The Entrepreneur

طراح گرافیک، عکاس

سلام، و به نمایه من خوش آمدید. ممنون که سر زدید من در سال 2016 با مدرک لیسانس هنر از کالج فارغ التحصیل شدم. من یک دوره کارآموزی طراحی گرافیک، دو دوره کارآموزی در شبکه های اجتماعی را گذرانده ام و روی پروژه های مختلف آزاد کار کرده ام. من به طراحی گرافیک، هنر، عکاسی، تقریباً به هر چیزی که مربوط به خلاقیت باشد، علاقه زیادی دارم! هدف من این است که به شما آموزش دهم و به رشد شما کمک کنم، چه بخواهید یک طراح گرافیک، عکاس یا یک کارآفرین خلاق باشید، من در این راه به شما کمک خواهم کرد.

ایمیل: apertureprophotography@hotmail.com

عکس‌های استوک رایگان من را بررسی کنید: https://www.pexels.com/@aperture-pro-2032212

دوره های این مدرس:

آموزش با Canva یک محصول تجاری ساده و سرگرم کننده ایجاد کنید

Create a SIMPLE and FUN Product Commercial With Canva

سلام، اسم من دیاندرا است. در این دوره به شما یاد می دهم که چگونه با استفاده از Canva یک تبلیغ حماسی و ساده برای محصول ایجاد کنید. اکثر مردم فکر می کنند که باید به شما. ..


آموزش نحوه ایجاد هنر نئون در Procreate

How To Create Neon Art On Procreate

"در این دوره، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید هنرهای نئونی شگفت انگیز را روی Procreate بکشید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پس زمینه دیوار آجری را اضافه کنید، از برس های مختلف استفاده کنید. ..."


آموزش طراحی تی شرت حماسی با Procreate!

Design Epic T-shirts With Procreate!

"آیا یک فروشگاه تی شرت در Etsy یا Merch توسط آمازون دارید؟ یا شاید فقط می خواهید برای سرگرمی یاد بگیرید یا تی شرت هایی برای استفاده شخصی طراحی کنید! خوب، این دوره عالی است ...."