Scott Reese

مهندس و سرمایه گذار

سلام!

من اسکات ریس هستم، یک جوان حرفه ای که در حال حاضر به عنوان مهندس نرم افزار تمام وقت در صنعت خدمات مالی مشغول به کار هستم. من همچنین یک معامله گر و سرمایه گذار گزینه های خودآموخته و خودآموز هستم.

من از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی با مدرک در رشته علوم کامپیوتر و اقتصاد فارغ التحصیل شدم. بسیاری از چیزهایی که در مدرسه یاد گرفتم به راه‌اندازی حرفه‌ام کمک کرده است، با این حال، این دانش فقط شما را تا اینجای کار می‌رساند. هدف من این است که این اطلاعات را به عنوان یک پایه به اشتراک بگذارم، اما همچنین گسترش قابل توجهی را که از تجربیات دنیای واقعی خودم و انباشت دانش خودآموخته من حاصل شده است، ارائه خواهم کرد.

دوره‌های من عمدتاً بر تجارت، سرمایه‌گذاری و امور مالی شخصی تمرکز دارند. از این کلاس‌ها، شما با جزئیات کامل یاد خواهید گرفت که چگونه مانند یک حرفه‌ای تجارت و سرمایه‌گذاری کنید و در امور مالی خود استاد شوید. من چیزی را پنهان نمی کنم و حقیقت را منحرف نمی کنم. من همیشه محتوای خود را واقعی، واقعی و صادقانه نگه می‌دارم، زیرا واقعاً می‌خواهم به شما در دستیابی به سواد مالی و شایستگی عالی کمک کنم.

لذت ببرید!

P.S. اکنون می توانید من را در YouTube پیدا کنید! لطفاً از اینجا دیدن کنید و در کانال من مشترک شوید: https://www.youtube.com/channel/UCMwsQj-lhJylO5q2iuFphUw

دوره های این مدرس:

آموزش علوم کامپیوتر: برنامه نویسی دینامیک (Golang)

Computer Science: DYNAMIC PROGRAMMING (Golang)

"برنامه نویسی پویا یکی از مفیدترین مهارت ها برای یک برنامه نویس کامپیوتر یا مهندس نرم افزار مشتاق است که می تواند پیشرفت های قابل توجهی را ارائه دهد.


آموزش تنظیم هدف: چگونه در زندگی به دست آوریم

Goal Setting: How to ACHIEVE in Life

خوش آمدی! من مطمئن هستم که شما رویاها یا آرزوهای بزرگی در زندگی دارید، اما شاید مطمئن نیستید که چگونه کار برای رسیدن به آنها را شروع کنید. آیا آنها خیلی ترسناک هستند؟ هم. ..


آموزش علوم کامپیوتر: مقدمه ای بر چند رشته ای (گلانگ)

Computer Science: INTRODUCTION TO MULTI-THREADING (Golang)

"Multithreading یک مفهوم بسیار مهم در دنیای مهندسی نرم افزار است. اساساً به برنامه نویس اجازه می دهد تا برنامه هایی بنویسد که می توانند چند کار را انجام دهند (. ..."