Karl Reid

یوتیوبر/خالق و هنرمند رسانه های ترکیبی

سلام، من کارل هستم. من یک هنرمند و خالق رسانه های ترکیبی با سبکی بسیار عجیب هستم!

من هر هفته خود را با جوک‌ها، میم‌ها و هنرهای جالب پست می‌کنم... و اوه... فراموش کردم بگویم که من نیز یک هنرمند مشتاق کتاب کمیک هستم!

من تقریباً هر چیزی که مبتنی بر هنر است را دوست دارم و دوست دارم به شما آموزش دهم و الهام بخشم تا بتوانیم با هم پیشرفت کنیم :D!

هدف من این است که به شما در ایجاد و ایجاد محتوای فوق‌العاده کمک کنم که به شما مهارت می‌دهد و همچنین شما را با سبک‌های عجیب و غریب من لبخند می‌زند!

بنابراین Skillshare من را برای آموزش های عمیق برای بهبود هنر/مهارت و سرگرمی، محتوای عجیب و غریب، نکات هنری و حتی آموزش های هنری بیشتر دنبال کنید.

برای پرسیدن سؤالات در مورد موضوعات مبتنی بر هنر یا هر گونه اطلاعات/سوالاتی که پس از شرکت در کلاس‌های من دارید با من تماس بگیرید، در Skillshare یا «@karlartreid» در Reddit برای مشاوره و کمک خاص،

از همه متشکرم و به زودی شما را می بینیم.

دوره های این مدرس:

آموزش کشیدن مو (برای هنرمندان)

Learn To Draw Hair (For Artists)

"شرح پروژه: در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه موها را بکشید و ساده کنید! در اینجا چیزی است که یاد خواهید گرفت. . . - چگونه قسمت‌هایی از مو را بشکنید. .."


آموزش چگونه دست های مبتدی را به سطح متوسط ​​بکشیم

How To Draw Hands Beginners To Intermediate

"شما یاد خواهید گرفت که چگونه به راحتی در سطح متوسط ​​​​بالاتر دست بکشید و اصول اساسی به شما آموزش داده می شود که به شما امکان می دهد تا به سمت کشیدن هار خود پیشرفت کنید ...."


آموزش کشیدن پاها (برای هنرمندان)

Learn To Draw Legs (For Artists)

شرح پروژه: در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه پایه های طراحی را طراحی و ساده کنید! در اینجا چیزی است که یاد خواهید گرفت. . . - نحوه شکستن نواحی پاها انجام دهید. ..


آموزش کشیدن پا (برای هنرمندان)

Learn To Draw Feet (For Artists)

"شرح پروژه: در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه پای طراحی را بکشید و ساده کنید! در اینجا چیزی است که یاد خواهید گرفت. . . - راه های ساده شده "قاب بندی" و. .."