Daniel Berkal

تحقیقات مصرف کننده

سلام، من دانیل هستم.

من SVP و شریک در Palmerston Group، یک شرکت تحقیقاتی کیفی جهانی هستم. من شخصاً صدها مصاحبه پرانرژی در اندازه های مختلف، قوم نگاری ها، فروشگاه های رمز و راز و جلسات ایده پردازی را در میان مصرف کنندگان و متخصصان در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، اروپا آسیا انجام داده ام.

من حرفه ای درخشان در کار بر روی برخی از مبتکرانه ترین مارک ها در تجارت داشته ام و بیشتر به خاطر غرق شدن در محیط های مصرف کننده به روشی خلاقانه شناخته شده ام. با پروژه‌هایی که در Fast Company و Forbes ارائه شده‌اند، من را «دست‌ها پایین، منحصربه‌فردترین، متفکرترین و متحول‌کننده‌ترین محقق کیفی در کسب‌وکار. دوره» نامیده‌اند. من از دانشگاه مک گیل و دانشگاه تگزاس در آستین مدرک دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش کاوش هوش مصنوعی در فتوشاپ

Exploring Generative AI in Photoshop

"این یک دوره جامع طراحی شده است تا افراد مبتدی را با قابلیت های باورنکردنی هوش مصنوعی مولد در فتوشاپ آشنا کند. از طریق ...."


آموزش تحقیقات بازار: مقدمه ای بر طراحی پرسشنامه

Market Research: An Introduction to Questionnaire Design

"بهترین تحقیقات از پرسشنامه های به خوبی نوشته شده است. از تحقیقات نظرسنجی گرفته تا گروه های متمرکز، انواع مختلفی از سبک ها و نشانه های اساسی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند."


آموزش نحوه ایجاد مکالمات عمیق و توصیفی راهنمای یک قوم شناس برای انجام مصاحبه.

How to create deep and descriptive conversations. An ethnographer's guide to conducting interviews.

" مصاحبه ها تعاملات اجباری هستند. وقتی از شما خواسته می‌شود که از کسی سؤال کنید، درگیر یک برخورد ساختاریافته‌ای هستید که می‌تواند چرخش‌های عجیب و غریبی داشته باشد. .."


آموزش تسلط بر ChatGPT: راهنمای جامع برای تولید زبان طبیعی

Mastering ChatGPT: A Comprehensive Guide to Natural Language Generation

"با این راهنمای جامع برای استفاده از مدل ChatGPT، مهارت های تولید زبان خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. نحوه تنظیم دقیق و آموزش مدل را بیاموزید."


آموزش چگونه با هر کسی مصاحبه کنیم راهنمای یک قوم شناس برای صحبت با غریبه ها.

How to interview anyone. An ethnographer's guide to talking with strangers.

مصاحبه ها تعاملات اجباری هستند. وقتی از شما خواسته می‌شود که از کسی سؤال کنید، درگیر یک برخورد ساختاریافته‌ای هستید که می‌تواند چرخش‌های عجیب و غریبی داشته باشد. ..