Amanda Rinaldi

هنر را با اعتماد به نفس به شما آموزش می دهد

سلام، من هنرمند Buzzed هستم، اما می توانید مرا آماندا صدا کنید!

من یک هنرمند خودآموخته مداد و اکریلیک هستم که به مدت بیش از 3 سال در کانال و وبلاگ خود در یوتیوب به مردم آموزش هنر می دهم.

در آن پلتفرم‌ها، من آموزش‌های هنری، دوره‌ها، چالش‌های نقاشی دیوانه‌وار، دیوانه‌کننده و طراحی را انجام می‌دهم تا شما را به چالش بکشم تا نگرانی‌های خلاقانه خود را رها کنید و فقط هنر بسازید!

نقاشی، طراحی و خلق هنر همیشه برای من یک فرار زیبا بود. جای من بود که فقط بدون ترس از قضاوت یا نیاز به بی نقص بودن، باشم.

اول، من معتقدم که محتوای هنری سرگرم‌کننده، کاربردی و آموزشی برای شما ارائه می‌کنم که به شما کمک کند عضله خلاق خود را منعطف کنید و در عین حال خود را در این فرآیند دوست داشته باشید.

اما، من سیستمی برای نشان دادن نقاشی با اکریلیک و طراحی ایجاد کردم که به اندازه لقمه، آسان برای درک، و از همه بهتر - قابل دسترسی است!

می‌توانید درباره شروع کار با هنر خود در من اطلاعات بیشتری کسب کنید.

من متوجه شدم که ایجاد مهارت های هنری و هنرمند بودن در واقع ممکن است، و می دانم که شما هم می توانید این کار را انجام دهید!

در کمتر از یک سال، کانال من به یک پلتفرم تعاملی و جذاب تبدیل می‌شود که در آن هنرمندان و خلاقان می‌توانند دور هم جمع شوند و ترس و اضطراب خود را رها کنند برای بیان خود خلاقیت، و در عوض، با هنر خود لذت ببرید.

من به هیچ وجه متخصص بودم (و هستم).

اما، من به دیگران کمک می‌کردم و داستان‌های تحول آنها را کاملاً دوست داشتم.

و هیچ چیز بیشتر از یک سفر دگرگونی فوق‌العاده به رول تخم مرغ من کمک نمی‌کند! فقط بگو

آیا آماده اید که خود را بیان کنید و جنبه خلاقانه خود را آزاد کنید تا هنری بسازید که کاملاً دوست داشته باشید و به آن افتخار کنید؟

اگر چیزی است که من از کل تجربه‌ی ترن هوایی خود در مورد کشف پتانسیل‌هایم یاد گرفته‌ام، هیچ زمانی بهتر از اکنون برای شروع وجود ندارد.

پسندیدن جدی.

فردا نه. هفته بعد نه نه زمانی که "زمان" دارید. اکنون!

و با خواندن تا اینجا، می دانم که شما متعهد هستید و آماده انجام کار هستید تا با توانایی های خلاقانه خود مسافت را طی کنید. شما فقط باید شروع کنید.

من به تو ایمان دارم زیرا شهامت این را دارم که به خودم و توانایی های هنری ام ایمان داشته باشم! پس اجازه بدهید به این کار برسیم!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی اکریلیک یونیکورن رنگین کمان: ترکیبات صاف و لایه بندی پر جنب و جوش

Rainbow Unicorn Acrylic Painting: Smooth Blends & Vibrant Layering

آیا برای یک ماجراجویی نقاشی رنگارنگ و سرگرم کننده با تک شاخ آماده هستید؟ برای ساختن تک شاخ رنگین کمان خود در این پای اکریلیک درخشان و جادویی آماده شوید. ..


آموزش The Paint Slapping Magic of Brushes - نقاشی های اکریلیک بهتری دریافت کنید

The Paint Slapping Magic of Brushes - Get Better Acrylic Paintings

" 80٪ از رایج‌ترین تکنیک‌های رنگ آمیزی را برای ایجاد درختان، شاخه‌ها، ابرها، پس‌زمینه‌ها و خطوط نازک‌تر بهتر یاد بگیرید، حتی اگر هرگز آن را لمس نکرده باشید. .."


