آموزش غیرواقعی: خط لوله محتوا

Unreal: Content Pipeline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Unreal Engine 4 - مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند ایجاد - می تواند توسط متخصصان در انواع صنایع مختلف برای ایجاد پروژه های تجسم منحصر به فرد استفاده شود. در این دوره ، پایه محکمی از خط لوله محتوا برای Unreal بدست آورید و کشف کنید که چگونه دارایی ها و هندسه را از برنامه های مختلف به Unreal تبدیل کنید. مربی اسکات پاگانو نحوه کار با هندسه را شامل می شود ، از جمله نحوه وارد کردن مدل های FBX و مدل های متحرک به Unreal. وی همچنین نحوه وارد کردن بافت ، تصفیه مواد ، کار با دوربین و موارد دیگر را به اشتراک می گذارد. در طول دوره ، اسکات نحوه کار با چندین نرم افزار اصلی ، از جمله Revit و Maya را نشان می دهد. با پایان دادن به این دوره ، دانش لازم برای ایجاد فاصله بین نرم افزار ایجاد محتوای سه بعدی و موتور تجسم پیشرو را خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • کار با هندسه
  • وارد کردن پرونده های پردازش شده در Unreal
  • استفاده از Skeletal Mesh Editor
  • ایجاد یک ماده با بافت
  • تصفیه مواد ماده
  • جمع آوری صحنه خود در Unreal
  • کار با دوربین

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. هندسه 1. Geometry

  • ملاحظات هندسه Geometry considerations

  • واردات پایه FBX Basic FBX import

  • صادرات FBX را تغییر دهید Revit FBX export

  • وارد کردن FBX UE4 را دوباره تغییر دهید Revit FBX UE4 import

  • صادرات 3ds Max FBX 3ds Max FBX export

  • 3ds Max FBX را در Houdini آماده کنید Prep 3ds Max FBX in Houdini

  • پرونده پردازش شده را وارد UE4 کنید Import processed file into UE4

  • ویرایشگر غیرواقعی استاتیک مش Unreal Static Mesh Editor

  • ملاحظات هندسه متحرک Animated geometry considerations

  • واردات متحرک FBX UE4 Animated FBX UE4 import

  • ویرایشگر مش اسکلتی غیر واقعی Unreal Skeletal Mesh Editor

2. بافت ها و مواد 2. Textures and Materials

  • ایجاد یک ماده با بافت Creating a material with textures

  • مدل صادرات با مواد از مایا Export model with materials from Maya

  • وارد کردن مدل با مواد به غیرواقعی Import model with materials into Unreal

  • افزونه Substance را برای Unreal نصب کنید Install Substance plugin for Unreal

  • افزونه Substance را در غیرواقعی فعال کنید Enable Substance plugin in Unreal

  • منبع ماده Substance Source

  • وارد کردن مواد .sbarar به غیرواقعی Importing Substance .sbsar into Unreal

  • پالایش مواد ماده Refining Substance material

  • کاوش در مدل بافت Exploring textured model

3. تنظیمات هندسه 3. Geometry Settings

  • غیرفعال کردن برخورد Collision disabling

  • وضوح نقشه Lightmap resolution

  • ترفندهای عنصر صحنه Scene element tweaks

4. دوربین 4. Cameras

  • دوربین صادراتی را در مایا ایجاد کنید Create export camera in Maya

  • صادرات دوربین از مایا Export camera from Maya

  • وارد کردن دوربین به غیرواقعی Import camera into Unreal

  • صادرات دوربین اصلاح شده محور از مایا Export axis-corrected camera from Maya

  • دوربین اصلاح شده با محور را به غیرواقعی وارد کنید Import axis-corrected camera into Unreal

  • ارائه پرونده های فیلم از غیرواقعی Rendering videos files from Unreal

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش غیرواقعی: خط لوله محتوا
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 13m
33
Linkedin (لینکدین) lynda-small
03 فروردین 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
14,729
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.