Surbhi Bahl

هنرمند، تصویرگر و طراح گرافیک

سلام و نامسته! من Surbhi هستم، هنرمندی ساکن دهلی که عاشق خلق و آموزش همراه با فنجان قهوه ام است. من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در نقاشی از کالج طراحی هنر چلسی، لندن هستم و به عنوان یک طراح گرافیک در کنار کارهای استودیویی ام کار کرده ام و در نمایشگاه های هنری به طور گسترده به نمایش گذاشته ام.

من عاشق طراحی، سایه زدن، نقاشی، متحرک سازی، ایجاد کمیک در رسانه های مختلف هستم و اینجا هستم تا نکات و میانبرهای عالی را در مورد نحوه نمایش آثار فوق العاده تاثیرگذار به اشتراک بگذارم. می‌توانید برخی از کارهای من در مورد من و چند انیمیشن ویدیویی را در اینجا در Vimeo بررسی کنید.

در طول قرنطینه، من به همراه سایر پلتفرم‌ها به صورت آنلاین آموزش هنر می‌دادم، بنابراین در صورت نیاز به نکات شخصی عالی و روش‌های جدید، در تماس باشید:)

من برای به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی که در سفر هنری خود آموخته ام و تجربه کرده ام هیجان زده هستم و امیدوارم که شما نیز به آن ملحق شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش یک درخت را با مداد بکشید و سایه بزنید

Draw and shade a tree with a pencil

«هنرمندان عزیز! بیایید نور را بیشتر درک کنیم و چگونه آن را با مداد ترکیب کنیم. اشاره ای به درختی از کلاس قبلی وجود دارد که با رنگ های اکریلیک انجام شده است. ل..."


آموزش طراحی، سایه زدن و ترکیب گلابی

Drawing, shading and blending a pear

"می‌خواهید تکنیک سایه‌زنی عمیق‌تری را با مداد خود تمرین کنید؟ ممکن است در جای مناسبی باشید. در این کلاس می‌توانید یاد بگیرید: 2 نوع مداد. .."


آموزش طراحی با مداد و سایه زدن یک شی

Pencil drawing and shading of an object

"سلام! نام من سوربهی است و دوست دارم روی همه مدیوم ها کار کنم. کار بر روی طراحی و سایه‌زنی با مداد یکی از اصلی‌ترین ابزارهایی است که من شخصاً دوست دارم از آن تجدید نظر کنم. .."


آموزش نقاشی درختان با رنگ های اکریلیک: 3 تکنیک مختلف را یاد بگیرید

Painting trees with acrylic paints: learn 3 different techniques

درختان بخشی جدایی ناپذیر از هر نقاشی منظره ای هستند که شامل طبیعت و پس زمینه های آرام است. در اینجا نکات و ترفندهای کار با لایه ها، bui را یاد می گیریم. ..


آموزش راز طراحی، سایه زدن و ترکیب کردن

Secret to drawing, shading and blending

آیا تا به حال در سایه زدن و بیرون آوردن درجه بندی گیر کرده اید؟ خب دیگه نه! ما می‌خواهیم لایه‌ها بکشیم و سایه بزنیم - آن هم فقط با یک مداد. هیچ یک. ..


آموزش 6 در یک کلاس! مداد، خودکار، خودکار، اکریلیک، مداد رنگی و پاستل روغنی را بشویید

6 in one class! Give washes to pencil, sketch pens, pen, acrylics, colour pencils & oil pastels

موضوع ثابت می ماند - یک جسم گرد ساده با همان نور و سایه. در اینجا ما روی 6 شیء گرد مشابه با 6 me زیر کار خواهیم کرد. ..


آموزش طراحی و سایه زدن اشیا با مداد

Object drawing and shading with pencil

"یاد بگیرید که چگونه با طراحی دست آزاد و با سهولت نگه داشتن مداد خود از مرکز، شکل بسازید. دست خود را برای ساختن دایره ها، مربع ها و صاف کردن آسان باز کنید. . .