آموزش ایجاد یک محیط بازی در مخلوط کن و وحدت

Creating a Game Environment in Blender and Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بلندر: محیط های داخلی برای بازی ها یک دوره مبتنی بر پروژه است که گردش کامل کار برای ایجاد محیط های تمیز ، بهینه و قابل استفاده مجدد برای موتورهای بازی مانند Unity را نشان می دهد. این دوره با هدف استفاده از کاربران میانی مخلوط کن ، شامل پیکربندی و آماده سازی صحنه ، تکنیک های مدلسازی برای ساخت قطعات واقعی در محیط ، کار کردن با اشعه ماورا بنفش و روند کار بافت و نکات مهم در مورد واردات و صادرات برای انتقال دارایی های نهایی شما به یک موتور بازی در زمان واقعی است. نویسنده Alan Thorn همچنین یک فصل را در Unity می گذراند ، جایی که برخی از نکات پایان را مانند کنترل کننده اول شخص و جلوه های دوربین اعمال می کند.

با پایان این دوره ، شما یک زمینه مستحکم برای ساخت سریع و موثر محیط های غوطه وری ایجاد خواهید کرد که با بسیاری از موتورهای بازی معاصر به خوبی کار می کنند.
موضوعات شامل:
  • فعال کردن کنترل های مایا
  • وارد کردن منابع
  • ایجاد یک پایگاه بدوی
  • مدل سازی دیوارها ، پنجره ها و کف ها
  • ایجاد وسایل جانبی مانند لوله ها
  • باز کردن یک مجموعه UV
  • پیکربندی برس و بافت
  • بافت پایه و لایه های جزئیات نقاشی
  • پخت بافت و نورپردازی
  • تقویت بافت در فتوشاپ و وحدت
  • افزودن نکات مهم در Unity

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از فایل های تمرینی Using exercise files

1. کار در مقیاس 1. Working in Scale

  • مقیاس در مخلوط کن و وحدت Scale in Blender and Unity

  • مقیاس محیط آزمایش Testing environment scale

  • تست مقیاس ساختمانها Testing the scale of the buildings

1. برنامه ریزی و آماده سازی 1. Planning and Preparation

  • فعال کردن کنترل های مایا Activating the Maya controls

  • مایا نمای کلی را کنترل می کند Maya controls overview

  • پیکربندی تنظیمات برگزیده کاربر Configuring user preferences

  • وارد کردن منابع Importing references

  • ایجاد یک پایگاه بدوی Creating a primitive base

  • مسدود کردن محیط زیست Blocking out the environment

  • آزمایش در وحدت Testing in Unity

2. مدل سازی ساختمانها و لوله ها 2. Modeling the Buildings and Pipes

  • مدل سازی ساختمان ها Modeling the buildings

  • ادامه ساختمانها Continuing the buildings

  • اتمام ساختمانها Finishing the buildings

  • مدل سازی لوله ها Modeling the pipes

  • مدل سازی دریچه ها Modeling the vents

  • مدل سازی چراغ خیابان و نقاط محوری Modeling the street lamp and pivot points

2. مدل سازی 2. Modeling

  • ایجاد طرح UI مدل سازی Creating a modeling UI layout

  • پیکربندی دوربین پیش نمایش Configuring a preview camera

  • جداسازی دیوارها Separating walls

  • مسدود کردن دیوار پنجره Blocking out the window wall

  • تصفیه دیوار پنجره Refining the window wall

  • جزئیات پنجره Detailing the window

  • ایجاد تاقچه پنجره Creating a window ledge

  • کپی کردن دیوار پنجره Duplicating the window wall

  • ادغام مقاطع دیواری Merging wall sections

  • رفع کف Fixing the floor

  • حذف N-gons Removing N-gons

  • مجسمه سازی جزئیات کف Sculpting floor detail

  • چند ضلعی ها را کاهش می دهد Reducing polygons

  • ایجاد یک پایه لوله Creating a pipe prop

  • تکمیل پایه لوله Completing the pipe prop

3. مدل سازی مسیرهای پیاده روی 3. Modeling the Walkways

  • ایجاد راهروها Creating the walkways

  • مدل سازی حیاط Modeling the courtyard

3. باز کردن بسته بندی 3. Unwrapping

  • باز کردن یک مجموعه UV Unwrapping a UV set

  • آماده شدن برای نقاشی بافت Preparing for texture painting

  • پیکربندی برس نقاش Configuring a painter brush

  • بارگیری بافت های تصویر Loading image textures

  • نقاشی یک بافت پایه Painting a base texture

  • صرفه جویی در بافت Saving textures

  • لایه ای که کف را رنگ می کند Layer painting the floor

  • پیکربندی ترکیب لایه Configuring layer blending

  • نقاشی یک لایه جزئیات Painting a detail layer

  • لایه های بافت پخت Baking texture layers

  • پخت انسداد محیط Baking ambient occlusion

  • پیکربندی ماده چرخه ها Configuring a cycles material

  • پیکربندی چرخه مواد آسمان Configuring a cycles sky material

  • نورپردازی صحنه ساختمان Building scene lighting

  • تصفیه مواد محیطی Refining the environment material

  • پخت یک بافت ترکیبی Baking a composite texture

4. نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش صحنه 4. UV Mapping the Scene

  • UV نقشه برداری ساختمان UV mapping the building

  • اشعه ماوراء بنفش لوله ها و تهویه را ترسیم می کند UV mapping the pipes and vent

  • ماوراء بنفش نقشه برداری از گذرگاه ها UV mapping the walkways

4. ایجاد بافت 4. Texture Creation

  • افزایش بافت در فتوشاپ Texture enhancing in Photoshop

  • صادرات از بلندر به یونیتی Exporting from Blender to Unity

  • ایجاد پروژه وحدت و واردات دارایی Unity project creation and asset importing

  • ایجاد یک ماده محیطی Creating an environment material

  • ایجاد یک ماده حمایت کننده Creating a prop material

  • ایجاد یک skybox Creating a skybox

  • افزودن کنترل کننده اول شخص Adding a first-person controller

  • نهایی شدن پروژه Finalizing the project

5- ایجاد مواد و بافت 5. Creating Materials and Textures

  • ایجاد بافت برای ساختمان Creating textures for the building

  • ایجاد بافت برای مسیر Creating texture for the pathway

  • ایجاد نقشه های رنگی و معمولی برای لوله ها Creating color and normal maps for the pipes

  • ایجاد بافتهای یکپارچه Creating seamless textures

6. وارد کردن صحنه به وحدت 6. Importing the Scene into Unity

  • صادرات مدل از Blender Exporting models from Blender

  • ترتیب صحنه در وحدت Arranging the scene in Unity

  • تبدیل، برخورد دهنده ها، و مواد Transforms, colliders, and materials

  • ایجاد یک زمین در وحدت Creating a terrain in Unity

نتیجه Conclusion

  • نتیجه گیری و مراحل بعدی Conclusion and next steps

  • حرکت رو به جلو Moving forward

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد یک محیط بازی در مخلوط کن و وحدت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 13m
74
Linkedin (لینکدین) lynda-small
28 خرداد 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
55,739
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.