Rebecca Flaherty

طراح الگوی سطح | تصویرگر

سلام! من ربکا هستم، اگرچه بیشتر مردم مرا بکی صدا می کنند. من یک هنرمند خودآموخته حروف، تصویرگر، طراح الگو، عجیب و غریب و قهوه جوش، بانوی گیاه دیوانه هستم.

بیشتر روزها می توانید مرا در حال استراحت پشت میز کارم، قهوه در دست، احاطه شده توسط گیاهان آپارتمانی و تا گردن در طرح های الگو پیدا کنید! وقتی مشغول کار پشت میز نیستم، می توانید مرا بگیرید، در حال آشپزی، بیرون رفتن با سگم در حومه اطراف یا تماشای هر نوع نمایش دورهمی در تلویزیون!

من عاشق ایجاد الگوها و تصاویر در iPad خود و همچنین یافتن راه‌های جدید برای استفاده از آبرنگ و گواش در طرح‌های دیجیتالم هستم. بهره وری و گردش کار ابرقدرت های من هستند. اگر میانبر یا خودکاری برای چیزی وجود داشته باشد، آن را پیدا خواهم کرد!

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، پس من را در اینستاگرام دنبال کنید و به وب‌سایت من بروید rebeccaflaherty.com

من کارهایم را در مکان‌هایی مانند Redbubble، Society6، Spoonflower و Mixtiles می‌فروشم و همچنین کار آزاد را برای شرکت‌های کوچک و بزرگ انجام می‌دهم. به عنوان یک خلاق، من با چندین مشتری مشهور و مشهور کار کرده ام و آثارم توسط مجله عروسی شما، Moët Chandon، Mrs2Be، Whimsical Wonderland Weddings و Hand Made Hunt به نمایش گذاشته شده است. فکر می‌کنم بزرگ‌ترین اتفاق من تا کنون ساختن کارت‌های مکان برای جشن کریسمس بخش لباس فصل هفتم بازی تاج و تخت بوده است. Fangirl عظیم!!

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن های طراحی الگوی سطح آسان برای اینستاگرام با Procreate

Easy Surface Pattern Design Animations for Instagram with Procreate

"یاد بگیرید که چگونه از ویژگی های انیمیشن ساده Procreate برای زنده کردن طرح های الگوی سطح خود استفاده کنید. من 3 راه آسان برای افزودن حرکت و اسپا را به شما نشان خواهم داد. ..."


آموزش برگه های فروش ساده برای نمونه کارها طراحی و تصویرسازی الگوی سطح شما

Simple Sell Sheets for your Surface Pattern Design and Illustration Portfolio

«آماده‌اید که مجموعه طراحی الگوی سطحی خود را جمع‌آوری کنید؟  با نحوه ساخت برگه‌های فروش ساده برای نمایش آثار هنری خود به مشتریان بالقوه آشنا شوید. کی .."


آموزش سرگرمی با حروف گل با فونت های رایگان در Procreate

Floral Lettering Fun with Free Fonts in Procreate

"بوم خالی و سندروم فریبنده را رها کنید و با ردیابی حروف حروف حروف را یاد بگیرید! ما یاد خواهیم گرفت که چگونه فونت های رایگان را در Procre نصب و دستکاری کنیم. .."


آموزش طراحی الگوی سطح: راه راه های آبرنگ بدون درز

Surface Pattern Design: Seamless Watercolour Stripes

یک الگوی راه راه ساده درست می‌شود، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید راه راه‌های آبرنگی را که با دست نقاشی شده‌اند، به پته‌های تکرار شونده بدون درز تبدیل کنید.


آموزش گردش کار هوشمندتر: الگوهای رسانه های اجتماعی صرفه جویی در زمان

Smarter Workflows: Time Saving Social Media Templates

"از تقلا برای ایجاد پست های اینستاگرام در آخرین لحظه خسته شده اید؟ اتلاف وقت برای یافتن و باز کردن فایل های قدیمی برای ایجاد تصاویر برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی؟ آرزو می کنم ...."


آموزش طراحی الگوی سطح: گردش کار فتوشاپ

Surface Pattern Design : A Procreate to Photoshop Workflow

"این چیزی بیش از یک کلاس دیگر در مورد نحوه ساخت الگوها در Procreate است. این در مورد ایجاد یک گردش کار است که از زمان شما بهترین استفاده را می کند و به شما امکان می دهد ...."


آموزش تصاویر گل تلطیف شده با استفاده از براش های تمبر در Procreate

Stylised Floral Illustrations using Stamp Brushes in Procreate

"با نحوه ساخت و استفاده از براش های تمبر گل در Procreate آشنا شوید تا به عنوان پایه ای برای ایجاد تصاویر گلدار تلطیف شده استفاده کنید. ایده یک بوم خالی می تواند کمی. .."


آموزش جلوه های بوم دیجیتال برای طراحی الگوی سطح

Digital Canvas Effects for Surface Pattern Design

شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابتدا روکش های بافت آبرنگ و بوم خود را ایجاد کنید تا به آثار هنری خود ابعاد و بافت اضافه کنید. من خواهم. ..


آموزش بافت های بدون درز نقاشی شده با دست برای طراحی الگوی سطح

Hand-Painted Seamless Textures for Surface Pattern Design

آیا تا به حال دوست داشته اید که بتوانید از بافت های زیبای نقاشی شده با دست خود در الگوهای سطح خود استفاده کنید، اما فکر کرده اید هیچ راه آسانی برای یکپارچه سازی آنها وجود ندارد؟ یا شاید تو ..


آموزش الگوهای نیمه قطره آسان در Procreate: The Diamond Method

Easy Half Drop Patterns In Procreate : The Diamond Method

" در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک الگوی بدون درز را به طور کامل در Procreate ایجاد کنید و آن را در یک تکرار نیم قطره درست از همان اولین اسکی قرار دهید. .."


آموزش Apple Sidecar: ترکیب هنر سنتی و تصویرسازی iPad

Apple Sidecar : Combine Traditional Art & iPad Illustration

یاد بگیرید چگونه از iPad و Apple Pencil خود به عنوان تبلت گرافیکی با استفاده از Apple Sidecar استفاده کنید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از ویژگی Sidecar اپل برای افزایش سرعت استفاده کنید. ..


آموزش گردش کار هوشمندتر: بازی Society6 خود را سرعت دهید

Smarter Workflows: Speed Up Your Society6 Game

«بعضی وقت‌ها به نظر می‌رسد که آپلود الگوهای سطح برای چاپ در سایت‌های درخواستی مانند social6 همیشه طول می‌کشد! برای من و بسیاری دیگر از طراحان الگوی سطح، دوست دارم. .."