Miki Fuseya

سلام، من میکی هستم

من یک هنرمند هستم و سبک من شامل استفاده از رنگ های اصلی است. نقاشی های من در ژاپن و اروپا به نمایش گذاشته شده است. سعی می‌کنم نمایشگاه‌هایم را به مناسبتی الهام‌بخش تبدیل کنم، جایی که نقاشی‌های رنگارنگ من می‌توانند تجربه‌ای جدید و حس خوبی به مردم بدهند.

من اغلب مردم را نقاشی می کنم. من علاقه خاصی به نگاه دارم. بیان مردم از طرز تفکر آنها و تفاوت های فرهنگی برخی از انگیزه های خلقت من است.

همه‌گیری ویروس کرونا دلیلی است که من کلاس آنلاین نقاشی خود را شروع کردم. آنلاین بودن به من این امکان را می دهد که با مردم از سراسر جهان ارتباط برقرار کنم. خیلی جالب است که می بینیم اگرچه از رنگ های مشابه استفاده می کنیم و تصویر یکسانی را نقاشی می کنیم، اما همه آنها به نقاشی های متفاوتی ختم می شوند!

خوشحال می شوم اگر به من نشان دهید که چه کارهای هنری را می توانید از طریق کلاس من انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر، از اینستاگرام دیدن کنید یا من را دنبال کنید @mikifuseya_art

دوره های این مدرس:

آموزش تازه کردن با رنگ های پر جنب و جوش: کوالای منحصر به فرد خود را با استفاده از آبرنگ رنگ آمیزی کنید

Refresh with Vibrant Colors: Paint your Unique Koala Using Watercolors

"در این کلاس، یک کوالا را رنگارنگ با احساس آرامش رنگ آمیزی کنید. نقاشی کردن با هم موقعیت اجتماعی خوبی برای تجدید ذهن است!! ● با استفاده از v. روحیه ما را بالا ببرید."


آموزش گلهای آبرنگ مدرن را رنگ کنید: سبکی آرام و آسان برای مبتدیان

Paint Modern Watercolor Flowers: A Relaxed and Easy Style for Beginners

در این کلاس، نحوه ایجاد نقاشی مدرن گل های رنگارنگ با رنگ های اصلی را به اشتراک می گذارم. استفاده از رنگ های زنده نیز می تواند تاثیر شفابخشی روی شما داشته باشد. شما حدود ..


آموزش پرتره درخشان با نقاشی های آبرنگ

Brilliant Portrait with Watercolor Paintings

ما می خواهیم پرتره های رنگارنگ ایجاد کنیم. نقاشی با رنگ های اصلی قطعا می تواند روحیه شما را بالا ببرد!! شما برای این کلاس نیازی به دانش قبلی ندارید. ..


آموزش نقاشی های آبرنگ پر جنب و جوش: دیدن جهان از طریق رنگ های زنده

Vibrant Watercolor Paintings: Seeing the World Through Vivid Colors

بیایید با هم هنر رنگارنگ بسازیم و روحیه شما را بالا ببریم!!سلام اسم من میکی است. من یک هنرمند ژاپنی هستم و 20 سال است که با رنگ های اصلی نقاشی می کنم. م..


آموزش رنگ آمیزی فقط با استفاده از 7 رنگ: درخشندگی را در رنگ های اکریلیک زنده ثبت کنید

Paint Using Only 7 Colors: Capture the Brightness in Acrylic Vivid Colors

"بیایید با هم از خلق هنری پر جنب و جوش لذت ببریم که روحیه شما را با رنگ های اصلی بالا می برد!! هیچ پاسخ درستی برای هنر وجود ندارد، بنابراین می توانید از نقاشی صرفا لذت ببرید..."