Scott Pagano

-

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com

دوره های Scott Pagano | دانلود آموزشهای Scott Pagano:

آموزش غیر واقعی: طرح

Unreal: Blueprint

بیاموزید که چگونه از Blueprints ، زبان اسکریپت نویسی بصری برای پروژه های تجسم غیر واقعی استفاده کنید.


آموزش هودینی

Houdini Essential Training

Houdini ، یک بسته پیشرو برای ایجاد محتوای سه بعدی رویه ای را کشف کنید. درباره هندسه اصلی و مفاهیم انیمیشن ، نورپردازی ، تکنیک های سایه زنی و رندر و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.


آموزش VFX برای تجسم معماری

VFX for Architectural Visualization

تکنیک های عملی یادگیری معماری ساختمان ها را به گونه ای بیاموزید که گویی در عکس ثابت یا فیلم کامل حرکت قرار گرفته است.


آموزش هودینی: ذرات

Houdini: Particles

بیاموزید که چگونه از سیستم های ذرات در هودینی استفاده کنید. نحوه ایجاد جلوه ای از ذرات دودی ، نحوه ایجاد مسیرهای هندسی که از روی یک جسم جریان دارند و موارد دیگر را بیابید.


آموزش Unreal Engine 4: Realtime Motion Graphics

Unreal Engine 4: Realtime Motion Graphics

با استفاده از قدرت پردازش زمان واقعی Unreal Engine 4. سرعت کار خود را افزایش دهید. بیاموزید چگونه هندسه ایستا و متحرک را از مایا و C4D گرفته و به صورت غیرواقعی ارائه دهید.


آموزش غیرواقعی: گردش کار طراح مواد

Unreal: Substance Designer Workflow

ادغام Substance Designer ، ابزاری قدرتمند برای ایجاد بافت برای هنرهای سه بعدی و بازی ها را با Unreal Engine کاوش کنید. در اصول ایجاد بافت پایه و اساس بگیرید.


آموزش Houdini: Advanced Motion Graphics

Houdini: Advanced Motion Graphics

تکنیک های انیمیشن را با استفاده از نقاط قوت Houdini بیاموزید: حرکت رشته ، گرافیک حرکتی واکنشی صوتی ، سیستم پرورش انگور و شبیه سازی های پویا برای از بین بردن اشیا.


آموزش TouchDesigner

Learning TouchDesigner

اصول نیروگاه گرافیکی در زمان واقعی ، رویه ای 3D و 2D را که TouchDesigner است ، بیاموزید.


آموزش VR Motion Graphics با موتور غیرواقعی

VR Motion Graphics with Unreal Engine

بیاموزید که چگونه یک صحنه به سبک حرکت گرافیکی در زمان واقعی در Unreal Engine برای استقرار در هدست های VR بسازید.


آموزش موتور هودینی برای سینما 4D و مایا

Houdini Engine for Cinema 4D and Maya

Scott Pagano نحوه استفاده از دارایی های دیجیتال Houdini را در CINEMA 4D و Maya با پلاگین Houdini Engine نشان می دهد.


آموزش Houdini 15.5: پویایی و شبیه سازی

Houdini 15.5: Dynamics and Simulation

نوار مجموعه مهارت های سه بعدی خود را بالا ببرید و بیاموزید که چگونه جلوه های واقع گرایانه و شبیه سازی های پویا در Houdini ایجاد کنید.


آموزش فیلم های موزیک گرافیک موشن: کارهای اسکات پاگانو

Motion Graphic Music Videos: The Work of Scott Pagano

اسکات پاگانو ، رئیس استودیوی طراحی LA Ne-Field ، ما را از طریق موزیک ویدیوهای مبتنی بر حرکت ، ویروسی که برای سه موسیقی الکترونیکی M Machine طراحی کرده است ، راه می اندازد.


آموزش ضروری هودینی

Houdini Essential Training

Houdini ، یک بسته پیشرو برای ایجاد محتوای سه بعدی رویه ای را کشف کنید. درباره هندسه اصلی و مفاهیم انیمیشن ، نورپردازی ، تکنیک های سایه زنی و رندر و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.


آموزش یادگیری هودینی

Learning Houdini

با انیماتور اسکات پاگانو همراه باشید تا از قدرت عالی Houdini ، یک بسته انیمیشن سه بعدی ، گردش کار و شبکه های گره ای کاملاً رویه ای برای ارائه سریعتر و پیچیده تر ، مطلع شوید.


آموزش Maya: Motion Graphics گردش کار با MASH

Maya: Motion Graphics Workflow with MASH

بیاموزید که چگونه ابزارهای انیمیشن رویه ای قدرتمند MASH را - که همراه با برنامه Maya 2016 Extension 2 است - در گردش کار مایا بگنجانید و گرافیک حرکتی پویاتر بسازید.


آموزش TouchDesigner & Unreal: کنترل کننده های تعاملی

TouchDesigner & Unreal: Interactive Controllers

بیاموزید که چگونه از کنترل کننده های زمان واقعی برای دستیابی به نتایج عالی از دو سیستم گرافیکی سه بعدی خارق العاده - TouchDesigner و Unreal Engine استفاده کنید.


آموزش غیرواقعی: خط لوله محتوا

Unreal: Content Pipeline

گردش کار خط لوله محتوا را برای پروژه های تجسم Unreal Engine بیاموزید.


هودینی: ذرات

Houdini: Particles

در این ویدئو، اسکات پاگانو نحوه راه اندازی یک گره POP Drag دیگر را توضیح می دهد که تحت تاثیر سن یک ذره است. تکنیک های کنترل تأثیر یک گره POP بر زندگی یک ذره در هودینی را بیاموزید.


آموزش Unreal Engine: تکنیک های Motion Graphics

Unreal Engine: Motion Graphics Techniques

روش ها و روش های مفید برای استفاده از UE4 را کشف کنید. در طراحی ، آماده سازی و انتقال دارایی کاوش کنید. درباره ترکیب اشکال ، دکل ها ، رندرها ، استفاده از FBX و فایل های Alembic و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.