Sandy Dee

ساندیس گیر

سندی اصالتاً اهل آلمان است و در لندن در رشته عکاسی تحصیل کرده است و در آنجا دیپلم عکاسی حرفه ای را دریافت کرده است. به دنبال اشتیاق خود به عکاسی پرتره مفهومی خلاقانه، او به سن خوزه، کالیفرنیا نقل مکان کرد، جایی که کارگاه‌های پرتره سبک‌سازی شده را اداره می‌کند، و کتاب «ژست گرفتن مثل یک حرفه‌ای» را نوشت که تمام جنبه‌های ژست گرفتن را برای عکاس معاصر پوشش می‌دهد.

سندی عاشق تدریس و کمک به هنرمندان دیگر برای رسیدن به سطوح جدید در تکنیک و خلاقیت است! جدید در سال 2021: سندی اکنون کاردستی با کاغذ را نیز آموزش می دهد. مهم نیست که می خواهید عکاسی، پرتره، فتوشاپ، ایجاد پس زمینه با بودجه، کاردستی کاغذ، کارت سازی، ترکیبی از رسانه ها را یاد بگیرید... سندی برای شما کلاس دارد. تیراندازی و کاردستی مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش نورپردازی خلاقانه عکاسی: جادوی رنگ و ژل (بخش اول)

Creative Photography Lighting: The Magic Of Color & Gels (Part 1)

"یکی از مهمترین جنبه های عکاسی، نورپردازی است. اما دانستن تئوری کافی نیست - برای گرفتن تصاویر برجسته باید داستانی تعریف کنید..."


آموزش ژست گرفتن مانند یک حرفه ای: بهترین پرتره های خود را ایجاد کنید! قسمت 1

Posing Like A Pro: Create Your Best Portraits Ever! Part 1

«به دوره آموزشی ما «ژست گرفتن مانند یک حرفه‌ای: بهترین پرتره‌های خود را تا کنون بسازید، قسمت 1» خوش آمدید! *** این یک دوره آموزشی اصول ژست پرتره است که بر اساس 200 صفحه ارائه شده است. .."


آموزش نورپردازی خلاقانه عکاسی: جادوی رنگ و ژل قسمت 2 - ویرایش و روتوش

Creative Photography Lighting: The Magic Of Color & Gels Part 2 - Editing and Retouching

"یکی از مهمترین جنبه های عکاسی، نورپردازی است. اما دانستن تئوری کافی نیست - برای گرفتن تصاویر برجسته باید داستانی را تعریف کنید..."


آموزش Adobe Bridge CC و Adobe Camera Raw for Beginners Part 3 - Focus on ACR

Adobe Bridge CC and Adobe Camera Raw for Beginners Part 3 - Focus on ACR

"به دوره ما Adobe Bridge CC و Adobe Camera Raw برای مبتدیان خوش آمدید! *** این قسمت 3 از 4 است که در آن به اطلاعات ویرایش بسیار دقیق تری در AC می پردازیم. .."


آموزش عکاسی از آسمان شب - راه شیری و مسیرهای ستاره

Night Sky Photography - Milky Way and Star Trails

«آیا مجذوب آسمان شب شده‌اید و تعجب کرده‌اید که چگونه آن‌ها تصاویر راه شیری و دنباله ستاره‌ها را دریافت می‌کنند؟ به بیرون نگاه کردی و تنها چیزی که می بینی یک آلاینده نورانی و نارنجی است. .."


آموزش مجموعه عکاسی پرتره خلاق: مدرن وینتاژ

Creative Portrait Photography Series: Modern Vintage

به دوره آموزشی ما "Modern Vintage" خوش آمدید - یک آموزش جدید در "سری پرتره خلاقانه". در استودیوی عکس خود، ما بیش از 50 کارگاه عکاسی را رهبری کرده‌ایم. ..


آموزش مجموعه عکاسی پرتره خلاق: سرزمین عجایب زمستانی - قسمت 1

Creative Portrait Photography Series: Winter Wonderland - Part 1

"سلام و به قسمت 1 دوره ما "سرزمین عجایب زمستانی" خوش آمدید - یک آموزش جدید در مجموعه پرتره خلاقانه ما! *** شامل تنظیمات از پیش تعیین شده لایت روم، نمودارهای روشنایی است. .."


آموزش ژست گرفتن مثل یک حرفه ای: جریان ژست نهایی قسمت 3! ژست گرفتن زوج ها

Posing Like A Pro: The Ultimate Posing Flow Part 3! Couples Posing

به دوره آموزشی ما خوش آمدید Posing Like A Pro: The Ultimate Posing Flow! این سومین قسمت از سری 4 قسمتی ما است که تمام تکنیک های ژست گرفتن مدل های زن را پوشش می دهد. ..


آموزش Adobe Bridge CC و Adobe Camera Raw for Beginners قسمت 2 - گزینه های منو

Adobe Bridge CC and Adobe Camera Raw for Beginners Part 2 - Menu Options

به دوره ما Adobe Bridge CC و Adobe Camera Raw برای مبتدیان خوش آمدید! در این دوره آموزشی قسمت دوم، بر روی نوار منو تمرکز خواهیم کرد. *** این قسمت 2 از 4 قسمت S است. ..