Lisa Griffin

تصویرگر

من لیزا هستم یک تصویرگر مستقل که تصاویر عجیب و غریبی برای کتاب‌های کودکان، هدایا و لوازم التحریر خلق می‌کند.

با 20+ به عنوان یک حرفه ای خلاق، چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارم و می خواهم شما از چیزهایی که در این راه آموخته ام (و احتمالاً به طور تصادفی اتفاق افتاده) بهره ببرید.

امیدوارم با ترکیب عشقم به هنر و تدریس، دانش آموزان را ترغیب کنم تا رویاهای خلاقانه خود را دنبال کنند و به سادگی ایجاد هنر شادتر را تشویق کنم .

برای نکات خلاقانه، پردازش ویدیوها و بسیاری از تصاویر شاد به من سر بزنید.

پیوستن به آن رایگان است و هر ماه شامل یک آغوش هنری جدید + دسترسی به یک کتابخانه منابع خصوصی پر از محتوای مفید است (نکته: پالت‌های رنگی، برنامه‌ریزها و براش‌ها - بله چیزهای خوب!)

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه حیوانات زیبا را ترسیم کنیم

How to Draw Cute Animals

زمانی که یاد می‌گیرید چگونه چند حیوان بامزه بکشید، تمرین کتاب اسکچ را توسعه دهید. بخشی از سری Sketchable، این کلاس کوچک به چیزهای خوب می رسد. .."


آموزش شروع ساده: راه های آسان برای کشیدن گربه ها

Start Simple: Easy Ways to Draw Cats

در حالی که با ترکیب اشکال و خطوط، چند روش ساده برای کشیدن گربه‌ها را یاد می‌گیرید، در دفترچه طراحی خود سرگرم شوید. در این کلاس کوتاه، یاد خواهید گرفت:• چگونه d را بشکنید. ..


آموزش اینستاگرام برای خلاقان: ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی

Instagram for Creatives: Cultivate a Community on Social Media

"در این کلاس، من با شما به اشتراک می‌گذارم که چگونه رویکرد مثبت‌تری به اینستاگرام ایجاد کنید که بر هدف منحصربه‌فرد شما از حضور در پلتفرم تمرکز کند. ما..."


آموزش ترسیم حالات صورت

Sketching Facial Expressions

طراحی حالت‌های چهره با تمرکز بر ترسیم حالات مختلف صورت برای انتقال احساسات طراحی شده است. با استفاده از تکنیک ترکیبی اسکای ساده شده. ..


آموزش بهره وری هنرمندانه: پتانسیل خلاقیت خود را گسترش دهید

Artful Productivity: Expand Your Creative Potential

"ما در مورد مزایای فوق‌العاده استفاده از بهره‌وری در تمرین خلاقانه‌تان به روش‌هایی که مختص هنر و سبک زندگی شما است، گپ می‌زنیم. این است...."


آموزش افزودن بافت به تصاویر دیجیتال در Procreate

Adding Texture to Digital Illustrations in Procreate

«اگر می‌خواهید بافت بیشتری به تصویرهای دیجیتالی خود اضافه کنید یا در تلاش هستید که چگونه هنر دیجیتال خود را دست سازتر نشان دهید، این کلاس برای شماست! م..."


آموزش هنر خود را به نمایش بگذارید: خود تبلیغی برای خلاقان. چگونه کار خود را مطرح کنید

Showcase Your Art: Self-Promotion for Creatives. How to pitch your work.

" در این کلاس به من بپیوندید، جایی که با تکنیک‌های خود تبلیغی آشنا می‌شویم که خلاقان می‌توانند از آنها برای روشن کردن کارشان استفاده کنند. برای بسیاری از خلاقان، فکر. .."


آموزش راه های ساده برای ترسیم پرندگان سبک

Simple Ways to Draw Stylized Birds

زمانی که چند روش ساده برای کشیدن پرندگان با استفاده از شکل‌ها، خطوط و بافت‌های ساده یاد می‌گیرید، تمرین کتاب طراحی را ایجاد کنید. در این کلاس کوتاه، خواهید آموخت:• چگونه. .."


آموزش نمایش: زمان بندی خلاقانه برای مترجمان آزاد

Showing Up: Creative Timing for Freelancers

" آیا شما یک فریلنسر هستید که با ایجاد تعادل بین کار و خانواده مشکل دارید؟ من یک مادر و یک تصویرگر مستقل هستم که بیش از 10 سال است که در یک استودیوی خانگی کار کرده ام. .."


آموزش چگونه شخصیت های جذاب را به تصویر بکشیم

How to Illustrate Engaging Characters

«اگر هنگام تلاش برای تصویرسازی شخصیت‌ها احساس ناراحتی می‌کنید، یا در تلاش هستید تا آنها را از نظر بصری جذاب کنید، این کلاس برای شما مناسب است! اسم من لیزا است و هستم. .."