Donald Fittsgill Jr

مراقبه کلمه

من دونالد فیتسگیل جونیور، مالک شرکت هستم. من مدرک لیسانس مالی از دانشگاه فناوری تگزاس دارم و سالها تجربه حرفه ای بی شماری در خدمات مالی دارم. من همچنین در رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان واژه مراقبه حضور دارم. من به عنوان یک کارآفرین پرشور و مربی پر جنب و جوش کارآفرینان توصیف شده ام. من همچنین یک سازنده دوره هستم که نکات ظریف طراحی آموزشی را مطالعه کرده ام. دوره‌هایی که من ایجاد می‌کنم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداکثر حفظ اطلاعات دانش‌آموز را ارتقا دهند.

اول از همه، من عاشق کاری هستم که انجام می دهم. من دوست دارم به مردم یاد بدهم. من بر این باورم که تنها چیزی که مانع شما و رویاهای شماست دانش و اعتماد به نفس است. آرزوی من این است که شما را به هر دوی این ویژگی ها مسلح کنم. از وب سایت من دیدن کنید، و متوجه خواهید شد که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

یکی از پادکست‌های زیر در اینجا آمده است:

من معتقدم باید هر روز دلایلی برای لبخند زدن پیدا کنید. امیدوارم بتوانم یکی از دلایل بسیاری که امروز لبخند می زنید، باشم.

دوره های این مدرس:

آموزش رپ آزاد در 5 مرحله آسان!

Learn how to FREESTYLE RAP in 5 Easy Steps!

"این یک کلاس سرگرم کننده و آموزنده برای هر کسی است که به دنبال یادگیری نحوه رپ آزاد است. رپ آزاد یک رپ بداهه با یا بدون بیت های ساز است.


آموزش Voice over Masterclass - Nailing The Read - Voicemail and On-Hold Messaging

Voice over Masterclass - Nailing The Read - Voicemail and On-Hold Messaging

"به مجموعه "نخن زدن به خوانده شده - پست صوتی و پیام های در انتظار" خوش آمدید. این دوره آموزشی عمیق تر از اولین دوره من در زمینه صداپیشگی، "The Official D. .." است.


آموزش ایجاد پادکست های موثر و مقدماتی - نکات ساده برای زنده کردن پادکست شما

Creating EFFECTIVE Podcast Intros and Outros - SIMPLE TIPS to make your podcast come ALIVE

"ایجاد معرفی و برون پادکست موثر آیا به دنبال این هستید که پادکست خود را با معرفی و برون پادکست موثر زنده کنید؟ این کلاس th. .."


آموزش چگونه شغل خود را رها کنید و رویاهای خود را دنبال کنید!

How to QUIT your job and CHASE your DREAMS!

"من دونالد فیتسگیل جونیور هستم و درست مثل شما، زمانی در محل کارم بدبخت بودم. اگرچه در کاری که انجام می دادم خوب بودم، اما تلاش کردم تا رضایت پیدا کنم. آن زمان بود که تصمیم گرفتم..."


آموزش Voice over Masterclass - راهنمای رسمی DIY برای صداپیشگی

Voice over Masterclass - The Official DIY Guide to Voice Acting

"هدف این دوره آموزش صداپیشگان جدید و مشتاق است که چگونه از طریق صداپیشگی به تنهایی درآمدزایی کنند. همچنین این دوره می تواند به هر کسی که ... کمک کند."


آموزش الکترونیکی - نکاتی برای طراحان آموزشی، معلمان و سازندگان دوره

Elearning Voiceovers - Voice over tips for Instructional Designers, Teachers and Course Creators

"طراحان آموزشی، معلمان، و سازندگان دوره، این پیام برای شماست... من می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه به طور موثر صداگذاری را برای دوره های آموزش الکترونیکی خود ارائه دهید. ...."