Milan Glozić

نقاش، تصویرگر، طراح

میلان در سال 1979 در پوزارواچ صربستان به دنیا آمد. او از سنین پایین به طراحی کمیک، نقاشی طبیعت و اختراع بازی هایی که می توانست با برادر و خواهرش بازی کند، علاقه مند شد. او در سال 2003 از دانشگاه هنرهای زیبا و کاربردی بلگراد فارغ التحصیل شد.

او بیشتر در زمینه نقاشی سنتی کار می کند، اما هنر او شامل تصاویر دیجیتال و جلد کتاب است. او نمایشگاه های انفرادی و گروهی در بلگراد در گالری پروگرس، گالری ملی در پوزارواک، نمایشگاه "در هزارتوی چهره" در آمستردام در گالری آرپس اند کو و بسیاری دیگر داشته است. همچنین، او یک سطح برتر در پلتفرم 99Design است که در آن جلد کتاب و تصاویر مختلفی برای ناشران و مشتریان در سراسر جهان ساخته است.

و می‌توانید نظرات و توصیه‌های برخی از مشتریان او را که برای آنها کار مصور انجام داده است بخوانید یا به سادگی از او دعوت کنید تا برای شما کار کند.

او در کلکسیون خصوصی در صربستان، اتریش، دانمارک، آلمان و هلند حضور دارد. برای هنر خود، میلان جوایز بسیاری دریافت کرد.

"مفقود"، رنگ روغن روی بوم، 100 در 70 سانتی متر، 2009.

از سال 2006. با یادگیری عکاسی و نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop و Illustrator، کارهای بیشتری دیجیتالی شد.

در سال 2014 علاوه بر معلمی هنر و نقاش، به عنوان یک تصویرگر و طراح گرافیک به صورت مستقل شروع به کار کرد. این امر تا این روزها ادامه دارد.



دوره های این مدرس:

آموزش 3 مرحله آسان و خلاقانه برای شروع طراحی پرتره از امروز!

3 easy and creative steps to start drawing portraits TODAY!

"سلام به افراد خلاق، چه برای مشتریان طراحی کنم، چه برای پروژه‌های شخصی، همیشه سعی می‌کنم کارم را کارآمد و نتیجه نهایی را زیبا کنم. .."


آموزش تمرینات ترسیم: چشم انداز خطی گام به گام

Drawing exercises: Linear Perspective step by step

"سلام به همه، و به کلاس تمرین نقاشی دیگری خوش آمدید. در این اولین کلاس در مورد دیدگاه، در مورد مهمترین مفاهیم و تکنیک ها صحبت خواهیم کرد. .."


آموزش روشی خلاقانه برای کشیدن دست برای تصاویر

Creative way of drawing hands for illustrations

"آیا برای کشیدن دست ها مشکل دارید؟ آیا احساس می کنید چیزی در نقاشی های شما کم است؟ آیا می خواهید به اصول اصلی که می تواند باعث ایجاد نقشه های شما شود نگاهی بیندازید."


آموزش چگونه سایه سیلوئت می تواند مهارت های طراحی فیگور شما را بهبود بخشد

How silhouette shading can improve your figure drawing skills

سلام و به کلاس جدید من خوش آمدید. در آن سعی خواهم کرد به شما نشان دهم که چگونه می توانید در ترسیم و مهمتر از آن در درک شکل های انسانی با متقاطع ساده بهتر شوید. ..


آموزش تمرین های ترسیمی: استفاده از شکل های چوبی در طراحی شکل

Drawing Exercises: Using Stick Figures in Figure Drawing

"چه من برای مشتریان نقاشی می‌کشم، چه برای پروژه‌های شخصی، همیشه سعی می‌کنم کارم را کارآمد کنم و نتیجه نهایی را به یک طراحی عالی تبدیل کنم. چگونه این کار را انجام دهم؟


آموزش مهارت های طراحی خود را ارتقا دهید

Level up your drawing skills

چه من برای مشتریان طراحی می‌کنم، چه برای پروژه‌های شخصی، همیشه سعی می‌کنم کارم را کارآمد و نتیجه نهایی را به یک طراحی عالی تبدیل کنم. چگونه انجام دهم. ..


آموزش تمرین های نقاشی: 3 تمرین برای تسلط بر دیدگاه

Drawing Exercises: 3 exercises to master the perspective

سلام به همه، و به کلاس دیگر تمرین نقاشی خوش آمدید. در این کلاس دوم در مورد پرسپکتیو، ما در مورد اصول اصلی ترسیم در یک، دو الف صحبت خواهیم کرد. ..


آموزش تمرینات نقاشی: در این 3 مرحله اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید

Figure drawing exercises: gain more confidence in these 3 steps

"در این کلاس، من شما را از طریق 3 تمرین طراحی آزمایش شده و آزمایش شده راهنمایی می کنم، تمرین هایی که هم به من و هم به دانش آموزانم در طول سالیان دراز کمک کرد تا ترسیم بهتری داشته باشیم. . .


