Tim Borkert

هنرمند، توسعه دهنده بازی، مربی

سلام! من تیم بورکرت هستم.

من یک هنرمند، برنامه نویس و مربی هستم. من از هنرم برای پیگیری بسیاری از تلاش‌ها، از نقاشی‌های هنری زیبا، تا ساخت بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنم.

بیشتر کارهای هنری من از سفارشات است. من عاشق این هستم که کسی یک عکس قدیمی از یک خانه یا منظره ای از ماه عسل خود برای من بیاورد که می خواهد به عنوان یک نقاشی به یادگار بماند. این واقعاً تواضع و افتخار است که بخشی از زندگی آنها در این راه باشم. نقاشی های من در کلکسیون های سرتاسر جهان هستند.

من یک توسعه دهنده بازی انفرادی هستم و چندین بازی را بر روی پلتفرم های مختلف ساخته و منتشر کرده ام. من تجربه چندین ساله آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان مبتدی و پیشرفته را دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش عکس ها در لایت روم سی سی موبایل برای فیس بوک و اینستاگرام

Editing Photos in Lightroom CC Mobile for Facebook and Instagram

سلام! از علاقه‌تان به این کلاس سپاسگزاریم! در اینجا نحوه ویرایش سریع و کارآمد عکس‌های خود را در Lightroom CC Mobile خواهید آموخت. لایت روم است. ..


درخت فیل - آموزش نقاشی رنگ روغن مبتدی

The Elephant Tree - Beginner Oil Painting Lesson

سلام! از علاقه شما به این کلاس متشکرم! من همیشه با افرادی صحبت می‌کنم که می‌خواهند نقاشی با رنگ روغن را شروع کنند، اما بیش از حد ترسیده یا غرق شده‌اند. ..


آموزش بالن های آبرنگ

Watercolor Hot Air Balloons

یاد بگیرید که بالن های هوای گرم را در برابر یک آسمان زیبا و ابری نقاشی کنید! سلام! به کلاس من در مورد نقاشی بالن های هوای گرم خوش آمدید! در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه به ما. ..