Anna Krupa

طراح گرافیک، عکاس

سلام!

من آنا گرابوسکا-کروپا هستم. من یک طراح گرافیک آزاد، توسعه دهنده وب سایت و عکاس در لهستان هستم.

از کودکی عاشق نقاشی بودم. با این حال، پدر و مادرم می گفتند که نمی توان با گرافیک زندگی کرد. من همیشه یک ذهن علمی بوده ام. من شیفته کامپیوتر بودم، بنابراین به تحصیل در رشته کامپیوتر رفتم. مدت زیادی به عنوان طراح گرافیک در یک چاپخانه کار کردم و جلسات خانوادگی، آرایش و طراحی وب سایت را در داخل آن انجام دادم. اما در اعماق درون، من همچنان به سمت تکنیک های دستی بیشتری کشیده می شدم. و به این ترتیب، پس از سال‌ها، ابتدا با handlettering مواجه شدم و سپس آبرنگ را کشف کردم.

عکاسی، آبرنگ، این چیزها هسته اصلی من شده اند. من آنها را در کار روزانه خود به عنوان یک فریلنسر، طراحی وب سایت و مشتریان برندسازی ترکیب می کنم. دانستن نحوه انتخاب و ترکیب رنگ ها به من در کارم کمک زیادی می کند. بعلاوه، از زمانی که به نقاشی هر روز برگشتم، عزت نفس من به شدت بالا رفته است. از طریق دوره های من، می خواهم شما هم همین احساس را داشته باشید. من می خواهم به شما کمک کنم مسیر خلاقانه خود را پیدا کنید. این آرزو در اعماق قلب شما پنهان شده است. میل به ایجاد. زیرا همه ما افراد خلاقی هستیم.

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ ساکولنت - نقاشی گام به گام

Watercolor Sucullent - Step by Step painting

"به کلاس آبرنگ ساکولنت خوش آمدید! من عاشق این نوع کاکتوس‌ها هستم. آنها در حال حاضر زیبا و مد روز هستند. در این کلاس بیشتر به سراغ برخی از کاکتوس‌های مد روز می‌رویم."


آموزش گربه های آبرنگ در 3 سبک مختلف

Watercolor cats in 3 different styles

"آنچه یاد خواهید گرفت: سه تکنیک مختلف برای نقاشی یک گربه الف) یک سبک طبیعی دیگر ب) سبک یک کهکشانی ج) سبک رنگی کاملاً رسا و پر جنب و جوش. ..."


آموزش با استفاده از موکاپ های رایگان، محصول خود را زنده کنید

Bring your product to life using free Mockups

" آیا می خواهید کتاب الکترونیکی خود را برای صفحه فرود تجسم کنید؟ یا کارت ویزیت برای مشتریان شما؟ سپس این کلاس برای شما مفید خواهد بود. در چند مرحله آسان من می خواهم. .."


آموزش نحوه برنامه ریزی ۱ هفته پست اینستاگرام در ۲۰ دقیقه با Later App

How to schedule 1 week of Instagram posts in 20 minutes with Later App

"اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای انواع خلاقیت ها است. برای نمایش کار یا محصول شما ایده آل است. اما اگر زمان بیشتری را صرف پست کردن یا فکر کردن درباره آن کنید، چه می شود."


آموزش گل و تاج گل زمستانی آبرنگ

Watercolor Winter Flower & Wreath

" به "آبرنگ زمستانی گل آمپر؛ اکلیل"، اولین کلاس آبرنگ من خوش آمدید! از آنجایی که تقریباً کریسمس است، خیلی خوب است که برای یک لحظه سرعت خود را کم کنید و یک حرکت را انجام دهید. .."


آموزش صفحه فرود را در 10 مرحله آسان ایجاد کنید

Create Landing Page in 10 easy steps

" یک صفحه فرود موثر می تواند به ایجاد لیست مشترکین شما و همچنین فروش محصولات شما کمک کند. در کلاس کوتاه خود مهمترین 10 نکته را به شما نشان خواهم داد. .."


آموزش گل صد تومانی آبرنگ به دو صورت

Watercolor Peony In Two Ways

به کلاس جدید من خوش آمدید - نقاشی گل صد تومانی با آبرنگ در دو سبک! گلها برای رنگ آمیزی بی انتها هستند، مناسب برای طراحی لوازم التحریر روزمره، دکوراسیون منزل، و. ..


آموزش توت فرنگی ها را به دو صورت با رنگ های آبرنگ و مداد رنگی رنگ آمیزی کنید

Paint strawberrys in two ways with watercolor paints and crayons

"من عاشق توت فرنگی هستم. این یکی از میوه های تابستانی مورد علاقه من است. وقتی آنها تابستان کامل هستند، می توانم آنها را بی انتها بخورم. امسال تصمیم گرفتم خاطرات آنها را حفظ کنم ...."


آموزش عکاسی محصول و تخت

Product and flat lay photography

در این کلاس عکاسی به شما نشان می‌دهم که چگونه می‌توانید درازهای مسطح بهتری بگیرید. شما آن عکس را از بالا می شناسید، عکس های تمیزی که می توانید در سراسر اینستاگرا ببینید. ..