آموزش تمرین های طراحی: سایه زدن به اشیا و طراحی شکل

Drawing exercises: shading objects and figure drawing

"مبانی سایه زدن به اشیا و پیکره های انسان و نحوه استفاده از مواد طراحی برای بهبود ظاهر کار خود را بیاموزید. هدف این دوره غلبه بر چالش است. ..."


آموزش تمرین های طراحی: اصول اولیه خط سازی

Drawing exercises: the basics of line making

اصول اولیه طراحی را فقط با استفاده از چند مداد و چند کاغذ ساده ساده بیاموزید. هدف این دوره کمک به شما برای غلبه بر چالش طراحی و آماده سازی است. ..


آموزش 10 نکته برای طراحی بهتر

10 tips for better drawing

"سلام مردم فوق العاده، و به آخرین کلاس طراحی من خوش آمدید. این بار در مورد آن صحبت خواهیم کرد چگونه فرآیند ترسیم را آسانتر کنیم. چگونه می توان مهارت های نقاشی را افزایش داد. .."


آموزش مرحله به مرحله نقاشی خود را ارتقا دهید

Level Up Your Drawing Step by Step

چه من برای مشتریان طراحی می‌کنم، چه برای پروژه‌های شخصی، همیشه سعی می‌کنم کارم را کارآمد و نتیجه نهایی را به یک طراحی عالی تبدیل کنم. چگونه انجام دهم. ..


آموزش طراحی خود را با مهارت های مشاهده ای ارتقا دهید

Level up Your Drawing with Observational Skills

"مهارت های طراحی خود را با بهبود مشاهده خود افزایش دهید و بیاموزید که چگونه طراحی فضای داخلی و حیوانات خانگی می تواند پروژه های طراحی آینده را بهبود بخشد.  با کمک این cl. .."


آموزش تمرینات طراحی: طراحی شکل با اشکال ساده

Drawing exercises: figure drawing with simple shapes

"سلام به همه، چه برای مشتریان طراحی کنم، چه برای پروژه‌های شخصی، همیشه سعی می‌کنم کارم را کارآمد و نتیجه نهایی را به یک طراحی عالی تبدیل کنم. .."


آموزش طراحی خود را با پرسپکتیو و لبه ها ارتقا دهید

Level up your drawing with perspective and edges

"سطح طراحی خود را با پرسپکتیو و کلاس لبه ها ارتقا دهید، سومین کلاس از یک سری کلاس هایی است که به بهبود کلی مهارت های طراحی شما اختصاص داده شده است. در این کلاس...."


آموزش اصول طراحی: راهنمای سریع برای طراحی چشم

Fundamentals Of Sketching: A Quick Guide To Drawing Eyes

"سلام به افراد خلاق، چه برای مشتریان طراحی کنم و چه برای پروژه های شخصی، همیشه سعی می کنم کارم را کارآمد و نتیجه نهایی را به شکلی عالی جلوه دهم. .."


آموزش تمرینات نقاشی: چگونه با انداختن یک تاس نقاشی خود را سرگرم کننده تر کنید

Drawing exercises: How to make your drawing more fun with a roll of a dice

همه ما ممکن است در یک نقطه یا نقطه دیگر در کاردستی خود گیر کنیم، انگیزه نقاشی را از دست بدهیم یا به سادگی ندانیم چه چیزی یا چگونه بکشیم. در این کلاس من یک بازی ارائه می کنم، یک ج. ..


آموزش نقاشی با آبرنگ: خلاقیت در فضای باز

WATERCOLORS PAINTING: outdoors creativity

" در این کلاس دانش‌آموزان نحوه کار با آبرنگ‌ها را هنگامی که در خارج از منزل هستند، در مناظر، نقاشی یا انجام تصویرسازی روی کاغذ می‌بینند. من به آنها نشان خواهم داد .."


آموزش نقاشی با آبرنگ: ایجاد مناظر زیبا

Watercolors Painting: create beautiful landscapes

"در این کلاس دانش آموزان می بینند که چگونه با استفاده از روش هایی که در طی سال ها کار در هنرهای تجسمی آموخته ام، آبرنگ درست کنند. آنها گام به گام یاد خواهند گرفت..."


آموزش 3 تمرین که به شما در ترسیم آناتومی انسان کمک می کند

3 exercises that will help you to draw human anatomy

"آیا برای ترسیم افراد تلاش می کنید؟ آیا احساس می کنید چیزی در شخصیت هایی که ترسیم می کنید کم است؟ آیا می خواهید به اصول اصلی آن نگاهی بیندازید..."


آموزش 9+ راه برای بهبود نقاشی های شکل چوبی خود

9+ ways to improve on your stick figure drawings

"اگر به طراحی زیبای چوبی نیاز دارید، این کلاس برای شما مناسب است. در اینجا من بیش از 9 راه برای بهبود طراحی خود را به شما نشان می دهم تا بتوانید به ما کمک کنید."


آموزش راهنمای نقاشی دیجیتال - از طراحی با مداد تا تصویرسازی دیجیتال

A guide to digital painting - From pencil drawing to digital illustration

راهنمای نقاشی دیجیتال - از طراحی با مداد تا تصویرسازی دیجیتال سلام به افراد خلاق و به کلاس طراحی/تصویرسازی دیگر، در این کلاس خوش آمدید. ..