Dana Batho

صلیب دوخت و گلدوزی طاووس و انجیر

سلام! من دانا باتو هستم، طراح و بنیانگذار Peacock Fig!

من به‌خاطر آموزش‌های آسان برای دنبال کردن و الگوهای رنگارنگ صلیب‌دوزی و گلدوزی‌های دستی (و گاهی اوقات طرح‌های بسیار بداخلاق) معروف هستم. الگوهای من در مجله Cross Stitch Crazy، Just CrossStitch Magazine، در DMC.com نشان داده شده است، و من همچنین یک طراح معمولی برای مجله XStitch هستم. آموزش های من در سایت هایی مانند BuzzFeed و Hello Giggles ارائه شده است و میلیون ها بازدید آنلاین داشته اند. من همچنین یک طراح الگوی سطح (من کاغذ دیواری را دوست دارم) و تصویرگر هستم.

من در تمام زندگی ام هنر خلق کرده ام و چهار سال آموزش هنر و طراحی را در نیوزلند انجام داده ام. من پس از یک جراحت در حین خدمت در نیروهای مسلح کانادا که مجبورم کرد این مسیر شغلی را ترک کنم، به زندگی هنری و حرفه ای خود بازگشتم. از طریق آن تجربه یاد گرفتم که دوخت چقدر آرامبخش است و چقدر می تواند سرگرم کننده باشد. از سال 2015، من آموزش‌ها و الگوهایی را برای کمک به سایر دوخت‌ها ایجاد کرده‌ام و یاد بگیرند که با 20000 ضربه چاقو به چیزی آرام شوند.

من در ویکتوریا BC در نزدیکی بندر داخلی زندگی می‌کنم -- ویکتوریا دائماً از طراحی‌های من با باغ‌های تمام سال و معماری زیبا الهام می‌گیرد.

می‌خواهید الگوهای دوخت رایگان، کاغذدیواری‌های قابل چاپ، و دستگاه‌ها را انتخاب کنید و در جریان مجموعه‌های آتی، هدایا، آموزش‌ها و موارد دیگر باشید؟ به رایگان به سالن طاووس بپیوندید! همچنین، با خیال راحت پروژه های خود را از کلاس های Peacock Fig Skillshare در گروه Peacock Lounge Facebook به اشتراک بگذارید. :)

دوره های این مدرس:

آموزش اصول دوخت متقاطع: هنر حلقه ای خود را بدوزید

Cross Stitch Fundamentals: Stitch Your Own Hoop Art

"تا به حال خواسته اید که در یک کلاس آسان، بدون پرش به مجموعه ای از آموزش های مختلف، نحوه دوخت متقاطع را بیاموزید؟ یاد بگیرید که چگونه این دوخت را بیاموزید...."


آموزش روکش و منجوق: پروژه های دوخت خود را Blingtastic کنید

Couching and Beading: Make Your Stitching Projects Blingtastic

اگر تا به حال به کاناپه یا مهره زدن نگاه کرده اید و فکر کرده اید که انجام آن خیلی پیچیده به نظر می رسد، نترسید! در این کلاس، نحوه استفاده از این شگفتی ها را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش حلقه گلدوزی زودیاک: نمودار طالع بینی خود را بدوزید

Zodiac Embroidery Hoop: Stitch Your Own Astrology Chart

"با دانا باتو، طراح گلدوزی دستی، دانا باتو، از آمپر طاووس، چند دوخت زیبا و طالع بینی اولیه را همزمان بیاموزید."


آموزش صلیب دوخت متوسط: مثل یک رئیس بخیه بزنید

Intermediate Cross Stitch: Backstitch Like a Boss

"آیا همیشه مرعوب پشت دوزی شده‌اید، یا حتی نمی‌دانید با آن از کجا شروع کنید؟ یاد بگیرید که چگونه مانند یک رئیس با این صلیب زیبای "Joy" پشت دوزی کنید.


آموزش آبرنگ و دوخت: تزئین کاغذی خود را بسازید

Watercolour and Stitching: Create Your Own Paper Ornament

"با هنرمند و طراح Dana Batho از "Peacock amp؛ برخی از اصول اولیه کاردستی کاغذ، نقاشی آبرنگ و دوخت با دست را بیاموزید؛ شکل.


آموزش اصول گلدوزی با دست: حلقه مونوگرام گل خود را بدوزید

Hand Embroidery Fundamentals: Stitch Your Own Floral Monogram Hoop

اصول گلدوزی با دست را با دوخت متقاطع و طراح گلدوزی دستی دانا باتو از شکل طاووس بیاموزید. مواد اولیه مورد نیاز خود را بیاموزید. ..