Len Vlahos

نویسنده، معلم، بازیکن هاکی بسیار بد


سلام به همه! من در حال آموزش نوشتن خلاق در Skill Share هستم، و بهترین شیوه هایی را که در حرفه خود به عنوان یک نویسنده منتشر آموخته ام به اشتراک می گذارم.

من شامل: The Scar Boys، فینالیست جایزه ALA برای بهترین فیلم داستانی نوجوان. دنباله آن، Scar Girl; Life in a Fishbowl، که در 12 زبان و 18 کشور منتشر شد، و Hard Wired، نامزد جایزه کنتاکی بلوگرس برای بهترین داستان نوجوان. من همچنین با همکاری جولی هالپرن، نویسنده پرفروش، دختری روی چرخ و فلک را نوشتم.

بعد از ترک تحصیل در مدرسه فیلم NYU در اواسط دهه 1980 برای رفتن به جاده و نواختن گیتار در یک گروه پانک پاپ ()، بیشتر عمرم را صرف کار در صنعت چاپ کتاب کردم. من اکنون یک نویسنده تمام وقت هستم که با همسر، دو پسر، یک سگ و دو گربه در کلرادو زندگی می کنم.

"دوره واقعاً عالی با معلمی سرگرم‌کننده و جذاب. طول درس‌ها عالی بود."

- جولیا ام.

"محتوا برای کسانی که به دنبال برداشتن گام بعدی در سفرهای نویسندگی خود هستند، کسانی که در تلاش برای کشف مراحل بعدی هستند، یا برای کسانی که آماده پرش به دنیای نویسندگی حرفه ای هستند عالی است."

- کریستن جی.

"من واقعاً از این دوره لذت بردم! توصیه های خوبی ارائه شد. توصیه های مکرر کتاب بسیار مورد استقبال قرار گرفت- من نمی توانم منتظر بمانم تا این نکات و ترفندها را در نوشتن خود به کار ببرم."

- اما اف.

دوره های این مدرس:

آموزش 20 نکته برای نویسندگان جدید

20 Tips for New Writers

"آیا تا به حال برای نوشتن یک داستان، یا شاید برای شروع رمانی که سال ها در درون شما می سوزد، نشسته اید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ سپس 2. .."


آموزش سرعت در کار داستانی شما

Pacing in Your Work of Fiction

آیا تا به حال در حال خواندن کتاب بوده اید و فقط به دیوار برخورد کرده اید؟ آیا صرفاً برای ورق زدن ورق زدن، به نظر یک مبارزه می‌آید؟ اگر چنین است، داستان مورد نظر ممکن است مشکل داشته باشد. ..