Alexandra Uro

راهنمای جستجوی برگ استوایی

هولا، من الکساندرا هستم

من حرفه ای معمار، فداکاری هنرمند و مادری هستم که فناوری یاد می گیرم!

من روزهایم را به نقاشی و ایجاد طرح‌های الگوی سطح می‌گذرانم. من اخیراً شروع به کار کولاژ دیجیتالی کرده ام تا از دیجیتالی کردن هنرم برای خلق الگوهایم استفاده کنم. و اکنون، آموزش آنلاین را به رزومه خود اضافه کرده ام!

من در Mexicali، شهری در بخش شمالی مکزیک به دنیا آمدم.

اگرچه بیشتر مدیوم ها را دوست دارم، اما بیشتر با آبرنگ نقاشی می کنم. من برای بسیاری از محصولات چاپی و مجموعه روسری سالانه خود عناصری ایجاد می کنم تا الگوهای دیجیتال را دوباره کار کنم.

من معتقدم که تمرین باعث بهتر شدن می‌شود و اخیراً این فرصت را داشتم که آن را در یک پروژه همکاری با یک استودیوی معماری محلی ثابت کنم، جایی که اولین خط کاغذ دیواری و پارچه با نام تجاری آنها را ایجاد کردم.

وقتی شروع به یادگیری نقاشی با آبرنگ کردم، برگ Monstera رایج‌ترین موضوع برای نقاشی بود که در حساب‌های هنرمندان در اینستاگرام مرور می‌کردم، به‌علاوه، آن را روی جلد نوت‌بوک، برنامه‌ریزها، وسایل تزئینی خانه پیدا می‌کردم. .. این یک تسخیر استوایی واقعی بود و در نهایت قلب من را نیز تسخیر کرد.

این زمانی بود که هشتگ #TropicalLeafQuest خود را در اینستاگرام ایجاد کردم.

Monstera Deliciosa همه چیز را شروع کرد، اکنون من حدود 100 پست زیر آن هشتگ دارم که از هیولاها گرفته تا caladium، calatheas، begonias، برگ درخت خرما موز و غیره را شامل می شود.

خوشبختم که می‌توانم کاری را که دوست دارم انجام دهم و کاری را که انجام می‌دهم دوست دارم، این به من کمک کرد تا تمرین هنری روزانه داشته باشم که به همراه ساعت‌ها کلاس‌های اشتراک‌گذاری مهارت، باعث شد تا توانایی‌های هنری‌ام را رشد دهم، و توانایی‌هایم را کشف کنم. کنجکاوی خلاقانه و به من اعتماد به نفس بدهید تا اکنون این جنبه جدید را در سفر هنری خود دنبال کنم و معلم Skillshare شوم.

لطفاً بیایید و سلام کنید! در اینستاگرام هستم و امیدوارم شما را در کلاس ببینم.

دوره های این مدرس:

آموزش جستجوی برگ استوایی: یاد بگیرید که یک برگ Monstera Deliciosa را بکشید و آبرنگ کنید

Tropical Leaf Quest: Learn to Draw and Watercolor a Monstera Deliciosa Leaf

" سلام! از اینکه اجازه دادید کنجکاوی شما را به اینجا برساند، متشکریم. . . به اولین کلاس Skillshare من خوش آمدید! در این کلاس نقاشی با آبرنگ با گیاهان آشنا خواهید شد Quic .."


جستجوی برگ استوایی: آموزش کشیدن و آبرنگ کردن برگ بگونیا

Tropical Leaf Quest: Learn to Draw and Watercolor a Begonia Leaf

به یکی دیگر از کوئست های برگ استوایی خوش آمدید، اکنون با برگ بگونیا. به دنبال موضوعی بودم که در آن سفر آبرنگی خود را شروع کنم، گیاه شناسی را پیدا کردم، specifi. ..