Richard Carr

طراح گرافیک. خلاق. کارآفرین

سلام، من ریچارد هستم.

من یک طراح گرافیک خودساخته هستم. من در رشته تبلیغات و ارتباطات بازاریابی مطالعه کردم، اما در طول سال ها، و بدون اینکه متوجه باشم، در نهایت بیشتر به یک طراح محصول تبدیل شدم. متخصص در زمینه های گرافیکی مانند طراحی تی شرت برای چاپ روی صفحه و اخیراً پین های مینا.

من در کاستاریکا مستقر هستم و در حال حاضر نام تجاری/شرکت خود را با مینای تم فولکلور کاستاریکا به نام . من از سال 2017 به اندازه کافی برکت داشتم که کسب و کار پین مینای خود را از ابتدا شروع کنم (پس از گذراندن بیش از 10 سال در صنعت پوشاک)، اکنون فروش آنلاین از طریق وب سایت فروشگاه و همچنین فروش عمده در بیش از مغازه های خرده فروشی، رستوران ها و هتل ها در سراسر کشور در کاستاریکا. به عنوان یک مدل تجاری جداگانه، من همچنین در پروژه های سفارشی با مارک های منطقه ای مانند تویوتا، یونیلور، سونی موزیک آمریکای لاتین و جامعه انسانی بین المللی کار کرده ام. و همچنین دولت کاستاریکا.

وقتی تمام کارهای مربوط به کسب و کارم را طراحی نمی‌کنم یا انجام نمی‌دهم، فیلم را ویرایش می‌کنم (فیلم‌سازی یکی از بزرگترین علایقم)، پرواز با هواپیمای بدون سرنشین یا بیشتر، شوهری خوشبخت و مراقبت از دو نفر. دختران کوچکی که زندگی من را به طور کامل پر می کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش فراتر از فلز: هنر طراحی پین های مینای خود

More Than Metal: The Art Of Designing Your Own Enamel Pins

با من در استودیوی خانگی مستقر در کاستاریکا همراه باشید و اصول اولیه طراحی پین مینای خود را بیاموزید. در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه فکر کنید. ..