آموزش جادوی رنگ: نقاشی های اکریلیک رنگارنگ چشم نواز بسازید

The Magic of Color: Make Eye-Popping Colorful Acrylic Paintings

آیا تا به حال خواسته‌اید یک نقاشی رنگارنگ بسازید، اما نمی‌دانید از چه رنگ‌هایی استفاده کنید، چگونه آن‌ها را مخلوط کنید، یا فقط نمی‌توانید آن چیزی را که y را پرتاب می‌کند مشخص کنید. ..


آموزش نقاشی اکریلیک امواج ساحلی: لایه بندی و ترکیب رنگ اصلی

Beach Waves Acrylic Painting: Master Color Layering and Blending

" اگر همیشه می‌خواستید بیاموزید که چگونه امواج اقیانوس را که به ساحل برخورد می‌کنند با استفاده از تکنیک‌های لایه‌بندی رنگارنگ و ترکیب براش نقاشی کنید، این کلاس برای شما مناسب است. .."


آموزش مقیاس و مبانی انتقال: هنر خود را بزرگ کرده و به هر اندازه بوم منتقل کنید

Scale & Transfer Basics: Enlarge and Transfer your Art to Any Size Canvas

"آیا طرحی دارید که بخواهید آن را بزرگ کنید و بدون انجام مجدد ساعات کار به بوم خود منتقل کنید؟ یا شاید بخواهید تصویری را که واقعا دوست دارید به آن منتقل کنید..."


آموزش Pop Me Up: خود را به هنر پاپ رنگارنگ تبدیل کنید

Pop Me Up: Turn Yourself Into Colorful Pop Art

آیا تا به حال خواسته اید که خود را به یک اثر رنگارنگ چشم نواز از هنر پاپ تبدیل کنید؟ Pop Me Up به لیختن‌اشتاین شما کمک می‌کند. اگر همیشه می خواستم یک. ..


آموزش ایجاد جلوه های آبرنگ با رنگ اکریلیک

Create Watercolor Effects with Acrylic Paint

" آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه از نقاشی های خود بدون ایجاد رنگ های گل آلود یا از رسانه ای که آبرنگ نیست، جلوه آبرنگ بگیرید؟ استاد واترک. .."


آموزش مطابقت رنگ با هر عکسی با استفاده از رنگ اکریلیک - اصولی که هر هنرمند باید بداند

Color Match Any Photo using Acrylic Paint - The Basics Every Artist Should Know

آیا تا به حال برای تطبیق رنگی از عکس یا تصویر با رنگ اکریلیک خود تلاش کرده اید؟ یا شاید شما فقط نمی توانید بفهمید که چگونه آن سایه خاص را درست کنید. ..


آموزش نقاشی اکریلیک آفتابگردان: لایه بندی استاد و کار خط جزئیات

Sunflowers Acrylic Painting: Master Layering & Detail Line Work

" اگر همیشه می‌خواستید بیاموزید که چگونه گل‌های آفتابگردان را با استفاده از تکنیک‌های لایه‌بندی و برس کار با خط جزئیات نقاشی کنید، این کلاس است. .."


آموزش جادوی اکریلیک - اصول نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

The Magic of Acrylics - Acrylic Painting Basics for Beginners

" اگر همیشه می‌خواستید با اکریلیک نقاشی کنید، اما حتی نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا میلیون‌ها سوال در اطرافتان می‌چرخند. . . . چه براشی بزنم .."


آموزش جریان خلاق: تکنیک هایی برای غلبه بر موانع هنری و جرقه زدن الهام شما

Creative Flow: Techniques to Overcome Art Block and Spark Your Inspiration

"آیا شما هنرمند، نقاش یا تصویرگری هستید که با بلوک هنری مبارزه می کنید؟ آیا می خواهید ایده های جدیدی برای هنر خود ایجاد کنید و خلاقیت خود را آزاد کنید؟ اگر چنین است، این ...."