Ellie Shipman

هنرمند، تصویرگر و طراح الگو

سلام! من Ellie Shipman هستم، هنرمند، تصویرگر و طراح الگو مستقر در بریستول، انگلستان، و در سطح جهانی کار می کنم، اخیراً به مدت یک سال در ویتنام زندگی می کنم. من تصاویری بازیگوش و جسورانه و آثار هنری تعاملی و مشارکتی ایجاد می کنم که پایداری، زنان و رفاه را بررسی می کند.

من قبل از کار در بخش سوم و به عنوان یک هنرمند آزاد، هنرهای زیبا را در کالج هنر چلسی، UAL مطالعه کردم. من بعداً در کنار تمرین خلاقانه‌ام در مقطع کارشناسی ارشد در توسعه پایدار در UWE، بریستول تحصیل کردم و هدفم این است که ارزش‌های پایداری و جامعه را در همه کارهایم جاسازی کنم.

من همچنین یک هنرمند مشارکت‌کننده با بیش از ده سال تجربه کار بر روی نمایشگاه‌ها و اینستالیشن‌ها با گروه‌های مختلف اجتماعی، از زنان پناهنده گرفته تا افراد مسن مبتلا به زوال عقل، کودکان مدرسه‌ای و محققان دانشگاهی و سایرین هستم.

در اینجا در Skillshare من یک معلم برتر هستم و کلاس‌هایی را در مورد طراحی و تصویرسازی پارچه و فرآیند شگفت‌انگیز دیدن اثر هنری شما روی پارچه تدریس می‌کنم. بیا و با من یاد بگیر!

__

اطلاعیه:

کلاس جدید به تازگی راه اندازی شده است!
ایجاد و نصب تصویر زمینه الگو با Procreate و Adobe Illustrator

من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم کلاس جدیدم به تازگی راه اندازی شده است! بیایید و یاد بگیرید که چگونه از محیط طبیعی خود الهام بگیرید تا کاغذ دیواری طرح دار منحصر به فرد خود را ایجاد کنید، سپس می توانید آن را چاپ و در خانه خود نصب کنید!

من شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کنم، از طراحی با دست در طبیعت، ایجاد علائم جوهری با استفاده از اشیاء طبیعی، طراحی دیجیتالی نقوش در Procreate، سپس ساختن الگوی تکرار و افزودن بافت‌های دیجیتال در Illustrator. در نهایت به شما نشان خواهم داد که چگونه الگوی خود را برای چاپ روی کاغذ دیواری با Contrado بفرستید، سپس روند گام به گام آویزان کردن کاغذ دیواری را در خانه خود نشان می دهم.

اگر تصویرگر، هنرمند یا روح خلاقی هستید که دوست دارید الگوهای شما را در خانه خود زنده کنید، پس این کلاس برای شما مناسب است!

تصویر من را اینجا ببینید:

کار هنری من را اینجا ببینید:

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه الگوهای تکراری را با الهام از شکل انسان با استفاده از Procreate و Illustrator طراحی کنید. به عنوان یک درس اضافی، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک صندلی ناهار خوری را در پارچه خود چرخانید!

ما طراحی چهره انسان را از طریق سه تمرین جالب طراحی کشف خواهیم کرد. جمع آوری عکاسی فیگوراتیو به عنوان الهام. نمادهای طرح را برای طراحی ما در Procreate ترسیم کنید، سپس آنها را به Illustrator انتقال دهید تا الگوی تکرار فنی ما را تکمیل کند و با ابزار رنگ‌آمیزی مجدد بازی کنید!

اگر تصویرگر، هنرمند یا روح خلاقی هستید که دوست دارید راه‌های جدیدی را در طراحی الگو کشف کنید، این کلاس برای شما مناسب است.

امیدوارم شما را در کلاس درس ببینم!

برای کسب اطلاعات بیشتر یا درخواست تم کلاس، با ellie@ellieshipman.com تماس بگیرید

انتخاب کارکنان:

این کلاس یک انتخاب کارکنان دریافت کرد و اکنون بیش از 1000 دانش آموز دارد. می گویند:

"کلاس عالی. سازماندهی شده، روش تدریس خوب و زبان ساده و واضح. و مهمتر از همه، من در این کلاس بیشتر از آنچه در این سالها یاد گرفته ام، یاد گرفته ام. ممنون الی."

