می دهم!

هدف من ارائه مهارت های عملی و عملی همراه با دانشی است که فقط از تجربه حاصل می شود. هر چیزی که من آموزش می دهم چیزی است که واقعاً انجام می دهم - معمولاً به عنوان یک جریان درآمد یا به عنوان خدمات مشتری. همیشه به من می‌گفتند که استعدادی دارم که همه چیز را به وضوح توضیح دهم، به گونه‌ای که هر کسی بتواند آن را بفهمد، و امیدوارم که در درس‌های من این استعداد پیدا شود! :)

امیدوارم چیزی را پیدا کنید که توجه شما را از کتابخانه دوره های من به خود جلب کند. ایجاد مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش یک نوت بوک دیجیتالی با لینک بالا در Canva طراحی کنید

Design a Hyperlinked Digital Notebook in Canva

برنامه‌های برنامه‌ریزی مانند Goodnotes و Notability برای سازماندهی ایده‌های شما در نوت‌بوک‌های مجازی عالی هستند. در این کلاس، من به شما یاد می‌دهم که چگونه آن را طراحی کنید.


آموزش نوشتن پست های وبلاگ با استفاده از هوش مصنوعی (از لحاظ اخلاقی!)

Writing Blog Posts Using Artificial Intelligence (Ethically!)

"هوش مصنوعی (یا AI) تقریباً در هر صنعتی که از فناوری استفاده می کند رایج تر می شود. نوشتن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این دوره، من به شما آموزش می دهم.


آموزش کتاب طراحی برای چاپ با Adobe InDesign

Design Books for Print with Adobe InDesign

آماده اید مانند یک حرفه ای شروع به خلق کتاب کنید؟ Adobe InDesign استاندارد صنعتی برای طراحان کتاب به یک دلیل است: قدرتمند است! اما همه این ویژگی ها ..


آموزش فروش ورد آرت قابل چاپ با Canva و Etsy

Sell Printable Word Art with Canva and Etsy

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از متن و نقل قول، نقاشی دیواری قابل چاپ ایجاد کنید. ما از Canva به عنوان ابزار طراحی و Etsy به عنوان ابزار فروش برای ... استفاده خواهیم کرد."


آموزش عمده فروشی برای مشاغل کوچک: چگونه کاتالوگ خود را برنامه ریزی و طراحی کنید

Wholesale for Small Businesses: How to Plan and Design Your Catalogue

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش طراحی و فروش پارتی قابل چاپ برای Etsy با Canva

Design and Sell Party Printables for Etsy with Canva

"همه یک مهمانی را دوست دارند - اما در مورد افرادی که در برنامه ریزی این رویدادها مانده اند چه می شود؟ بیایید با ایجاد محصولات و قالب های قابل چاپ مهمانی عالی به آنها کمک کنیم..."


آموزش طراحی جلد مجلات شومیز در Canva

Designing Covers for Paperback Journals in Canva

"اگر وارد دنیای ژورنال‌های خود چاپ شومیز می‌شوید، می‌دانید که جلد مهم‌ترین بخش طراحی است. این جنبه اصلی است.


آموزش ایجاد قالب های Canva برای فروش در Etsy

Creating Canva Templates to Sell on Etsy

Etsy یک پلتفرم تجارت الکترونیک عظیم با بخش محصولات دیجیتالی پر رونق است. Canva یکی از آسان‌ترین و در دسترس‌ترین ابزارهای طراحی است. با هم، آنها...


آموزش طراحی و ساخت کاغذ و پاکت نامه سفارشی در Canva

Design & Make Custom Writing Paper and Envelopes in Canva

"اگر شما از علاقه مندان به لوازم التحریر هستید، پس این پروژه سرگرم کننده و آسان برای شما مناسب است! ما از Canva برای طراحی پاکت نامه و طرح کاغذی سفارشی استفاده خواهیم کرد که ما..."


آموزش بازی‌های نویسندگی هوش مصنوعی: مهارت‌های خود را توسعه دهید و بلوک نویسنده را بشکنید

AI Writing Games: Develop Your Skills & Break Writer's Block

"در این کلاس، ما یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی را به شریک صحنه هنری نویسنده شخصی خود تبدیل خواهیم کرد! هر نویسنده ای در نقطه ای از بلوک نویسنده را تجربه می کند. .."


آموزش یک کارت پستال تشکر برای کسب و کار کوچک خود طراحی کنید

Design a Thank-You Postcard for Your Small Business

"همه ما هیجان دریافت یک بسته مورد انتظار از طریق پست را می دانیم ... و همه ما تفاوت بین یک جعبه عمومی از آمازون و یک h دوست داشتنی را می دانیم."


