Anna-Carina Weiss

هنرمند

سلام! نام من آنا است.

من یک هنرمند هستم و دوست دارم جهان را آنگونه که می بینم و تصور می کنم نقاشی کنم. بنابراین من عاشق به تصویر کشیدن مردم و مناظر و هر آنچه که در حال حاضر به من الهام می‌دهد را دوست دارم. من دوست دارم عناصر جزئی تر را با عناصر انتزاعی و رسا مخلوط کنم تا ارتباط آنچه قابل مشاهده است و آنچه نیست را نشان دهم.

من معتقدم که هر کسی هنرمند است و فقط می خواهد باشد. هنر این نیست که پول در بیاورید یا برای کارتان تحسین شوید، حتی به این نیست که کار خوب بسازید. این در مورد بیان خود به آزادترین و صمیمی ترین راه ممکن است و بنابراین شما به کسی نیاز ندارید. اما به یادگیری رویکردها و تکنیک های مختلف و احساس بهتر در مورد هنر خود کمک می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش ساختن پرتره زغالی: کلاس نقاشی در زمان واقعی

Making A Charcoal Portrait: Real Time Drawing Class

در این کلاس می توانید ببینید که من یک پرتره را به طور کامل در زمان واقعی می کشم! من فقط از ذغال اولیه مورد نیاز استفاده می کنم، به طوری که شما می توانید حتی با یک تکان محکم دنبال کنید. ..


آموزش نقاشی گربه با آبرنگ و مداد رنگی - پرتره حیوان خانگی خود را بسازید

Watercolor and Colored Pencil Cat Painting - Create your own Pet Portrait

"این کلاس برای همه شما دوستان گربه ای است. من به شما یاد خواهم داد که چگونه گربه خود را با آبرنگ و مداد رنگی نقاشی کنید و بکشید. شما نسخه نمایشی من را خواهید دید."


آموزش ساختن نقاشی گل رز قدیمی

Making A Vintage Rose Painting

"این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه می توانید نقاشی گل رز قدیمی خود را در کمتر از یک ساعت ایجاد کنید. شما فقط به رنگ های اکریلیک، چند قلم مو، یک بوم کوچک و ... نیاز دارید."