Andrei Oprinca

طراح گرافیک

من آندری هستم. من یک طراح گرافیک با 10 سال تجربه فتوشاپ هستم و متخصص در دستکاری عکس هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش اثر هنری فانتزی فتوشاپ بر اساس اساطیر یونانی

Photoshop Fantasy Artwork based on the Greek Mythology

"وقتی در مورد آثار هنری فانتزی فتوشاپ صحبت می‌کنم، در مورد ایجاد تعداد زیادی جلوه‌های نور و رنگ‌ها صحبت می‌کنم که این همان چیزی است که شما می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه در این کار ایجاد کنید.


آموزش Sacrifice - Advanced Photoshop Manipulation

Sacrifice - Advanced Photoshop Manipulation

در این دستکاری متوسط/پیشرفته فتوشاپ، من از همان گردش کار در سایر آموزش‌هایم استفاده می‌کنم تا به شما نحوه ایجاد این اثر هنری احساسی را نشان دهم. استفاده کردم. ..


آموزش چگونه یک کامپوزیت مرموز در فتوشاپ بسازیم

How to make a misterious composite in Photoshop

"ساخت یک دستکاری عکس تقریباً مانند نقاشی کردن یک عکس است. شما باید به چیزهایی مانند ترکیب بندی، پرسپکتیو، ترکیب رنگ، نورها، سایه ها فکر کنید. . . .."


آموزش Hija de la Luna - کامپوزیت پیشرفته در فتوشاپ

Hija de la Luna - Advanced Composite in Photoshop

"در این آموزش به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از تکنیک های دستکاری عکس، یک صحنه ساده در فتوشاپ ایجاد کنید. اگرچه خود صحنه ساده است و o ساخته شده است. .."


آموزش گردش کار دستکاری عکس کامل در فتوشاپ

Complete Photo Manipulation Workflow in Photoshop

گردش کار کامل Photomanipulation را که در Photoshop استفاده می‌کنم، بیاموزید. من 10 سال است که این روش کار را توسعه داده ام، زمانی که اولین قدم هایم را در جهان برداشتم. ..


آموزش Fire Queen - دستکاری پیشرفته فتوشاپ

Fire Queen - Advanced Photoshop Manipulation

"در این آموزش 6 قسمتی، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک دستکاری ساده ایجاد کنید که بسیاری از جنبه های شما را در هر پروژه دستکاری مانند: ترکیب کردن ... پوشش می دهد."


The Ritual - آموزش دستکاری پیشرفته فتوشاپ

The Ritual - Advanced Photoshop Manipulation Tutorial

آموزش دستکاری پیشرفته فتوشاپ که در آن به شما نشان می دهم چگونه یک صحنه علمی تخیلی در فتوشاپ ایجاد کردم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه نمادهای روشن و h را ایجاد کردم. ..


فرشته سقوط کرده - آموزش رایگان دستکاری پیشرفته

The Fallen Angel - Free Advanced Manipulation Tutorial

"در این آموزش به شما نشان خواهم داد که چگونه این دستکاری فانتزی را در Photoshop CS6 ایجاد کردم. از تکنیک های معمول ترکیب بندی استفاده خواهم کرد. برخی از موضوعات تحت پوشش هستند. .."


آموزش گردش کار فتوشاپ دستکاری فانتزی

Fantasy Manipulation Photoshop Workflow

"در این کلاس من هنگام ایجاد دستکاری های فانتزی در فتوشاپ با استفاده از یک مدل، گردش کار خود را به شما نشان می دهم. روند خود را به شما نشان می دهم و آن را به چند قسمت تقسیم می کنم."


آموزش جلوه های پرتره جوهر - ویرایش فتوشاپ

Ink Portrait Effects - Photoshop Editing

با استفاده از تصاویر استوک جوهر یک افکت پرتره زیبا ایجاد کنید. من یک تکنیک جالب از ترکیب عکس ها با استفاده از براش ها و تصاویر استوک را به شما نشان خواهم داد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه. ..


آموزش گردش کار فتوشاپ پرتره های انتزاعی

Abstract Portraits Photoshop Workflow

این یک کلاس سه قسمتی است که در آن گردش کار خود را هنگام ایجاد پوسترهای رنگارنگ انتزاعی به شما نشان خواهم داد. در این کلاس من فقط در مورد جنبه طراحی صحبت خواهم کرد. ..