Erika Lancaster

آبرنگ + طراحی + طرز فکر هنرمند

سلام!

من یک هنرمند رسانه سنتی و معلم آنلاین هستم که در خلق هنر و کمک به دیگران برای پیشرفت در سفرهای هنری خود وسواس دارم.

من 100% معتقدم که جهان با هنر و هنرمندان بیشتر جای بهتری خواهد بود، و به همین دلیل است که من مشتاق به اشتراک گذاری همه چیز هستم. من می دانم، هیچ مانعی وجود ندارد، و الهام بخش دیگران برای سازگاری با عملکرد هنری خود هستند.

روزهایم را صرف خلق هنر با استفاده از انواع رسانه‌های سنتی می‌کنم، محتوای مفیدی تولید می‌کنم که از طریق و کانال YouTube خود و به هنرمندان مبتدی/متوسط ​​از سرتاسر جهان راهنمایی می‌کند تا بتوانند مهارت‌های فنی و ذهنی لازم را کسب کنند تا در نهایت شاهد تحقق دیدگاه‌های خود باشند.


br>
قبل از شروع به کار در فضای آنلاین، سالها به عنوان طراح گرافیک/مدیر هنری در یک آژانس تبلیغاتی و به عنوان مدیر معلم هنر در یک مدرسه کار می کردم. من در آن چند سال گذشته که هنوز به شغل "معمول" خود مشغول بودم، تدریس هنر را از استودیوی خانگی خودم شروع کردم و پس از مدتی تصمیم گرفتم به طور تمام وقت به کسب و کار هنری خود ادامه دهم.

در این مرحله، من به دانش‌آموزان در تمام سنین و رسانه‌های مختلف آموزش می‌دادم، زیرا به توسعه مهارت‌های هنری خودم و فروش آثارم در محل ادامه می‌دادم. دیدن تأثیر مثبتی که آفرینش هنری و توسعه هنری بر زندگی دانش‌آموزانم داشت به من انگیزه داد تا کاری را که انجام می‌دادم به فضای آنلاین ببرم.

من اینجا هستم تا راهنمایی‌های بی‌معنی برای هنرمندان مشتاقی ارائه کنم که در مورد ارتقای مهارت‌های خود به سطح جدیدی جدی هستند و می‌خواهند نور خود را به جهان بیاورند.

*برای دسترسی فوری به کتابخانه ای با بیش از 80 آموزش انحصاری طراحی و آبرنگ (همراه با طرح کلی قابل دانلود، عکس های مرجع و فهرست منابع)، کتابخانه ای از کلاس های مبانی هنر/مبانی مدرسه هنر (با تکالیف)، بازخورد من در مورد کار شما، پاتوق های هنری زنده هر ماه، و موارد دیگر، .

از حضور شما بسیار متشکرم!

دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید که با مدادهای آبرنگ یک طبیعت واقعی واقعی را نقاشی کنید

Learn to Paint a Realistic Still Life With Watercolor Pencils

"چه تازه با مدادهای آبرنگ شروع کرده اید یا مدتی است که از این رسانه استفاده می کنید، اما در تلاش برای ایجاد سطوح بالاتر واقعی هستید. ..."


آموزش تئوری رنگ برای مبتدیان و چرخه رنگ اصلی تقسیم شده

Color Theory for Beginners and the Split Primary Color Wheel

"در تشخیص گرم یا سرد بودن رنگ‌های رنگ مشکل دارید؟ آیا با رنگ‌های "گلی" مبارزه می‌کنید و می‌خواهید هنگام ایجاد مخلوط‌ها اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.


آموزش تصویر غذای آبرنگ: پشته پنکیک

Watercolor Food Illustration: Stack of Pancakes

"اگر شما یک هنرمند متوسط ​​آبرنگ هستید که عاشق نقاشی غذا هستید یا علاقه مند به یادگیری تکنیک هایی برای بهبود سطح واقع گرایی در کار خود هستید..."


آموزش جوهر و آبرنگ شستشوی گل

Ink and Watercolor Wash Flowers

آیا به ظاهر گشاد و شستن گل‌ها علاقه دارید، اما مطمئن نیستید که چگونه یا از کجا شروع کنید؟ می خواهید بتوانید به راحتی گل ها را بکشید و پی زیبا ایجاد کنید. ..


آموزش نمای لاین و واش بار: طراحی شهری برای مبتدیان

Line and Wash Bar Facade: Urban Sketching for Beginners

"به‌دنبال شروع کار با طراحی شهری یا طراحی/نقاشی نمای ساختمان هستید؟ آیا قبلاً با این نوع هنر شروع کرده‌اید، اما می‌خواهید استراتژی‌هایی را یاد بگیرید..."


آموزش حیوانات آبرنگ: پرتره سگ واقعی

Watercolor Animals: Realistic Dog Portrait

"حیوانات و آبرنگ را دوست دارید، اما این نوع سوژه را برای نقاشی ترسناک می‌دانید؟ آیا واقعاً می‌خواهید حیوانات را نقاشی کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا چگونه..."


آموزش میوه تابستانی با آبرنگ

Fun Watercolor Summer Fruit

فقط با آبرنگ شروع کرده و به دنبال پروژه های سرگرم کننده ای هستید که به شما کمک می کند مهارت های اولیه را ارتقا دهید یا نکات ضروری را یاد بگیرید تا به پیشرفت سریع تری کمک کنید. ..


آموزش مناظر آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor Landscapes for Beginners

"به تازگی سفر خود را با آبرنگ شروع کرده اید و علاقه مند به یادگیری نحوه نقاشی مناظر هستید؟ یا شاید کمی پیشرفته تر هستید و به دنبال آن هستید..."


آموزش طوطی سان کانور واش لاین و آبرنگ

Line and Watercolor Wash Sun Conure Parrot

"عاشق ظاهر خط و هنر شستشوی آبرنگ هستید و به دنبال یک دوره آموزشی مبتدی هستید که به شما کمک کند با پای راست شروع کنید؟ آیا از طراحی یا نقاشی لذت می برید..."


آموزش آبرنگ 101: همه چیزهایی که به عنوان یک مبتدی باید بدانید + تمرین هایی که باید بدانید

Watercolor 101: Everything You Need to Know As a Beginner + Must-Know Exercises

شروع با هر وسیله نقاشی جدید می تواند برای هر کسی ترسناک و طاقت فرسا باشد. دریای وسیع اطلاعات موجود در آنجا می‌تواند همه چیز را حتی بیشتر کند. ..