آموزش یک فروشگاه محصول دیجیتال موفق در Etsy بسازید

Build a Successful Digital Product Shop on Etsy

به راهنمای گام به گام خود برای ایجاد و رشد کسب و کار محصول دیجیتال خود در Etsy خوش آمدید! طراحان، هنرمندان و انواع خلاق همه تخصص دارند. ..


آموزش طراحی داخلی کتاب شومیز در Canva

Design a Paperback Book Interior in Canva

"آیا به انتشار خود علاقه دارید، اما نمی خواهید فرآیند طراحی خود را بیش از حد پیچیده کنید؟ Canva اینجاست تا به شما کمک کند! شما می توانید تعداد زیادی طرح کتاب خارق العاده ایجاد کنید..."


آموزش نحوه ایجاد مجموعه استیکرهای دیجیتال برای Goodnotes

How to Create Digital Sticker Collections for Goodnotes

"اگر از طرفداران ژورنال و نوت بوک های دیجیتال هستید، ممکن است از استیکرهای دیجیتالی استفاده کرده باشید و به ایجاد برچسب های خود فکر کرده باشید! Goodnotes 6 با چند گرم ارائه می شود."


آموزش یک کیت برند مفید در Canva ایجاد کنید

Create a Useful Brand Kit in Canva

"یک کیت برند منسجم برای ایجاد یک تصویر برند منسجم کلیدی است و طراحی مشترک را بسیار آسان‌تر می‌کند. در این کلاس، ما طراحی الکترونیکی را انجام خواهیم داد."


آموزش طراحی و فروش کارت تبریک قابل چاپ در Etsy با Canva

Design and Sell Printable Greeting Cards on Etsy with Canva

"کارت‌های تبریک یک تجارت بزرگ هستند، و تغییر زیادی در رفتار مصرف‌کنندگان به سمت کارت‌های تبریک قابل چاپ برای مناسبت‌های خاص وجود دارد.


آموزش کلاس کارشناسی ارشد انتشارات کتاب الکترونیکی: کتاب خود را بنویسید، قالب بندی کنید، توزیع کنید و بازاریابی کنید

eBook Publishing Masterclass: Write, Format, Distribute, and Market Your Book

"این استاد کلاس چهار درس حاوی اطلاعات کاربردی در مورد نوشتن، قالب‌بندی، توزیع و بازاریابی یک کتاب الکترونیکی است. مهارت‌های خود را آماده کنید.


آموزش چگونه یک رمان در ماه بنویسیم

How to Write a Novel a Month

"نوشتن یک رمان عالی یک چیز است، پایان دادن به یک رمان عالی یک چیز دیگر! بیشتر کتاب ها به دلیل سختی پشتکار در نوشتن صفحه هرگز تمام نمی شوند."


آموزش قالب های اینستاگرام را برای فروش در Etsy طراحی کنید

Design Instagram Templates to Sell on Etsy

"قالب‌های اینستاگرام یکی از پرفروش‌ترین محصولات دیجیتال در Etsy هستند. در این دوره، من به شما آموزش می‌دهم که چگونه این نوع قالب‌ها را به صورت استراتژیک طراحی کنید.


آموزش فروش بیشتر با کلمات کلیدی برای Etsy

Sell More with Keywords for Etsy

کلمات کلیدی بخش مهمی از ارائه محصولات عالی شما در مقابل مشتریانی هستند که می خواهند آنها را بخرند! با این حال، نادیده گرفتن این بخش از محصول شما آسان است. ..


آموزش کتاب شعر شومیز خود را خود منتشر کنید

Self-Publish Your Paperback Poetry Book

"آماده شوید تا مجموعه کلمات خود را به یک کتاب فیزیکی تبدیل کنید! در این کلاس، من به شما آموزش می دهم که چگونه می توانید اولین مجموعه شعر خود را به عنوان ... منتشر کنید."


آموزش یک داشبورد روزانه زیبایی شناسی در Notion طراحی کنید

Design an Aesthetic Daily Dashboard in Notion

«اگر در Notion تازه کار هستید، یا نمی‌توانید بفهمید که چگونه می‌توانید آن صفحه اصلی کاملاً زیبایی‌شناسانه را بسازید، این دوره برای شما مناسب است! با هم، ما یک Das را خواهیم ساخت. .."


آموزش انتشارات مجله: کتاب های کم محتوای خود را طراحی و بفروشید

Journal Publishing: Design and Sell Your Own Low-Content Books

آیا حاضرید انگشتان پای خود را با محصولی که زیبا، کاربردی است و ساخت آن زمان زیادی نمی برد، وارد دنیای چاپ بر اساس تقاضا کنید؟ Cre. ..