Fey Elias

آشپزی غذاهای سنتی با پیچ و خم

سلام، نام من فی الیاس است و می‌خواهم کمی درباره خودم به شما بگویم.

عشق من به آشپزی قطعاً از مادرم ناشی شده است. دیدن آشپزی و پختن او در آشپزخانه و دیدن کل فرآیند از ابتدا تا انتها بسیار عالی بود. ناگفته نماند بوها، بوی معطر فوق العاده.

مادر من عمدتاً غذاهایی از کارائیب هلندی می پخت، اما مجذوب کانال های آشپزی بود و همیشه خودش را برای تهیه غذاهای کشورهای مختلف به چالش می کشید.

همانطور که نیمی از دنیا را ترک کردم، داستان عشق خودم را با غذا شروع کردم، غذاهای جدید را کشف کردم و تکنیک های جدید را یاد گرفتم. در دوران نوجوانی من واقعاً می خواستم به مدرسه آشپزی بروم، اما در عوض روانشناسی سازمانی خواندم.

آشپزی به سرگرمی من تبدیل شد. من مخصوصاً عاشق تهیه غذاهای کشورهای جنوب اروپا و آسیا هستم. اما، زمانی که به ملاقات دوستان و خانواده‌ام رفتم، که آنها نیز در کارائیب هلند زندگی می‌کردند، یک چیز برایم روشن شد. بسیاری از آنها نمی دانستند چگونه از "خانه" ظروف درست کنند و حتی نمی دانستند از کجا شروع کنند.

بنابراین، وقتی از من خواسته شد که یک کلاس برای Skillshare درست کنم، واقعاً می خواستم برای این دوستان و اعضای خانواده که همیشه دستور غذاهای من را می پرسند یک ویدیو بسازم.

امیدوارم از آنها لذت ببرید همانطور که من از ساخت آنها لذت بردم ^.^

دوره های این مدرس:

آموزش غذای خیابان کارائیب - پاستیچی

Caribbean Street Food - Pastechi

در این کلاس دستور و روش تهیه پاستی چی، یکی از محبوب ترین غذاهای خیابانی در جزیره کارائیب کوراکائو (همچنین آروبا و بونای...) را خواهید آموخت.


آموزش شیرینی های سنتی کارائیب - Tentalaria

Caribbean Traditional Sweets - Tentalaria

"در این کلاس ما Tentalaria درست می کنیم - یک آب نبات ساخته شده از بادام زمینی یا بادام هندی. بافت بسیار منحصر به فرد و طعم آن بسیار آجیلی است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه این شیرینی را درست کنید.