آموزش TouchDesigner

Learning TouchDesigner

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: TouchDesigner که توسط استودیوهای سراسر جهان برای ایجاد طیف وسیعی از پروژه های تجربی مورد استفاده قرار گرفته است ، به یک پلت فرم استاندارد برای انتخاب نقشه برداری ، نصب تعاملی و توسعه محتوای تجربی تبدیل شده است. در این دوره ، نیروگاه گرافیکی در زمان واقعی ، رویه ای 3D و 2D را که TouchDesigner است کشف کنید. شروع با اصول ، رابط TouchDesigner را کاوش کنید و یک نمای کلی از گره های مهم در هر یک از شش زمینه TouchDesigner دریافت کنید. از طریق یک سری نمونه های مبتنی بر پروژه ، به پردازش تصویر 2D در زمان واقعی ، نمایش صحنه 3D در زمان واقعی ، کنترل تعاملی در زمان واقعی و استفاده از TouchDesigner برای VR نگاه کنید. این دوره برای هر هنرمند 2D یا 3D که می خواهد مهارت خود را در زمینه ای که به سرعت در حال رشد است و به طراحی تجربی ، نصب تعاملی و واقعیت مجازی گره می خورد ، نقطه شروع دهد.
موضوعات شامل:
  • پیمایش رابط TouchDesigner
  • زمینه های TouchDesigner — COMP ، TOP ، CHOP ، SOP ، MAT و DAT
  • ساخت شبکه برای پردازش تصویر 2D در زمان واقعی
  • ساخت شبکه با صحنه سه بعدی ارائه شده در زمان واقعی
  • پس از پردازش سه بعدی در زمان واقعی با پردازش تصویر 2D در زمان واقعی
  • وارد کردن تصاویر و پرونده های ویدیویی
  • وارد کردن دارایی ها با پرونده های FBX
  • ضبط انیمیشن 2D و 3D به عنوان پرونده های فیلم
  • کنترل شبکه TouchDesigner از طریق iPad یا iPhone با TouchOSC
  • استفاده از TouchDesigner برای VR

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. اصول 1. Fundamentals

  • نمای کلی رابط Interface overview

  • مبانی گره - COMP Node basics - COMP

  • اصول اولیه گره - بالا Node basics - TOP

  • اصول اولیه گره - CHOP Node basics - CHOP

  • اصول اولیه گره - SOP Node basics - SOP

  • اصول اولیه گره - MAT Node basics - MAT

  • اصول اولیه گره - DAT Node basics - DAT

  • حالت ها و پنجره ها Modes and windows

2. تصاویر 2 بعدی 2. 2D Imagery

  • تصاویر متحرک استاتیک با CHOP Animating static images with CHOPs

  • ایجاد تنظیم بازخورد Creating feedback setup

  • با استفاده از حافظه نهان برای انیمیشن تنظیم زمان Using the cache for time-offset animation

  • تصاویر رنگی و پس از پردازش Coloring and post-processing images

  • ضبط نتایج به عنوان پرونده های فیلم Recording results as movie files

3. تصاویر سه بعدی 3. 3D Imagery

  • واردات و مشاهده هندسه Importing and viewing geometry

  • ایجاد تنظیم رندر (نور ، دوربین و بالا) Creating the render setup (light, camera, and top)

  • تنظیم PBR (ارائه فیزیکی مبتنی بر) Creating the PBR (physically based rendering) setup

  • سازماندهی با ظروف Organizing with containers

  • ساخت جزء fps Building the fps component

  • وارد کردن یک صحنه کامل Importing a full scene

  • ساخت ژئوپاتس نسبی Making geopaths relative

  • ساخت سایبان های مدولار Building modular shaders

  • تکالیف سایه بان Shader assignments

  • ساختن یک کره محیطی Building an environment sphere

  • اضافه کردن انیمیشن 2D به علامت گذاری Adding 2D animation to signage

  • ساختن مؤلفه stageControl Building the sceneControl component

  • پس از پردازش یک رندر سه بعدی Post-processing a 3D render

  • ارائه نتایج به عنوان پرونده های فیلم Rendering results as movie files

4. رابط کاربری (UI) 4. User Interface (UI)

  • مرور فرآیند UI UI process overview

  • ساخت UI - چرخش Building the UI - rotate

  • ساخت جدول DATA از موقعیت های دوربین Building a DAT table of camera positions

  • ساخت UI - camSwitcher Building the UI - camSwitcher

  • ساخت UI - geoToggle Building the UI - geoToggle

  • ساخت UI - animationSwitcher Building the UI - animationSwitcher

  • ساخت UI - ضبط کنید Building the UI - record

5- تعامل 5. Interactivity

  • بررسی اجمالی OSC (Open Sound Control) OSC (Open Sound Control) overview

  • ایجاد یک طرح TouchOSC Building a TouchOSC layout

  • انتقال طرح به iPad Transferring the layout to iPad

  • ساختن جزء کنترل Building the control component

  • یک ورودی OSC را به camSwitcher وصل کنید Connect an OSC input to camSwitcher

  • یک ورودی OSC را به animationSwitcher وصل کنید Connect an OSC input to animationSwitcher

  • برای چرخش ، یک ورودی OSC وصل کنید Connect an OSC input to rotate

6. واقعیت مجازی (VR) 6. Virtual Reality (VR)

  • نقاط نمونه ساختمان Building instance points

  • تبدیل نقاط به کانالهای نمونه Converting points to instance channels

  • صادرات مؤلفه Component export

  • الگوی VR VR template

  • مشاهده صحنه در VR با HTC Vive Viewing scene in VR with HTC Vive

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش TouchDesigner
جزییات دوره
4h 3m
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
62,421
- از 5
دارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com