John Anderson

فیلمساز - خالق

جان یک علاقه مند به ماجراجویی در فضای باز است. از زمانی که یادش می‌آید می‌خواست فیلم و خلق کند. او از ساختن فیلم های کوتاه، گرفتن دیدگاه های خلاقانه و ساختن ویدیوهای سرگرم کننده تفریحی در فضای باز در یوتیوب لذت می برد. وقتی پشت دوربین نیست از نقاشی و ماجراجویی لذت می برد.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه دانه های برف را در 10 دقیقه بکشیم

How To Draw Snowflakes in 10 minutes

این کلاس به شما کمک می کند تا ترسیم دانه های برف را شروع کنید. ما با یک مفهوم اساسی شروع می کنیم و تا اضافه کردن جزئیات مختلف برای ایجاد برف های پیچیده تر کار می کنیم. ..


آموزش نحوه ترسیم تصاویر به صورت سه بعدی

How To Draw Illustrations in 3D

"در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه تصاویر سه بعدی را گام به گام ترسیم کنید. از ابله خطی ساده گرفته تا نقاشی های دقیق. اگر می خواهید مهارت های هنری خود را گسترش دهید، l...."


آموزش شروع به طراحی آثار هنری ساده

Getting Started Drawing Simple Artwork

"اگر تازه وارد نقاشی می شوید یا می خواهید مهارت جدیدی یاد بگیرید، این کلاس می تواند شما را شروع کند! در این کلاس یاد می گیریم که چگونه اشیاء ساده را بکشیم. این ...."


آموزش چگونه یک قلعه افسانه ای بکشیم

How To Draw A Fairytale Castle

اگر به تازگی وارد طراحی شده اید یا می خواهید مهارت جدیدی را یاد بگیرید، طراحی خط راه خوبی برای شروع است! این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه یک پری ساده بکشید. ..


آموزش اصول اولیه دوربین قسمت 1: شروع به کار با DSLR یا دوربین بدون آینه

Camera Basics Part 1: Getting Started with Your DSLR or Mirrorless Camera

شما با تلفن خود شروع کرده اید و اکنون زمان ارتقا رسیده است یا شاید به تازگی در مورد عکاسی باخبر شدید یا می خواهید مهارت های فیلمبرداری خود را با ارتقاء ارتقا دهید. ..


آموزش مبانی دوربین قسمت 2: سرعت شاتر، دیافراگم و ISO

Camera Basics Part 2: Shutter Speed, Aperture, & ISO

"به بخش 2 اصول دوربین خوش آمدید! در این کلاس ما همه چیز را در مورد اصول عکاسی در حالت دستی یاد خواهیم گرفت! از حالت خودکار به عکاسی در متر..."


آموزش 7 نکته برای عکاسی ماجراجویی

7 Tips for Adventure Photography

"در این کلاس شما هفت راه را می آموزید که می توانید بازی عکاسی ماجراجویی خود را ارتقا دهید. بنابراین دفعه بعد که به مکان حماسی سفر کردید، آماده خواهید بود."


آموزش چگونه درختان کاج را ترسیم کنیم

How To Draw Pine Trees

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه انواع مختلفی از درختان کاج را بکشید. اینها را می توان به هر تصویر یا اثر هنری که می سازید اضافه کرد. آنها یک افزودنی عالی هستند."


آموزش شروع کار با Stippling & Dotwork

Getting Started with Stippling & Dotwork

"اگر به تازگی وارد طراحی شده اید یا می خواهید مهارت های طراحی خود را گسترش دهید، این کلاس می تواند شما را شروع کند! در این کلاس یاد می گیریم که چگونه با ... شروع کنید."


آموزش اصول اولیه دوربین قسمت 3: تراز سفیدی، نمایه های تصویر، نسبت ابعاد و موارد دیگر!

Camera Basics Part 3: White Balance, Picture Profiles, Aspect Ratios & More!

"به قسمت 3 مبانی دوربین خوش آمدید! در این کلاس ما اصول اولیه تعادل رنگ سفید، نمایه های تصویر، نسبت های تصویر و یک نکته جایزه را پوشش خواهیم داد، چه بهتر است..."


آموزش چگونه چشم اندازها را ترسیم کنیم

How to Draw Perspectives

"آیا تا به حال خواسته اید که یک نقاشی سه بعدی را روی یک سطح صاف نشان دهید؟ اگر می خواهید مهارت های طراحی خود را افزایش دهید و نقاشی های دقیق تری بسازید که می توانید ...."


آموزش چگونه یک قلعه ساده قرون وسطایی بکشیم

How To Draw a Simple Medieval Castle

اگر به تازگی وارد طراحی شده‌اید یا می‌خواهید مهارت جدیدی یاد بگیرید، طراحی خط راه خوبی برای شروع است! این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه یک مدیف ساده بکشید. ..


آموزش نحوه ترسیم پل ها

How to Draw Bridges

"این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه انواع مختلفی از پل ها را ترسیم کنید. اگر به تازگی وارد طراحی شده اید یا می خواهید مهارت جدیدی یاد بگیرید، طراحی خطی بسیار مفید است.


آموزش نحوه ترسیم درختان ساده

How To Draw Simple Trees

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه انواع درختان بوته‌دار را ترسیم کنید. اینها را می توان به هر تصویرسازی یا اثر هنری که می سازید اضافه کرد! اگر شما فقط جنرال الکتریک هستید. ..


آموزش نحوه ترسیم قایق های بادبانی

How To Draw Sailboats

نقاشی های کشتی بادبانی! از ابله های خط ساده گرفته تا کشتی های بزرگ با انرژی باد! اگر می خواهید مهارت های هنری خود را گسترش دهید، یاد بگیرید که چگونه با خط d تصویرسازی کنید. ..


آموزش نحوه دریافت ویدیوی بهتر: تنظیمات سینمایی

How To Get Better Video: Cinematic Settings

"اگر به دنبال افزایش کیفیت ویدیوی خود و کنترل بیشتر بر روی دوربین خود هستید، این کلاس برای شما مناسب است! ما قصد داریم تنظیماتی را که برای استفاده از آنها استفاده کنید..."


آموزش چگونه کوه ها و رشته کوه های ساده را ترسیم کنیم

How To Draw Simple Mountains and Mountain Ranges

"اگر به تازگی وارد طراحی شده‌اید یا می‌خواهید مهارت جدیدی بیاموزید، نقاشی‌های خطی راهی عالی برای شروع است!  این کلاس به شما نشان می‌دهد که چگونه کوه‌ها و ... را بکشید."