"دروس را دوست داشتم و این که می‌توانی مهارت‌های بسیاری را در حین کار برای یک خروجی ملموس در پایان به دست بیاوری! امیدواریم الی کلاس‌های بسیار بیشتری بسازد!"

"این یک جواهر پر از دیوار بود! آموزش عالی با هزاران اطلاعات. من احساس می کنم بسیار الهام گرفته شده ام و نسبت به Illustrator احساس ترس نمی کنم... من می خواستم هنرم را به فایل های دیجیتال تبدیل کنم. طولانی است، اما احساس می‌کردم غرق شده و گم شده‌ام. این یک قدم عالی است. متشکرم."

"دوست داشتم! به خوبی سازماندهی شده است و می توانید بگویید که الی کار زیادی در این کلاس انجام داده است." span>

مربی شگفت‌انگیز من آلانا کارتیه از توسعه این کلاس پشتیبانی کرد - و سپس به اندازه کافی مهربان بود که آن را نیز قبول کند! آلانا گفت:

"چه کلاس دوست داشتنی با دستورالعمل های واضح در مورد نحوه طراحی روسری ابریشمی و تبدیل آن به یک چیز واقعی در جهان! من دوست دارم که الی همه چیز را از طراحی، مستقیم تا چاپ پارچه برای روسری تمام شده تجزیه می کند. من از کار کردن روی این پروژه خیلی لذت بردم! ”

یکی از دانش‌آموزان کلاس گفت: «کلاس فوق‌العاده! بسیار آموزنده، مختصر، جذاب و مفید! با تشکر از شما برای وقت و تلاش شما در به اشتراک گذاری دانش خود. برای دیدن کلاس های بیشتر از شما هیجان زده هستم!»

انتخاب کارکنان:

"الی کار بسیار خوبی انجام داد و ما را از ایده به نقاشی دیواری کامل رساند. من واقعا از کلاس لذت بردم و احساس می کنم می توانم نقاشی دیواری را که در ذهن دارم شروع کنم!"

"تبریک می‌گویم، الی، به خاطر سبک ارائه عالی و وضوح اطلاعات. اگرچه نمی‌توانم خودم را در حال نقاشی دیواری ببینم، تماشای شما با استفاده از Mood Board و Pinterest به عنوان کاتالیزور برای شما بسیار جالب بود. طراحی نهایی و پالت. من دوست داشتم که جلسات کوتاه و شیرین بودند و تماشای آن تا آخر لذت بخش بود."

"رویکرد عالی که می تواند برای پروژه های دیگر اعمال شود."

دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای با مردم: سرگرمی تصویری روی پارچه

Patterns with People: Figurative Fun on Fabric

درباره این کلاس در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Procreate و Illustrator الگوهای تکراری با الهام از شکل انسان طراحی کنید. به عنوان یک درس اضافی، من ...


آموزش منسوجات مصور: طراحی، چاپ و دوخت کوسن

Illustrated Textiles: Design, Print and Sew a Cushion

در این کلاس با نحوه طراحی، چاپ و دوخت روکش کوسن مصور خود آشنا خواهید شد. آثار هنری خود را خواهید دید که روی پارچه جان می‌گیرند، سپس خلق می‌شوند. ..


آموزش ایجاد و نصب والپیپر الگو با Procreate و Adobe Illustrator

Create and Install Patterned Wallpaper with Procreate and Adobe Illustrator

"درباره این کلاس در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه کاغذ دیواری خود را با الهام از طبیعت طراحی کنید، طرح خود را با شرکت چاپ بر اساس تقاضای Contrado و i چاپ کنید. .."


آموزش طراحی و نقاشی دیواری با استفاده از Procreate

Design and Paint a Mural using Procreate

" درباره این کلاس در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Procreate یک نقاشی دیواری برای خانه خود طراحی و برنامه ریزی کنید، سپس آن را در زندگی واقعی نقاشی کنید! ما عکس میگیریم مامان .."


آموزش تقارن در تکثیر: روسری مربعی را بکشید و بدوزید

Symmetry in Procreate: Draw and Sew a Square Scarf

" در این کلاس یاد می گیرید که چگونه با الهام از سفرهای خود، روسری مربعی خود را طراحی، چاپ و بدوزید. ما از ماجراهای خود الهام می گیریم، می سازیم. .."