Sara Corren

هنرمند و معلم آبرنگ

سلام!

اسم من سارا است و یک هنرمند و معلم آبرنگ هستم. من در استرالیا زندگی می کنم و این شانس را دارم که در کوهپایه ها زندگی کنم، جایی که از حیات پرندگان باورنکردنی و همچنین کانگوروها و کوالاها الهام گرفته ام.

من در تمام زندگی ام در حال کاوش در امکانات بی پایان آبرنگ بوده ام. من در تبلیغات و به عنوان یک هنرمند پس‌زمینه در انیمیشن کار کرده‌ام و راهی پیدا کرده‌ام که عشقم به این رسانه را هم با کار و هم در بازی در خود بگنجانم.

استفاده از رسانه های مبتنی بر آب منبع ثابتی از الهام برای غیرمنتظره بودن و خودانگیختگی آن است. من دوست دارم کاوش های خود را در زمینه طراحی و نقاشی با شما به اشتراک بگذارم. طبیعت منبع بی پایان الهام است و مطالعه جهان طبیعی با ژورنال نویسی طبیعت یا قلم مو به کاغذ منبعی برای زمینه سازی و شادی است.

من را می توان در وبلاگم یافت که در آن دوست دارم در مورد روند و اکتشافاتم بنویسم . من همچنین در اینستاگرام هستم و در آنجا به‌روزرسانی‌ها و استوری‌ها را به اشتراک می‌گذارم اینجا.

مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس و گالری پروژه هستم.

ایجاد با آبرنگ، خودکار و جوهر رسانه‌هایی هستند که من بارها و بارها به آنها بازمی‌گردم. یک عمر کاوش و بازی با این رسانه وجود دارد و من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن شادی با شما هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش کاوش قارچ های ترکیبی - کشف تکنیک هایی برای ایجاد تصاویر جادویی

Explore Mixed-media Mushrooms - Discovering Techniques to Create Magical Illustrations

وقتی نقاشی قارچ را تصور می کنید به چه چیزی فکر می کنید؟ برای من، قارچ‌ها افسانه‌ها و داستان‌هایی را تداعی می‌کنند که از مدت‌ها قبل خوانده شده‌اند. چیزی در مورد وجود دارد. ..


آموزش رزهای آبرنگ-نقاشی پر نور و شل از جوانه تا شکوفه را کاوش کنید

Watercolour Roses-Explore Light-Filled and Loose Painting From Bud to Bloom

"سلام دوستان گل رز! شاید یکی از محبوب‌ترین گل‌ها، گل رز باشد که اغلب ما هنرمندان را صدا می‌زنند تا بیاییم و آنها را نقاشی کنیم. با این حال، گاهی اوقات ممکن است وجود داشته باشد. .."


آموزش تصویر گیاه شناسی - ایجاد و نوشتن طرحی با جریان آزاد با قلم، جوهر و آبرنگ

Botanical Illustration - Create and Compose a Free-Flowing Design in Pen, Ink and Watercolour

"تصویر گیاه شناسی - ایجاد و نوشتن طرحی با جریان آزاد با قلم، جوهر و آبرنگ سلام! آیا دنیای طبیعی را دوست دارید و می‌خواهید بسازید؟ .."