China Jordan

معلم هنر
دوره های این مدرس:

آموزش اولین نقاشی شما به عنوان یک هنرمند - بدون نیاز به تجربه

Your First Drawing As An Artist - No Experience Needed

"اغلب وقتی طراحی خیلی سخت می شود، ما تسلیم می شویم و دوباره شروع می کنیم، یا دیگر هرگز مدادی را بر نمی داریم! هدف این کلاس افرادی است که می خواهند شروع به طراحی کنند و شروع کنند.


آموزش طراحی با مداد - راهنمای اساسی

Pencil Drawing - The Fundamental Guide

"به من در این دوره طراحی اساسی بپیوندید، جایی که ما به چندین تمرین می پردازیم که قبل از شروع، مهارت های طراحی شما را بهبود می بخشد! اگر عصبی هستید ...."


آموزش تمرینات نقاشی سرگرم کننده و رضایت بخش برای افراد با مداد

Fun & Satisfying Drawing Exercises For Pencil Nerds

اگر عاشق نقاشی هستید و می خواهید سایه خود را بهبود ببخشید، این کلاس برای شما مناسب است! سایه زدن می‌تواند فوق‌العاده آگاهانه و رضایت‌بخش باشد، بنابراین ما یک exe جالب ایجاد کرده‌ایم. ..


آموزش با استفاده از آبرنگ ماهی را در آب رنگ کنید

Paint A Fish In Water Using Watercolour

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش با استفاده از آبرنگ صحنه ای از ونیز را با بازتاب نقاشی کنید

Paint A Scene From Venice With Reflections Using Watercolour

"نمای کلی کلاس: یاد بگیرید که چگونه یک نقاشی زیبا با الهام از انعکاس در آب در ونیز ایجاد کنید! در این کلاس همه چیز را در مورد لایه بندی، تفاوت ها یاد خواهید گرفت..."


آموزش 52 چالش نقاشی

52 Drawing Challenge

"اگر همیشه می خواستید یاد بگیرید چگونه نقاشی کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این دوره برای شما عالی است! در این کلاس یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از نقاشی بکشید. .."


آموزش یاد بگیرید که چگونه در این نقاشی‌های سریع به آرامی سایه بزنید

Learn How To Shade Lightly In These Quick Drawings

"درباره این کلاس یادگیری چیزی مانند نحوه سایه زدن سبک می تواند نقاشی شما را از یک قطعه واقعی به یک اثر هنری فوق واقع گرایانه تبدیل کند. این یک مهارت است. .."


آموزش خانه خود را با چشم انداز رنگ آمیزی کنید

Paint Your Home In Perspective

"چین به شما نشان می دهد که چگونه می توانید اثر هنری خود را از طریق ویدئوهای گام به گام که در هر مرحله جداگانه مشاهده می شود ایجاد کنید. شما می توانید یاد بگیرید که چگونه این خانه را نقاشی کنید، ...."


آموزش کشیدن یک کلاه واقعی با مداد

Learn How To Draw A Realistic Hat Using Pencils

"مهارت های طراحی خود را با یادگیری نحوه ترسیم این تریلبی کامل کنید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با تماشای برنامه 6 مرحله ای این کلاه واقع گرایانه و سه بعدی را بکشید. .."


آموزش یاد بگیرید چگونه دست ها را با استفاده از سه شکل ساده بکشید

Learn How To Draw Hands Using Three Simple Shapes

"نقاشی کردن دست ها می تواند بسیار ترسناک باشد و اغلب ما آنها را از نقاشی های زندگی خود حذف می کنیم. آنها کاملاً پیچیده هستند، با 4 انگشت و یک شست در یک منطقه کوچک ...."


آموزش نقاشی کوه های ویتنامی با استفاده از رنگ روغن

Painting Vietnamese Mountains Using Oil Paints

"درباره این کلاس یادگیری چیزی به هیجان‌انگیز بودن نقاشی رنگ روغن سفری پر از اکتشاف خلاقانه و خودیابی است. احساس رنگ g را تصور کنید. .."


آموزش نقاشی مانند ون گوگ - شب پر ستاره

Learn To Paint Like Van Gogh - Starry Night

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق هنر هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید و چه چیزی را نقاشی کنید؟ یا شاید شما فردی هستید که عاشق خلاقیت و مادر هستید. ..


آموزش راهنمای کامل سایه زنی واقعی

The Complete Guide To Realistic Shading

"پروژه کلاس طراحی شده است تا به شما کمک کند اعتماد به نفس و توانایی خود را در سایه زدن با نقاشی های خود بهبود بخشید. این کلاس به این منظور طراحی شده است که ابزارهایی را برای تمرین در اختیار شما قرار دهد.


آموزش با استفاده از مداد یک چشم واقعی بکشید

Draw A Realistic Eye Using Pencil

آنچه یاد خواهید گرفت در این کلاس به شما یاد خواهم داد که چگونه با استفاده از مداد و کاغذ یک چشم واقعی بکشید. در این مجموعه به صورت گام به گام نحوه d. ..


آموزش با استفاده از تکنیک‌های طراحی ذهن‌آمیز، سلامت خود را بهبود بخشید

Improve Your Wellbeing Using Mindful Drawing Techniques

"در یک دنیای شلوغ و پر هرج و مرج، ما گاهی اوقات گم می شویم و فراموش می کنیم که چگونه استراحت کنیم و فعالیت های ذهنی را تمرین کنیم. برای برخی از ما مدیتیشن دشوار است، برخی دیگر حدودا..."


آموزش ایده های کارت جشن - آبرنگ

Festive Card Ideas - Watercolour

"در این فصل جشن، وقت آن است که رنگ های خود را بیرون بیاورید و کارت های دست ساز برای عزیزان خود بسازید. دیگر نیازی به خرید کارت های پلاستیکی بسته بندی شده در مغازه نیست.


آموزش راهنمای مبتدیان برای نقاشی با آبرنگ

Beginners Guide To A Watercolour Painting

"اغلب ما از امتحان کردن چیز جدیدی می ترسیم، بنابراین من آن را برای شما آسان کرده ام. در این کلاس شما می توانید با استفاده از راهنمای گام به گام یک بالون هوای گرم نقاشی کنید.