آموزش غیرواقعی: گردش کار طراح مواد

Unreal: Substance Designer Workflow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ادغام Substance Designer - ابزاری قدرتمند برای ایجاد بافت برای هنر سه بعدی ، پروژه های تجسم و بازی ها - با Unreal Engine را کاوش کنید. این دوره مبانی محکمی از اصول ایجاد بافت در Substance Designer برای استفاده در Unreal Engine را فراهم می کند. مربی اسکات پاگانو نحوه وارد کردن یک مدل به Substance Designer و پخت نقشه های AO ، انحنا و شناسه را توضیح می دهد. او در مورد مزایای ایجاد ساختار رویه ای مبتنی بر سیستم بحث می کند و نشان می دهد که چگونه می توان هم خروجی فایل تصویر و هم موادی ایجاد کرد که مستقیماً در ویرایشگر Unreal قابل استفاده و اصلاح هستند.
موضوعات شامل:
  • ایجاد نمودار ماده
  • مواد سنگی ، طلا و مس
  • ترکیب مواد با استفاده از ماسک شناسایی
  • نمایش پارامترها و تهیه وضوح
  • صادرات مواد ماده
  • ساختن صحنه
  • ماده با جابجایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. ایجاد نمودار مواد 1. Create Substance Graph

  • مدل واردات Import model

  • بررسی اطلاعات مدل پخت Bake model information overview

  • پخت AO Baking AO

  • خمیدگی پخت Baking curvature

  • شناسه پخت Baking IDs

  • مشاهده مواد Viewing material

  • مواد سنگی Stone material

  • مواد طلا Gold marerial

  • مواد مس Copper material

  • ترکیب مواد با ماسک ID Combining materials with ID mask

  • نمای کلی نقشه Map overview

2. صادرات مواد 2. Substance Export

  • پارامترها را قرار دهید Expose parameters

  • وضوح را آماده کنید Prepare resolution

  • فشرده سازی تصویر Image compression

  • صادرات مواد Export Substance material

  • صادر کردن پرونده های تصویری Export image files

3. استفاده از ماده در غیرواقعی 3. Using Substance in Unreal

  • پلاگین ماده Substance plugin

  • ساختن صحنه Build a scene

  • ماده 1 Substance material 1

  • مواد ماده 2 Substance material 2

  • مواد با بافت های صادر شده Material with exported textures

  • مثال انتشار Emission example

4- ماده ای با جابجایی 4. Substance with Displacement

  • مواد سنگی Rock material

  • صادرات و واردات مواد Substance export and import

  • مواد سنگی در غیرواقعی Rock material in Unreal

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش غیرواقعی: گردش کار طراح مواد
جزییات دوره
2h 5m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
9,417
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com